/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.left */ ado.slave('adoceanadvertlinegemlehhvkgtg', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.Right */ ado.slave('adoceanadvertlinegezllnkselsb', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.header */ ado.slave('adoceanadvertlinegewmceopopnw', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.Top */ ado.slave('adoceanadvertlinegeldphnqspnx', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.C1 */ ado.slave('adoceanadvertlinegerbrkgwogih', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

რუბრიკები

/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.A1 */ ado.slave('adoceanadvertlinegeuakedjfski', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ჟურნალის გამოწერა შეგიძლიათ საიტიდან
www.elva.ge
კატეგორია : ბავშვის კვება

გამარჯობა, 3 წლის ბავშვს ვერაფრით ვერ ჩამოვუყალიბე მაგიდასთან ნორმალურად კვების კულტურა. ყველა უნარი კარგად აქვს განვითარებული, იცის ჩანგლით და კოვზის ჭამა, ყველაფერი ესმის, კარგად ლაპარაკობს. მაგრამ... მთელი დღე შია, მთელი დღე მაცივართან დგას, ოღონდ ვერ გავაგებინე ის, თუ რა უნდა ჭამოს, რომ დანაყრდეს და ყოველ ნახევარ საათში არ მოშივდეს. მთელი დღის განმავლობაში ჭამს ლუკმა-ლუკმა, პურს ნამცეც-ნამცეც, წიწკნის, ანამცეცებს და ა.შ. წესიერად მოკბეჩა და საკვებისთვის მიყოლება ვერ ვასწავლე. უმეტესად არც არაფერს აყოლებს პურს და არც დამანაყრებელ საჭმელს ჭამს, მოშივდება, მივა სალათის ფოთლებს ჭამს, მერე კიდევ მოშივდება, ახლა ბულგარულ წიწაკას ჭამს და ა.შ გაუთავებლად მთელი დღე. მირჩიეთ რამე, ან მითხარით ეს ნორმაა? დატანჯული ვარ უკვე, მის შიმშილზე მეტად უკვე ის მაწუხებს, რომ სამზარეულოდან ვერ გამოვდივარ მთელი დღე.

კატეგორია : მკურნალობა

-გამარჯობა.7 წლის გოგონას ზოგჯერ აწუხება ქვეხა კიდურების,ძირითადად ტერფიდან მუხლამდე ტკივილები.ავუღე რევმატოიდული სინჯები და ანტისტრეპტოლიზინი აქვს 1000>.გავიარეთ რევმატოლოგის კონსულტაცია,არანაირი მკურნალობა არ დგვინიშნა.თქვა რომ ანტისტრეპტოლისზინის მაღალი მაჩვენებელი მიუთითებს გადატანილ სტრეპტოკოკულ დაავადებაზე და ტკივილები ფეხებში-ზრდის ტკივილებად ჩათვალა.გულის ეხოსკოპიაზე ყველაფერი რიგზეა.თუმცა მე მაინც მაწუხებს ანტისტრეპტოლიზინის ეს მაჩვენებელი და როგორ მოვიქცე? რა პროფილია ექიმი გვჭირდება? ვფიქრობ ოტორალინგოლოგის კონსულტაციას თუმცა ყელი ჩირქოვანი არ აქვს და არ ავადობს ხოლმე.გთხოვთ მიპასუხოთ რამდენად საგანგაშია ანტისტრეპტოლიზინის ეს მაჩვენებელი და სად ვეძიო ამის მიზეზი? მადლობა

/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.A2 */ ado.slave('adoceanadvertlinegelpqjfspjnr', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.B1 */ ado.slave('adoceanadvertlinegeocirjtildc', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

სიახლეები

საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი SEU-ს ფსიქოლოგიის ფაკულტეტის ინიციატივით გაიმართა ონლაინ პანელ-დისკუსია თემაზე: "COVID-19-ის პანდემიის შემდგომი ფსიქო-სოციალური გამოწვევები"

საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი SEU-ს ფსიქოლოგიის ფაკულტეტის ინიციატივით გაიმართა ონლაინ პანელ-დისკუსია თემაზე: "COVID-19-ის პანდემიის შემდგომი ფსიქო-სოციალური გამოწვევები"

“საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი SEU”-ს ფსიქოლოგიის ფაკულტეტის ინიციატივით გაიმართა ონლაინ პანელ-დისკუსია თემაზე: "COVID-19-ის პანდემიის შემდგომი ფსიქო-სოციალური გამოწვევები".

ხშირად პოსტ კრიზისული პერიოდი ჩვენს ფსიქიკურ ჯანმრთელობას და სოციალურ ურთიერთობებს გამოწვევების წინაშე აყენებს. პანელური დისკუსიის მიზანი იყო დარგის სპეციალისტების მიერ პანდემიის შემდგომი ფსიქო-სოციალური გამოწვევების შესახებ მსჯელობა და სტრეს ფაქტორებთან გამკლავების სტრატეგიების გაზიარება. დარგის ლიდერებს საშუალება მიეცათ დისკუსიის ფარგლებში გაეზიარებინათ თავიანთი იდეები, გამოცდილება და მსმენელებს შესთავაზეს იმ აქტუალური პრობლემების გადაწყვეტის ხერხები, რომელთა წინაშეც დღეს მსოფლიო დგას.

პანელ- დისკუსიას, რომელშიც მონაწილეობდნენ ფსიქიკური ჯანმრთელობისა და განათლების სპეციალისტები, როგორც საქართველოდან, ასევე საზღვარგარეთიდან , მოდერატორობა “საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი - SEU”-ს მოწვეულმა ლექტორმა, ფსიქიკური ჯანმრთელობის სპეციალისტმა და ევროსაბჭოს მიერ სერტიფიცირებულმა ტრენერმა - გიორგი დონაძემ გაუწია.

/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.________ _____ */ ado.slave('adoceanadvertlinegelpmmhkfobb', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

პანელ-დისკუსია შემდეგ სპიკერებს მიყავდათ:

სოფია ქუნ-ნატრიაშვილი - ვენის საუნივერსიტეტო კლინიკის ბავშვთა და მოზარდთა ფსიქიატრიული დეპარტამენტის უფროსი ექიმი, ვენის სასჯელაღსრულების დეპარტამენტის მოზარდთა ფსიქიატრიული სამსახურის ხელმძღვანელი, ბავშვთა და მოზარდთა ფსიქიატრი ექსპერტი. ბავშვთა და მოზარდთა ნეიროფსიქიატრიული ცენტრის "სანნი ქიდს"- ისა და „SEU კლინიკის” მოწვეული სპეციალისტი;

შეკითხვა ექიმს
<p>-გამარჯობა მტკივნეული ორივე მხრიდან და იღლია მაგრამ მარჯვენა მხარე იღლია და მხარი საღამოს იმატებს ტკივილი რისი ბრალი შეიძლება იყოს და ვის უნდა მივმართო?</p>

თემა: პანდემიის გავლენა ბავშვისა და მოზარდის მენტალურ ჯანმრთელობაზე

მაგდა ფერაძე, საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ-ს მოწვეული ლექტორი, ფსიქო თერაპიის სახლ „კამარას“ ფსიქოთერაპევტი, გეშტალტთერაპევტი;

თემა: პანდემია და ადიქტები

ნოდარ სარჯველაძე, საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ-ს აფილირებული პროფესორი, ფსიქოლოგ-კონსულტანტი;

თემა: ფსიქო-კონსულტირება COVID-19 თან თანაცხოვრების პირობებში

თამუნა აზმაიფარაშვილი, საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ-ს მოწვეული ლექტორი, ფსიქოანალიტიკოსი, ფსიქოთერაპევტი.

თემა: იზოლაციიდან-ინტეგრაციამდე

ეკა ჭყონია - საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ-ს მოწვეული ლექტორი, ფსიქიატრი, საქართველოსფსიქიატრთა ასოციაციის თავმჯდომარე;

თემა: ფსიქიკური აშლილობების პრევენცია ეპიდემიისა და სოციალური იზოლაციის პირობებში

ნინო ოკრიბელაშვილი - ფსიქიატრი, ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ვიცე რექტორი, ფსიქიკური ჯანმრთელობის და ნარკომანიის პრევენციის ცენტრის გენერალური დირექტორის მოადგილე;

თემა: პოსტ პანდემიური ეპოქისთვის ფსიქო-სოციალური მზაობა

შორენა რუხაძე - ბავშვთა და მოზარდთა ნეირო-ფსიქიატრიული ცენტრის "სანნი ქიდს"- ის ადრეული განვითარების სპეციალისტი;

თემა: დისტანციური მუშაობა ადრეული განვითარების პროგრამის ფარგლებში

ნინო ლაბარტყავა - ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის ასოცირებული პროფესორი,    მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების პროგრამის მენეჯერი;

თემა: დაწყებით კლასებში ონლაინ სწავლების დადებითი მხარეები და გამოწვევები

ილია ნიკაჭაძე - ფსიქოკონსულტანტი, პორტალ psychologist.ge დამფუძნებელი;

თემა: პანდემიის შემდგომი ოჯახური ურთიერთობები

ანა არველაძე - სოციალური ფსიქოლოგიის მაგისტრანტი, ნლპოსტატი, ლონდონის GB ნლპ სკოლის პრაქტიკოსი, ქოუჩი, ტრენერი;

თემა: კრიზისი, როგორც შესაძლებლობა;

ნათია ზუკაკიშვილი - „ზიგმუნდ ფროიდის უნივერსიტეტი“, მაგისტრატურა: ფსიქოთერაპიის მეცნიერება. სამუშაო ადგილი:  ავსტრია, ვენა: ზიგმუნდ ფროიდის ამბულანსი (SFU): ფსიქოანალიტიკოსი, ზედამხედველობის ქვეშ

თემა: შფოთვითი და პანიკური აშლილობა COVID-19-ის დროს

შეხვედრა 4 საათის განმავლობაში უწყვეტად მიმდინარეობდა ფეისბუქ ლაივის საშუალებით უნივერსიტეტის ოფიციალურ გვერდზე. (https://www.facebook.com/seu.edu.ge/). პანელ-დისკუსიას 15000-მდე ფეისბუქ გვერდის მომხმარებელი ესწრებოდა და მოხსენებებისა და ინტენსიური კითხვა-პასუხის რეჟიმში  განხილული იყო ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორებიცაა: ფსიქიატრის როლი COVID-19-ის დროს, იზოლაციის შედეგად გამოწვეული მოსალოდნელი ტოქსიკური შედეგები, კრიზისის ეტაპები, ბრაზის/განრისხების ეფექტი, კლასიკური ამრიდებლური ქცევა, „უსაფრთხო მარტოობის“ დადებითი ასპექტები, პოსტტრამვული სტრესის სიმპტომები, კატასტროფისადმი რეაგირების ფაზები, COVID-19 და განათლების სისტემა, კორონავირუსის გავლენა ფსიქიკური აშლილობის მქონე პირებზე, პანდემიის პერიოდში მიღებული ზომების გავლენა ფსიქიკური აშლილობის მქონე პირთა ჯანმრთელობაზე, სამედიცინო დახმარებაში განხორციელებული ცვლილებების გავლენა, დაწყებით კლასებში დისტანციური სწავლების სირთულეები და რეკომენდაციები.

აღსანიშნავია, რომ ამ პლატფორმის გამოყენებით “საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი SEU”-ს ინიციატივით არაერთი ონლაინ პანელ-დისკუსია გაიმართა და თემის მნიშვნელობიდან გამომდინარე SEU კიდევ ბევრ საინტერესო დისკუსიას გვპირდება.

R

კომენტარები (0)
გააკეთე კომენტარი
სახელი *
კომენტარი *
*კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.________ _____ 2 */ ado.slave('adoceanadvertlinegexcihqsorul', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.B2 */ ado.slave('adoceanadvertlinegezonfnieurf', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

კატეგორიის სხვა სტატიები

ხალხური რეცეპტები დაქვეითებული ლიბიდოს სამკურნალოდ
ხალხური რეცეპტები დაქვეითებული ლიბიდოს სამკურნალოდ
რა კვებავს ლიბიდოს?
სრულად
პროდუქტები, რომლებიც სქესობრივ პოტენციას ამაღლებს
პროდუქტები, რომლებიც სქესობრივ პოტენციას ამაღლებს
სქესობრივი აქტივობის დონეს ადამიანის ჰორმონები არეგულირებს, თუმცა არსებობს პროდუქტები, რომლებიც “სქესობრივი მადის” აღძვრას უწყობს ხელს.
სრულად
News
News
ყავის ჭარბი მოხმარება სიმსუქნის რისკ-ფაქტორია
სრულად
ალკოჰოლი და მამაკაცის პოტენცია
ალკოჰოლი და მამაკაცის პოტენცია
ყველამ იცის, რომ ალკოჰოლი მამაკაცის სქესობრივ აქტივობას ვნებს. ძველი დროის ექიმები ამბობდნენ:
სრულად
ჰომოსექსუალიზმის შესაძლო გართულებები
ჰომოსექსუალიზმის შესაძლო გართულებები
ჩვენ არ ვაპირებთ ანალური სექსის ეთიკურ ასპექტებზე მსჯელობას; მხოლოდ ამ პრობლემის სამედიცინო ასპექტზე ვისაუბრებთ.
სრულად
შეიძლება თუ არა ორსულობის დროს სქესობრივი ცხოვრება
შეიძლება თუ არა ორსულობის დროს სქესობრივი ცხოვრება
ორსულობის დროს სქესობრივი ცხოვრების შესახებ რჩევის მიცემა ბევრ ექიმს უჭირს, რადგან ამ გადაწყვეტილებაზეა დამოკიდებული არა მარტო ქალისა და ბავშვის
სრულად
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.b3_desktop */ ado.slave('adoceanadvertlinegerbhlkrglvj', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });

სამკურნალო წერილები

ხველების დროს ჯანჯაფილი გიშველით
ხველების დროს ჯანჯაფილი გიშველით
გთავაზობთ მკითხველის მიერ გამოგზავნილ სამკურნალო რეცეპტს, რომელიც ხველის დროს გამოგადგებათ.
სრულად

სამკურნალო წერილები

კვლიავისა და კამის თესლის ნაყენი ყაბზობის წამალია
კვლიავისა და კამის თესლის ნაყენი ყაბზობის წამალია
სრულად

სამკურნალო წერილები

პროსტატიტის დროს კაკლის უღლების ნაყენი მოგგვრით შვებას
პროსტატიტის დროს კაკლის უღლების ნაყენი მოგგვრით შვებას
გთავაზობთ მკითხველების მიერ გამოგზავნილ სამკურნალო რეცეპტს.
სრულად

საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი SEU-ს ფსიქოლოგიის ფაკულტეტის ინიციატივით გაიმართა ონლაინ პანელ-დისკუსია თემაზე: "COVID-19-ის პანდემიის შემდგომი ფსიქო-სოციალური გამოწვევები" - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი SEU-ს ფსიქოლოგიის ფაკულტეტის ინიციატივით გაიმართა ონლაინ პანელ-დისკუსია თემაზე: "COVID-19-ის პანდემიის შემდგომი ფსიქო-სოციალური გამოწვევები"

“საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი SEU”-ს ფსიქოლოგიის ფაკულტეტის ინიციატივით გაიმართა ონლაინ პანელ-დისკუსია თემაზე: "COVID-19-ის პანდემიის შემდგომი ფსიქო-სოციალური გამოწვევები".

ხშირად პოსტ კრიზისული პერიოდი ჩვენს ფსიქიკურ ჯანმრთელობას და სოციალურ ურთიერთობებს გამოწვევების წინაშე აყენებს. პანელური დისკუსიის მიზანი იყო დარგის სპეციალისტების მიერ პანდემიის შემდგომი ფსიქო-სოციალური გამოწვევების შესახებ მსჯელობა და სტრეს ფაქტორებთან გამკლავების სტრატეგიების გაზიარება. დარგის ლიდერებს საშუალება მიეცათ დისკუსიის ფარგლებში გაეზიარებინათ თავიანთი იდეები, გამოცდილება და მსმენელებს შესთავაზეს იმ აქტუალური პრობლემების გადაწყვეტის ხერხები, რომელთა წინაშეც დღეს მსოფლიო დგას.

პანელ- დისკუსიას, რომელშიც მონაწილეობდნენ ფსიქიკური ჯანმრთელობისა და განათლების სპეციალისტები, როგორც საქართველოდან, ასევე საზღვარგარეთიდან , მოდერატორობა “საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი - SEU”-ს მოწვეულმა ლექტორმა, ფსიქიკური ჯანმრთელობის სპეციალისტმა და ევროსაბჭოს მიერ სერტიფიცირებულმა ტრენერმა - გიორგი დონაძემ გაუწია.

პანელ-დისკუსია შემდეგ სპიკერებს მიყავდათ:

სოფია ქუნ-ნატრიაშვილი - ვენის საუნივერსიტეტო კლინიკის ბავშვთა და მოზარდთა ფსიქიატრიული დეპარტამენტის უფროსი ექიმი, ვენის სასჯელაღსრულების დეპარტამენტის მოზარდთა ფსიქიატრიული სამსახურის ხელმძღვანელი, ბავშვთა და მოზარდთა ფსიქიატრი ექსპერტი. ბავშვთა და მოზარდთა ნეიროფსიქიატრიული ცენტრის "სანნი ქიდს"- ისა და „SEU კლინიკის” მოწვეული სპეციალისტი;

თემა: პანდემიის გავლენა ბავშვისა და მოზარდის მენტალურ ჯანმრთელობაზე

მაგდა ფერაძე, საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ-ს მოწვეული ლექტორი, ფსიქო თერაპიის სახლ „კამარას“ ფსიქოთერაპევტი, გეშტალტთერაპევტი;

თემა: პანდემია და ადიქტები

ნოდარ სარჯველაძე, საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ-ს აფილირებული პროფესორი, ფსიქოლოგ-კონსულტანტი;

თემა: ფსიქო-კონსულტირება COVID-19 თან თანაცხოვრების პირობებში

თამუნა აზმაიფარაშვილი, საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ-ს მოწვეული ლექტორი, ფსიქოანალიტიკოსი, ფსიქოთერაპევტი.

თემა: იზოლაციიდან-ინტეგრაციამდე

ეკა ჭყონია - საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ-ს მოწვეული ლექტორი, ფსიქიატრი, საქართველოსფსიქიატრთა ასოციაციის თავმჯდომარე;

თემა: ფსიქიკური აშლილობების პრევენცია ეპიდემიისა და სოციალური იზოლაციის პირობებში

ნინო ოკრიბელაშვილი - ფსიქიატრი, ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ვიცე რექტორი, ფსიქიკური ჯანმრთელობის და ნარკომანიის პრევენციის ცენტრის გენერალური დირექტორის მოადგილე;

თემა: პოსტ პანდემიური ეპოქისთვის ფსიქო-სოციალური მზაობა

შორენა რუხაძე - ბავშვთა და მოზარდთა ნეირო-ფსიქიატრიული ცენტრის "სანნი ქიდს"- ის ადრეული განვითარების სპეციალისტი;

თემა: დისტანციური მუშაობა ადრეული განვითარების პროგრამის ფარგლებში

ნინო ლაბარტყავა - ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის ასოცირებული პროფესორი,    მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების პროგრამის მენეჯერი;

თემა: დაწყებით კლასებში ონლაინ სწავლების დადებითი მხარეები და გამოწვევები

ილია ნიკაჭაძე - ფსიქოკონსულტანტი, პორტალ psychologist.ge დამფუძნებელი;

თემა: პანდემიის შემდგომი ოჯახური ურთიერთობები

ანა არველაძე - სოციალური ფსიქოლოგიის მაგისტრანტი, ნლპოსტატი, ლონდონის GB ნლპ სკოლის პრაქტიკოსი, ქოუჩი, ტრენერი;

თემა: კრიზისი, როგორც შესაძლებლობა;

ნათია ზუკაკიშვილი - „ზიგმუნდ ფროიდის უნივერსიტეტი“, მაგისტრატურა: ფსიქოთერაპიის მეცნიერება. სამუშაო ადგილი:  ავსტრია, ვენა: ზიგმუნდ ფროიდის ამბულანსი (SFU): ფსიქოანალიტიკოსი, ზედამხედველობის ქვეშ

თემა: შფოთვითი და პანიკური აშლილობა COVID-19-ის დროს

შეხვედრა 4 საათის განმავლობაში უწყვეტად მიმდინარეობდა ფეისბუქ ლაივის საშუალებით უნივერსიტეტის ოფიციალურ გვერდზე. (https://www.facebook.com/seu.edu.ge/). პანელ-დისკუსიას 15000-მდე ფეისბუქ გვერდის მომხმარებელი ესწრებოდა და მოხსენებებისა და ინტენსიური კითხვა-პასუხის რეჟიმში  განხილული იყო ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორებიცაა: ფსიქიატრის როლი COVID-19-ის დროს, იზოლაციის შედეგად გამოწვეული მოსალოდნელი ტოქსიკური შედეგები, კრიზისის ეტაპები, ბრაზის/განრისხების ეფექტი, კლასიკური ამრიდებლური ქცევა, „უსაფრთხო მარტოობის“ დადებითი ასპექტები, პოსტტრამვული სტრესის სიმპტომები, კატასტროფისადმი რეაგირების ფაზები, COVID-19 და განათლების სისტემა, კორონავირუსის გავლენა ფსიქიკური აშლილობის მქონე პირებზე, პანდემიის პერიოდში მიღებული ზომების გავლენა ფსიქიკური აშლილობის მქონე პირთა ჯანმრთელობაზე, სამედიცინო დახმარებაში განხორციელებული ცვლილებების გავლენა, დაწყებით კლასებში დისტანციური სწავლების სირთულეები და რეკომენდაციები.

აღსანიშნავია, რომ ამ პლატფორმის გამოყენებით “საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი SEU”-ს ინიციატივით არაერთი ონლაინ პანელ-დისკუსია გაიმართა და თემის მნიშვნელობიდან გამომდინარე SEU კიდევ ბევრ საინტერესო დისკუსიას გვპირდება.

R