/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.left */ ado.slave('adoceanadvertlinegemlehhvkgtg', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.Right */ ado.slave('adoceanadvertlinegezllnkselsb', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.header */ ado.slave('adoceanadvertlinegewmceopopnw', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.Top */ ado.slave('adoceanadvertlinegeldphnqspnx', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.C1 */ ado.slave('adoceanadvertlinegerbrkgwogih', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

რუბრიკები

/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.A1 */ ado.slave('adoceanadvertlinegeuakedjfski', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ჟურნალის გამოწერა შეგიძლიათ საიტიდან
www.elva.ge

-გამარჯობა, დეკემბერᲨი Ჩემი ბუᲭი გახდება 2 წლის, ასსვე ავᲦნიᲨნავ იზრდდბა ორ ენოვან ოჯახᲨი, მეუᲦლე Თურქი მყავს, მე ქარᲗველი ვარ, ახლა გადავიდეᲗ ᲨეკიᲗხვაზე, როცა ცეᲫახი სახელს იყურება ეგრევე მომხედავს ხოლმე, ხანდახან სამჯერ ვეᲫახი არ იყურება მაგრამ იცინის, მეᲗამაᲨება ᲗიᲗქის ვერ გაიგო, Თვალის კონტაქტი გვაქვს, როცა ვესაუბრები, მიყურებს ᲗვალებᲨი.. Ჩამეხუტე მაკოცე ყველაფერს ამას აკეᲗებს, არ საუბრობს ჯერ, მხოლიდ დედა და მამას ამბობს, Თუმცა რასაც ვესაუბრები ესმის ყველაფერი, ხანდახან როცა რაᲦაცას ვუᲨლი იბუტება და გარბის, ხან კივის, საᲭმელი Თუ არ მოეწონა არ მიირᲗმევს, ᲗეფᲨიდან ორნაირ საკვებს ირᲩევს, როცა Ძილი ერევა იწყებს ტირილს, ვარდება პანიკაᲨი, ᲗავისიᲗ ჯერ არ დაუწყია Ჭამა, უნდა მაგრამ რომ არ მოიᲗხვაროს სახე არ ვაᲫლევ კოვზს, მოკლედ რაც ავᲦწერე არის Თუ არა აუტიზმის მანიᲨნებელი? პედიატრᲗან რანდევუ ავიᲦეᲗ მაგრამ დიდი დროა რანდევუმდე, ამიტომ გწერᲗ, Თქვენი აზრი Ძალიან მაინტერესებს.Ჩაციკლული ვარ ამ აუტიზმზე, ყველას აქვს ᲗიᲗქმის და უკვე ტვინᲨი სულ აუტიზმი მიტრიალებს, როცა ცესაუბრები მოსმენა დიდაᲗ არ უყვარს სულ გაფბის ან ᲗამაᲨობს, მანქანებიᲗ Ჩვეულებრივ ᲗამაᲨობს, ატარებს, ბორბლებს არ ატრიალებს როგორც სᲩვევიაᲗ აუტისტებს.რომ არ საუბრობს არის Თუ არა პრობლემა?

კატეგორია : ბავშვის კვება

გამარჯობა, 3 წლის ბავშვს ვერაფრით ვერ ჩამოვუყალიბე მაგიდასთან ნორმალურად კვების კულტურა. ყველა უნარი კარგად აქვს განვითარებული, იცის ჩანგლით და კოვზის ჭამა, ყველაფერი ესმის, კარგად ლაპარაკობს. მაგრამ... მთელი დღე შია, მთელი დღე მაცივართან დგას, ოღონდ ვერ გავაგებინე ის, თუ რა უნდა ჭამოს, რომ დანაყრდეს და ყოველ ნახევარ საათში არ მოშივდეს. მთელი დღის განმავლობაში ჭამს ლუკმა-ლუკმა, პურს ნამცეც-ნამცეც, წიწკნის, ანამცეცებს და ა.შ. წესიერად მოკბეჩა და საკვებისთვის მიყოლება ვერ ვასწავლე. უმეტესად არც არაფერს აყოლებს პურს და არც დამანაყრებელ საჭმელს ჭამს, მოშივდება, მივა სალათის ფოთლებს ჭამს, მერე კიდევ მოშივდება, ახლა ბულგარულ წიწაკას ჭამს და ა.შ გაუთავებლად მთელი დღე. მირჩიეთ რამე, ან მითხარით ეს ნორმაა? დატანჯული ვარ უკვე, მის შიმშილზე მეტად უკვე ის მაწუხებს, რომ სამზარეულოდან ვერ გამოვდივარ მთელი დღე.

/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.A2 */ ado.slave('adoceanadvertlinegelpqjfspjnr', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.B1 */ ado.slave('adoceanadvertlinegeocirjtildc', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

ბავშვის აღზრდა

მალე სწავლა იწყება!

მალე სწავლა იწყება!
ზაფხული შესანიშნავი დროა, რომ მომავალი პირველკლასელი სკოლისთვის მოვამზადოთ, თუმცა პედაგოგები გვირჩევენ, პატარა ანგარიშითა და ასოების გამეორებით არ გადავღალოთ. ჯობს, ამისთვის თამაში მოვიშველიოთ.

.

თამაში, რომელსაც აქვს სიუჟეტი და როლებიც განაწილებულია, 5-6 წლის ბავშვის ძირითადი საქმიანობაა. ასეთი თამაში მოიცავს სამ მნიშვნელოვან კომპონენტს: მოტივაციას, თავისუფლებას და გონებრივ განვითარებას. სწორედ ეს არის ის სამი ქვაკუთხედი, რომლებსაც ემყარება კარგი სწავლა. მოდით, გავეცნოთ თითოეულ მათგანს.

  • მოტივაციის ფორმირება

რამის კარგად ათვისებისთვის საჭიროა სათანადო მოტივაცია. თუ ბავშვს არ სურს, ხელი მოჰკიდოს ახალ საქმიანობას, ადვილად უჩნდება ზიზღი მის მიმართ. ამიტომაც არის მნიშვნელოვანი, ბავშვს გავუ-ღვივოთ ინტერესი სწავლის მიმართ.

6-7 წლის ბავშვები საკმაოდ კარგად არიან ორიენტირებულნი მოზრდილთა ურთიერთობის სისტემებში, თუმცა, რასაკვირველია, ყველაფერში მოზრდილთა თანასწორნი ვერ იქნებიან. ამ ასაკისთვის ბავშვს უჩნდება სურვილი, სტატუსი შეიცვალოს, რის საშუალებასაც გვაძლევს სკოლა. როგორ ჩამოვუყალიბოთ ბავშვს სწავლისადმი სოციალური მოტივაცია? ამაში სიუჟეტიანი და როლებიანი თამაში დაგვეხმარება. ასეთი თამაში პატარას საშუალებას მისცემს, მოზრდილთა სამყაროში აღმოჩნდეს და მისი წესებით იცხოვროს. როცა ასეთი წვრთნა პიკს მიაღწევს, თამაში რეალურ ურთიერთობებს ვეღარ შეცვლის. სწორედ ამ დროს იქნება სკოლაში წასვლა მომდევნო ლოგიკური ნაბიჯი.

ვიდრე თამაშს შეუძლია, ბავშვს რეალობა შეუცვალოს, მიეცით პატარას საშუალება, მოირგოს სხვადასხვა პროფესია და სოციალური როლი. მაგალითად, რაკი ზაფხულია, ითამაშეთ სასტუმროობანა. მოიფიქრეთ სიუჟეტი, რომელიც შეიძლება მაღაზიაში, პოლიკლინიკაში, ზოოპარკში, რკინიგზაზე ან მოზდილთა ცხოვრებისთვის მნიშვნელოვან სხვა ობიექტებზე აღმოცენდეს, მერე კი ბავშვს სკოლობანას თამაშიც შესთავაზეთ, შეუმჩნევლად გააცანით სკოლაში არსებული წესები, დღის წესრიგი, მოსწავლისა და მასწავლებლის როლები.

  • ცხოვრებასთან ახლოს

რომელი სიუჟეტი ავირჩიოთ სკოლის ცხოვრებიდან? მაგალითად, პირვეკლასელის ჩვეულებრივი დღე. განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, ვიპოვოთ თემა, რომელიც პატარას დააინტერესებს. მშობელთა უმრავლესობა მიიჩნევს, რომ სიუჟეტურ-როლებიანი თამაში მხოლოდ გოგონებისთვის არის შესაფერისი. მართლაც, ბიჭებს ასე იოლად ვერ დავაინტერესებთ, მაგრამ თემის შერჩევა მაინც შეიძლება. არ არის აუცილებელი, თოჯინებით ათამაშოთ - შეგიძლიათ, მეომრები და რობოტები გამოიყენოთ.

  • მიზანი - თავისუფლება და წესრიგი

შეკითხვა ექიმს
<p>-მოგესალმებიᲗ. მყავს 18 Თვის ბიᲭუნა.. არის Ძალიან ნერვიული და Ჭირვეული.უფრო ნერვიული.ვᲗქვაᲗ რაᲦაცა დავუᲨალე, ᲗავᲨი ირტყავს ხელებს ხან სახეᲨი, ხან Თავის ხელს კბენს.ჯერ ასეᲗი პატარაა და გაოცებული ვარ საიდან ამხელა სტრესი.ოჯახᲨი არ ვᲩხუბობᲗ რომ რამე დაენახა , რა მოვიმოქმედო? მეᲨინია ეს აუტიზმის რაᲦაცა მაᲩვენებელი ხომ არ არის? სახელზე იყურება, აუტიზმის ᲫირიᲗადი ნიᲨნები არ აქვს მაგრამ არის Ძალიან ბრაზიანი .გᲗხოვᲗ მირᲩიოᲗ რა მოვიმოქმედო.იქნებ არის რაიმე ბავᲨვის დამაწყნარებელი სიროფი? ვცხოვრობᲗ საზᲦვარგარეᲗ.გვყვავს პედიატრი მაგრამ მასᲗან Ჩაწერაზე რიგია ამიტომ გწერᲗ ჯერ Თქვენ იქნებ მირᲩიოᲗ რამე</p>

ბავშვს აქვს უნარი, იმოქმედოს განსაზღვრული წესებით - სკოლაში სწავლა ხომ პირველ რიგში წესების დაცვას გულისხმობს. ეს წესები მასწავლებლისა და მოსწავლის ქცევის რეგლამენტირებას ახდენს, აიძულებენ, აკეთონ ის, რაც საჭიროა და არა ის, რაც სურთ. თუმცა, წესებით ცხოვრების ჩვევა თავისთავად არ ყალიბდება. მას სიუჟეტურ-როლებიანი თამაში გვასწავლის. რაც უფრო დიდია ბავშვი, მით უფრო რთულდება წესები. შესაძლოა გაგიკვირდეთ, მაგრამ ცნობილი დამალობანაც კი წესების გამომუშავებას ემსახურება.

წესები თანდათან რთულდება, ბავშვი იწყებს ისეთ თამაშებს, როგორიც არის დედაშვილობანა, ექიმობანა, მაღაზიობანა. ყოველი ასეთი თამაშისას იქმნება სიტუაცია, რომელსაც პატარა თითქმის ყოველდღე ხვდება. თანდათან იხვეწება ბავშვის ქცევაც - ის უფრო და უფრო ემსგავსება უფროსთა ”თამაშის წესებს”. მაგალითად, თუ თავდაპირველად ბავშვს თოჯინა თავდაყირა უჭირავს, ჯერ კომპოტს ასმევს, მერე კი - სუპს, მალე ყველაფერი ლოგიკას ემორჩილება.

  • ითამაშეთ სკოლობანა

ასევე დაგაინტერესებთ
ხელოვნებით თერაპია – შემეცნების, თვითგამოხატვის და მკურნალობის ალტერნატიული მეთოდი ბავშვებსა და ზრდასრულებს შორის
რა არის მენტალური არითმეტიკა და სად შეუძლიათ ჩვენ შვილებს მისი შესწავლა

თავდაპირველად პატარა დააინტერესეთ სასკოლო თემით. საამისოდ გამოიყენეთ წიგნები, მულტიპლიკაციური ფილმები. აუცილებლად აღნიშნეთ, რომ კლასში არის მასწავლებელი, ბევრი მოსწავლე. მოუყევით პატარას დღის წესრიგის შესახებ, აუხსენით, რა არის გაკვეთილი და დასვენება.

მოიფიქრეთ თამაშის სიუჟეტი. გაანაწილეთ როლები, აუხსენით ბავშვს, რას აკეთებს თამაშის თითოეული მონაწილე. შესთავაზეთ, აირჩიოს, მასწავლებლის როლი სურს თუ მოსწავლისა. განიხილეთ, რა ევალება მის პერსონაჟს. თამაშის დაწყებამდე პატარას სიუჟეტის მოყოლა სთხოვეთ.

გაითამაშეთ გაკვეთილის ან დასვენების სიუჟეტი. ეცადეთ, შეინარჩუნოთ სასკოლო ცხოვრების ატრიბუტიკა - გაკვეთილი ზარით დაიწყეთ, მოსწავლე მაგიდასთან დასვით, არც დასვენების მაუწყებელი ზარი დაივიწყოთ. თამაშის ბოლოს შეაფასეთ, რამდენად შეესაბამებოდა ის სინამდვილეს.

კომენტარები (0)
გააკეთე კომენტარი
სახელი *
კომენტარი *
*კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.________ _____ 2 */ ado.slave('adoceanadvertlinegexcihqsorul', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.B2 */ ado.slave('adoceanadvertlinegezonfnieurf', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

კატეგორიის სხვა სტატიები

/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.b3_desktop */ ado.slave('adoceanadvertlinegerbhlkrglvj', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

სამკურნალო წერილები

ხველების დროს ჯანჯაფილი გიშველით
ხველების დროს ჯანჯაფილი გიშველით
გთავაზობთ მკითხველის მიერ გამოგზავნილ სამკურნალო რეცეპტს, რომელიც ხველის დროს გამოგადგებათ.
სრულად

სამკურნალო წერილები

კვლიავისა და კამის თესლის ნაყენი ყაბზობის წამალია
კვლიავისა და კამის თესლის ნაყენი ყაბზობის წამალია
სრულად

სამკურნალო წერილები

პროსტატიტის დროს კაკლის უღლების ნაყენი მოგგვრით შვებას
პროსტატიტის დროს კაკლის უღლების ნაყენი მოგგვრით შვებას
გთავაზობთ მკითხველების მიერ გამოგზავნილ სამკურნალო რეცეპტს.
სრულად

მალე სწავლა იწყება! - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

მალე სწავლა იწყება!

.

თამაში, რომელსაც აქვს სიუჟეტი და როლებიც განაწილებულია, 5-6 წლის ბავშვის ძირითადი საქმიანობაა. ასეთი თამაში მოიცავს სამ მნიშვნელოვან კომპონენტს: მოტივაციას, თავისუფლებას და გონებრივ განვითარებას. სწორედ ეს არის ის სამი ქვაკუთხედი, რომლებსაც ემყარება კარგი სწავლა. მოდით, გავეცნოთ თითოეულ მათგანს.

  • მოტივაციის ფორმირება

რამის კარგად ათვისებისთვის საჭიროა სათანადო მოტივაცია. თუ ბავშვს არ სურს, ხელი მოჰკიდოს ახალ საქმიანობას, ადვილად უჩნდება ზიზღი მის მიმართ. ამიტომაც არის მნიშვნელოვანი, ბავშვს გავუ-ღვივოთ ინტერესი სწავლის მიმართ.

6-7 წლის ბავშვები საკმაოდ კარგად არიან ორიენტირებულნი მოზრდილთა ურთიერთობის სისტემებში, თუმცა, რასაკვირველია, ყველაფერში მოზრდილთა თანასწორნი ვერ იქნებიან. ამ ასაკისთვის ბავშვს უჩნდება სურვილი, სტატუსი შეიცვალოს, რის საშუალებასაც გვაძლევს სკოლა. როგორ ჩამოვუყალიბოთ ბავშვს სწავლისადმი სოციალური მოტივაცია? ამაში სიუჟეტიანი და როლებიანი თამაში დაგვეხმარება. ასეთი თამაში პატარას საშუალებას მისცემს, მოზრდილთა სამყაროში აღმოჩნდეს და მისი წესებით იცხოვროს. როცა ასეთი წვრთნა პიკს მიაღწევს, თამაში რეალურ ურთიერთობებს ვეღარ შეცვლის. სწორედ ამ დროს იქნება სკოლაში წასვლა მომდევნო ლოგიკური ნაბიჯი.

ვიდრე თამაშს შეუძლია, ბავშვს რეალობა შეუცვალოს, მიეცით პატარას საშუალება, მოირგოს სხვადასხვა პროფესია და სოციალური როლი. მაგალითად, რაკი ზაფხულია, ითამაშეთ სასტუმროობანა. მოიფიქრეთ სიუჟეტი, რომელიც შეიძლება მაღაზიაში, პოლიკლინიკაში, ზოოპარკში, რკინიგზაზე ან მოზდილთა ცხოვრებისთვის მნიშვნელოვან სხვა ობიექტებზე აღმოცენდეს, მერე კი ბავშვს სკოლობანას თამაშიც შესთავაზეთ, შეუმჩნევლად გააცანით სკოლაში არსებული წესები, დღის წესრიგი, მოსწავლისა და მასწავლებლის როლები.

  • ცხოვრებასთან ახლოს

რომელი სიუჟეტი ავირჩიოთ სკოლის ცხოვრებიდან? მაგალითად, პირვეკლასელის ჩვეულებრივი დღე. განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, ვიპოვოთ თემა, რომელიც პატარას დააინტერესებს. მშობელთა უმრავლესობა მიიჩნევს, რომ სიუჟეტურ-როლებიანი თამაში მხოლოდ გოგონებისთვის არის შესაფერისი. მართლაც, ბიჭებს ასე იოლად ვერ დავაინტერესებთ, მაგრამ თემის შერჩევა მაინც შეიძლება. არ არის აუცილებელი, თოჯინებით ათამაშოთ - შეგიძლიათ, მეომრები და რობოტები გამოიყენოთ.

  • მიზანი - თავისუფლება და წესრიგი

ბავშვს აქვს უნარი, იმოქმედოს განსაზღვრული წესებით - სკოლაში სწავლა ხომ პირველ რიგში წესების დაცვას გულისხმობს. ეს წესები მასწავლებლისა და მოსწავლის ქცევის რეგლამენტირებას ახდენს, აიძულებენ, აკეთონ ის, რაც საჭიროა და არა ის, რაც სურთ. თუმცა, წესებით ცხოვრების ჩვევა თავისთავად არ ყალიბდება. მას სიუჟეტურ-როლებიანი თამაში გვასწავლის. რაც უფრო დიდია ბავშვი, მით უფრო რთულდება წესები. შესაძლოა გაგიკვირდეთ, მაგრამ ცნობილი დამალობანაც კი წესების გამომუშავებას ემსახურება.

წესები თანდათან რთულდება, ბავშვი იწყებს ისეთ თამაშებს, როგორიც არის დედაშვილობანა, ექიმობანა, მაღაზიობანა. ყოველი ასეთი თამაშისას იქმნება სიტუაცია, რომელსაც პატარა თითქმის ყოველდღე ხვდება. თანდათან იხვეწება ბავშვის ქცევაც - ის უფრო და უფრო ემსგავსება უფროსთა ”თამაშის წესებს”. მაგალითად, თუ თავდაპირველად ბავშვს თოჯინა თავდაყირა უჭირავს, ჯერ კომპოტს ასმევს, მერე კი - სუპს, მალე ყველაფერი ლოგიკას ემორჩილება.

  • ითამაშეთ სკოლობანა

თავდაპირველად პატარა დააინტერესეთ სასკოლო თემით. საამისოდ გამოიყენეთ წიგნები, მულტიპლიკაციური ფილმები. აუცილებლად აღნიშნეთ, რომ კლასში არის მასწავლებელი, ბევრი მოსწავლე. მოუყევით პატარას დღის წესრიგის შესახებ, აუხსენით, რა არის გაკვეთილი და დასვენება.

მოიფიქრეთ თამაშის სიუჟეტი. გაანაწილეთ როლები, აუხსენით ბავშვს, რას აკეთებს თამაშის თითოეული მონაწილე. შესთავაზეთ, აირჩიოს, მასწავლებლის როლი სურს თუ მოსწავლისა. განიხილეთ, რა ევალება მის პერსონაჟს. თამაშის დაწყებამდე პატარას სიუჟეტის მოყოლა სთხოვეთ.

გაითამაშეთ გაკვეთილის ან დასვენების სიუჟეტი. ეცადეთ, შეინარჩუნოთ სასკოლო ცხოვრების ატრიბუტიკა - გაკვეთილი ზარით დაიწყეთ, მოსწავლე მაგიდასთან დასვით, არც დასვენების მაუწყებელი ზარი დაივიწყოთ. თამაშის ბოლოს შეაფასეთ, რამდენად შეესაბამებოდა ის სინამდვილეს.