რა უნდა ვიცოდეთ ინსულინზე - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ოქტომბერი 2019

კითხვა-პასუხი

რა უნდა ვიცოდეთ ინსულინზე

რა უნდა ვიცოდეთ ინსულინზე
ექსპერტთა განცხადებით, ინსულინის გადაჭარბებული რაოდენობა ორგანიზმში ზრდის ცხიმოვან ჩანართებს, კორტიზოლის დონეს, გულის დაავადებათა რისკს, ამაღლებს ქსოვილთა გამძლეობას ინსულინისადმი, აჩქარებს ათეროსკლეროზულ პროცესებს, უხეშად ერევა სხვა ჰორმონთა ფუნქციობაში.

ინსულინი ამცირებს ახალგაზრდობის ჰორმონთა ეფექტურობას და აჩქარებს დაბერების პროცესს, ამის გამოა სწორედ, რომ შაქრით მდიდარი საკვები ან კიდევ მაღალი გლიკემიური დატვირთვის პროდუქტები, რომლებიც ზრდის ორგანიზმში ინსულინის დონეს, უფრო ჩქარა გვაბერებს, ვიდრე საკვები რაციონის სხვა პროდუქტები.

სამწუხაროდ, თანამედროვე ცხოვრების რეჟიმი ინსულინის სიჭარბეს უწყობს ხელს: ჰიპოდინამია, ფიზიკური ვარჯიშის პრაქტიკულად უკუგდება, მუდმივად სტრესული გარემო და მაღალგლიკემიური ნახშირწყლების უხვად
გამოყენება _ ჰიპერინსულინემიის (სისხლში ინსულინის მომატებული დონის) საუკეთესო ხელშემწყობი ფაქტორებია.

აქედან გამომდინარე, დიდი მნიშვნელობა აქვს საკვები რაციონის კონტროლს, რეგულარულად ვარჯიშს და ჯანსაღად ცხოვრებას!

თინათინ გოცაძე



გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
ღვიძლის ნორმალური ფუნქციონირებისათვის -30აბი
ფასი: 48.9
მსგავსი სიახლეები
ილინოისის ტექნოლოგიური ინსტიტუტის თანამშრომლებმა ყურადღება მიაქციეს კენკრების სასარგებლო თვისებებს, რაც
16-03-2019
ცხოვრების არაჯანსაღი წესი, გაცხიმოვნება და სხვა ფაქტორები მთელ მსოფლიოში ზრდის დიაბეტით
04-02-2019
საკვების მიღების დრო პირდაპირ კავშირშია სიმსუქნის, დიაბეტის, არტერიული წნევის რისკის მატებასთან. კვლევა
15-11-2018
დიეტოლოგია
თანამედროვე ადამიანის ცხოვრების წესი ჯანმრთელობისთვის უფრო მავნე და საზიანოა. მუდმივი სტრესის, სრულფასოვანი
ამ სიაში აღმოჩნდა დაბალკალორიული ჩინური კომბოსტო, რომელიც მდიდარია კალციუმით, უჯრედისითა და
გახდომისათვის არაა საჭირო შიმშილი. საკმარისია შევარჩიოთ სწორი პროდუქტი. დიეტის გარეშე, სრულფასოვანი კვების
კატეგორიის სხვა სტატიები
ქართველების უმრავლესობას იოდის ნაკლებობა აქვს. ის არ სინთეზირდება ორგანიზმში და ადამიანმა უნდა მიიღოს საკვებთან
ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციის მონაცემებით, შაქრის მოხმარების დღიური ნორმა 25 გრამს (6 ჩაის კოვზი) შეადგენს.
ექიმები გვაფრთხილებენ, რომ საშიში დაავადებები ზოგჯერ დიდი ხნის განმავლობაში ფარულად (უსიმპტომოდ) მიმდინარეობს,
ტესტოსტერონი მამაკაცის სტეროიდული ბუნების სასქესო ჰორმონების ანდროგენების კლასს მიეკუთვნება. მათ ზოგჯერ სტეროიდებს
ტიპი 2 დიაბეტის კონტროლი მარტივადაა შესაძლებელი სწორად ჩამოყალიბებული კვების რეჟიმით. ზოგადად
ფასტ ფუდი „ქუჩის საკვების“ კრებითი სახელია, რომლის ფესვებიც ამერიკაშია, სადაც მაკდონალდსის იმპერიამ თავისი პირველი რესტორანი გახსნა.
ხშირად კითხულობენ, ასუქებს თუ არა კარალიოკი ან შეიძლება თუ არა ხურმის ან კარალიოკის ღამით ჭამა.
ხველა ოჯახის ექიმთან მიმართვის ერთ-ერთი ყველაზე ხშირი მიზეზია როგორც მოზრდილებში, ასევე ბავშვებში.
მეცნიერულად დადასტურებულია, რომ ნიორი კეთილისმყოფელ გავლენას ახდენს სისხლის შედგენილობაზე, აფერხებს
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად