რა მნიშვნელობა აქვს დროულად დაძინებას და ადრიანად გაღვიძებას - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2019

რა მნიშვნელობა აქვს დროულად დაძინებას და ადრიანად გაღვიძებას

რა მნიშვნელობა აქვს დროულად დაძინებას და ადრიანად გაღვიძებას
ჯანმრთელობის ეკოლოგია გვამცნობს, რომ დროის თითოეულ მომენტში ჩვენს ორგანიზმში განსაზღვრული პროცესები მიმდინარეობს; მათი ნორმალურად წარმართვა კი მზის მოძრაობის ფაზებზეა დამოკიდებული. მთელი ეს სისტემა საოცარი სიზუსტით მუშაობს, ჩვენ არაფრის შეცვლა არ შეგვიძლია, შესაბამისად, ადამიანის რეჟიმი მკაცრად რეგლამენტირებულია.

შუაღამეს მზე თავისი მდებარეობის ყველაზე დაბალ ნიშნულზეა, ამიტომაც, ამ პერიოდში ჩვენ მაქსიმალური დასვენების მდგომარეობაში უნდა ვიყოთ. ძილისათვის საუკეთესო დროა 21:00-03:00. თუმცა, შეგვიძლია ტკბილად ვიძინოთ 22:00 საათიდან დილის 4 საათამდე ან კიდევ 20:00-დან ღამის 2 საათამდე.
რა მნიშვნელობა აქვს დროულად დაძინებას?

ადამიანის გონება ყველაზე აქტიურად ისვენებს
საღამოს 9 საათიდან 11 საათამდე. აქედან გამომდინარე, თუ თქვენ არ დაიძინებთ 10 საათისთვის მაინც, ეს რამდენადმე ცუდად აისახება თქვენი ტვინისა და აზროვნების ფუნქციებზე. მათ, ვინც სისტემატურად გვიან (კონკრეტულად 23:00 საათზე გვიან) იძინებს, გონებრივი შესაძლებლობები რამდენადმე უსუსტდებათ; ინტელექტუალური ძალის სრულფასოვნება ერთბაშად არ ქვეითდება, შესაბამისად, ადამიანები, ჩვეულებრივ,
პარალელს ვერ ავლებენ გონებრივ გამოფიტვასა და ძილის დეფიციტს შორის. თუმცა, ამ კატეგორიას ხშირად აღენიშნება ხოლმე ყურადღების კონცენტრაციის შესუსტება, გონების დაძაბვის აუცილებლობა, მავნე ჩვევების გაძლიერება, ნებისყოფის დაქვეითება, კონფლიქტებისადმი მიდრეკილება, მადის გაძლიერება და სხვა.

თუ ადამიანს სისტემატურად არ სძინავს ღამის 11 საათიდან პირველ საათამდე, ნერვული და კუნთოვანი სისტემების ფუნქციათა დარღვევები ემუქრება, ასევე სისუსტე, პესიმიზმი, მოდუნებულობა, მადის დაქვეითება, სხეულის სიმძიმის შეგრძნება, ფსიქიკური და ფიზიკური გატეხილობა;
თუ ადამიანს არ სძინავს ღამის პირველიდან 3 საათამდე - მისი ემოციური სისტემა მწყობრიდან გამოდის. შედეგად ვითარდება ძლიერი გაღიზიანებადობა, აგრესიულობა, ანტაგონიზმი.

თუ ადამიანის "ცხოველმყოფელობა" ძლიერ ნერვულ დაძაბულობაში მიმდინარეობს, მან აუცილებლად, სულ მცირე, 7 საათს მაინც უნდა იძინოს და ადრიანად - 4-5 საათზე გაიღვიძოს, ან კიდევ 8 საათს უნდა იძინოს და 5-6 საათზე ადგეს.

ნეიროფიზიოლოგები განმარტავენ, რომ ღამის 10 საათზე გვიან დაძინება მავნებელია როგორც ფიზიკური, ასევე ფსიქიკური ჯანმრთელობისთვის.

თინათინ გოცაძე

ტეგები: ძილი უძილობა
გააკეთეთ კომენტარი
თარიღი : 28-11-2018
გიგა
საინტერესოა ამ "ჭკვიანური" რჩევის ავტორი თუ დგება თვითონ 4 ზე და 5ზე? :))
რეკომენდებული პროდუქტები
დატვირთული რეჟიმის მქონე პირებისთვის
ფასი: 29.9
5 HPT დეპრესიის საწინააღმდეგო -60 აბი
ფასი: 49.5
დამამშვიდებელი საშუალება
ფასი: 28.9
მსგავსი სიახლეები
უკვე დადგენილია, რომ ღამის ცვლაში მომუშავე ქალებთან სარძევე ჯირკვლის კიბოს განვითარების რისკი რამდენადმე
22-07-2019
მხოლოდ 16 წუთითაც კი ძილის დანაკლისი მეორე დღეს შრომის ეფექტურობას მნიშვნელოვნად აქვეითებს. სამხრეთ
12-06-2019
ძილი ადამიანს ეხმარება ცხოვრების უსიამოვნო, დამამცირებელი მოვლენების გადალახვაში. ჯანსაღი ძილის საშუალებით
11-06-2019
დიეტოლოგია
დიეტური კვება აუმჯობესებს ნაწლავის პერისტალტიკას და უზრუნველყოფს მის დროულ დაცლას;
წონის კორექციის მსურველებს დიეტოლოგები რამდენიმე რჩევას აძლევენ - არ შეიძლება ისეთი აბებისა თუ
მკვლევარებმა შეადარეს ეფექტი, რომელსაც დაბალი და მაღალი ენერგეტიკული სიმკვრივის პროდუქტები მადასა
კატეგორიის სხვა სტატიები
ნევროლოგების ჯგუფმა გამოავლინა ცალკეული კოგნიტიური სფეროს ცვლილებები, რომლებიც მოქმედებს
"სტრესი ცხოვრებაა და მისგან სრულიად დაზღვეული მხოლოდ ის არის, ვინც არაფერს აკეთებს." - ჰანს სელიე
მხოლოდ 16 წუთითაც კი ძილის დანაკლისი მეორე დღეს შრომის ეფექტურობას მნიშვნელოვნად აქვეითებს. სამხრეთ
ძილი ადამიანს ეხმარება ცხოვრების უსიამოვნო, დამამცირებელი მოვლენების გადალახვაში. ჯანსაღი ძილის საშუალებით
ამერიკის კოგნიტიური ნევროლოგიისა და ალცჰაიმერის დაავადების შემსწავლელი ცენტრის მიერ
ფსიქოლოგები და ფსიქიატრები თანხმდებიან იმაზე, რომ თუ უწინ ოფიციალური ზღვრული ნიშნული, რომლიდანაც
ბალახეული ნაყენები: ბალახეულ ნაყენებს ორგვარად - ცხელი და ცივი მეთოდით - ამზადებენ. ცივი მეთოდი ასეთია: ნედლეულს
ბებიაჩემი გამუდმებით ჩამჩიჩინებს, რომ კანი კოსმეტიკით არ უნდა გადავტვირთო, რომ კონსერვანტები ზამთარშიც ეყოფა, ახლა კი დასვენება და ცოცხალი ვიტამინები სჭირდება. მართლა ასეა თუ არა?


ბაღი ნამდვილად ყველა სახლს დაამშვენებს. ბაღიან ეზოში დასვენება, განტვირთვა ძალიან სასიამოვნო და სასარგებლოა.
აღმოსავლელი მკურნალები გვირჩევენ:

კვების სიბრძნე
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად