მოგესალმებით :) ვარ ვეგეტარიანელი, ძალიან მიყვარს ... | დიეტოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - დიეტოლოგია

კატეგორია - დიეტოლოგია

21-03-2013

-მოგესალმებით :) ვარ ვეგეტარიანელი, ძალიან მიყვარს ხილი და ბოსტნეული რომელიც უზომო რაოდენობით შემიძლია მივირთვა, როგორც გავარკვიე მიუხედავათ მათი ორგანიზმისთვის სასარგებლო თვისებებისა მხოლოდ ნახშირწყლების მიღება ორგანიზმისთვის კარგი არარის, გადავწვიტე კალციუმის დამატების მიზნით კვერცხის ქერქი დაფქული ლიმონთანერთად მივიღო, მაინტერესებ ამ ყველაფერთან თქვენი აზრი და ცილებიც რომ მივიღო რა საკვებს მირჩევთ კიდევ რომ შევიტანო რაციონში და რა რაოდენობით ყოველდღიურად. წინასწარ დიდი მადლობა

პასუხი
-ცილა ეს არის ამინომჟავებისგან შედგენილი მოლეკულური ჯაჭვი. მცენარეულ პროდუქტებში (მარცვლოვნებში, პარკოსნებში, თხილეულში) არასაკმარისია შეუცვლელი ამინოჟავები (გარდა კედარის გირჩის კაკალისა და წყალმცენარე სპირულინასი, რომელიც შეიცავს ყველა შეუცვლელ ამინომჟავას).
ამ პრობლემის გადაჭრა შეიძლება მარცვლოვანი და პარკოსანი პროდუქტის ერთდროული მიღებით. მაგ; სადილაზე შეგიძლიათ მიირთვათ ბრინჯი ლობიოსთან და ბოსტნეულთან ერთად. შეიძლება შეარჩიოთ თქვენი გემოვნების შესაფერის კომბინაცია.
ასევე, ფოსფორის წყაროს ვეგეტარიანული კვების დროს წარმოადგენს პარკისნები (ლობიო, სოიო, ოსპი), ყვავილოვანი კომბოსტო, კაკალი (ნუში, ბერძნული კაკალი, მიწის თხილი, ფუნდუკი), მზესუმზირის თესლი, ხორბალი, კვახი, სტაფილო, ოხრახუში და სხვა .... მარცვლოვნების და პარკისნების მომზადებამდე წინასწარი დალბობა აუმჯობესებს ფოსფორის შეწოვას.
რკინას შეიცავს: ფორთოხალი, მიწის თხილი, ნუში, ბადრიჯანი, ყაბაყი, ხახვი, სტაფილო, ზღვის კომბოსტო, ბანანი, ლეღვი, ქიშმიში, მარწყვი, გარგარი, მალინა, ზეთისხილი, ატამი, მოცხარი, ფინიკი, ვაშლი, ასკილი, ბურღულეული (წიწიბურა, შვრია, ქერი, ხორბალი, ბრინჯი), სიმინდი, კიტრი, ტკბილი წიწაკა, ოხრახუში, პომიდორი, ჭარხალი, სოიო, კვახი, კამა, ლობიო, და სხვა პროდუქტი.
იმისათვის რომ მოხდეს მცენერეული საკვებიდან ორგანიზმის მიერ რკინის ათვისება, რკინით მდიდარი მცენარეული პროდუქტი უნდა მიიღოთ იმ პროდუქტებთან ერთად, რომელიც მდიდარია С ვიტამინით(მაგ; ლიმონის წვენთან, ოხრახუშთან, კამასთან ან ასკილის წვენთან), ყავა და მაგარი ჩაი აფერხებს რკინის შეწოვას.
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ვალენსიის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა გამოარკვიეს როგორ მოქმედებს პომიდორი ადამიანის
რკინა ერთ-ერთი სტიმულატორია, რომელსაც შეიცავს ბროწეული, მწვანე ვაშლი, წიწიბურა, შავი პური, პარკოსნები
ამერიკელი ექსპერტები შავი ქლიავის რაციონში ჩართვისკენ მოგვიწოდებენ. მასში მაღალია ანტიოქსიდანტების
ალოე ვერა განსაკუთრებული თვისებების მქონე მარადმწვანე მცენარეა. მისი სამშობლო აფრიკაა, თუმცა დღეს ის უამრავ რეგიონშია გავრცელებული.
სადღეისოდ ასეთი კრემების ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა. ხშირად არც კი ვიცით, რომელი ხაზის კრემი უფრო მიესადაგება ჩვენს კანს.
სამწუხაროდ, ბოლო ათწლეულის მანძილზე ალერგიული დაავადებებით, მათ შორის - ბრონქული ასთმით დაავადებულთა
დღევანდელი ცხოვრების რიტმი, მძიმე ეკოლოგიური გარემო, კვების თავისებურებები განაპირობებს სხვადასხვა პათოლოგიის
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად