თქვენს შვილს მხედველობის პრობლემა რომ არ შეექმნას - ეს უნდა იცოდეთ! - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020

კითხვა-პასუხი

თქვენს შვილს მხედველობის პრობლემა რომ არ შეექმნას - ეს უნდა იცოდეთ!

თქვენს შვილს მხედველობის პრობლემა რომ არ შეექმნას - ეს უნდა იცოდეთ!
რა უნდა გაითვალისწინოს მშობელმა, შვილი მხედველობის პრობლემებისგან რომ დაიცვას?
1. არ გადაღალოთ ბავშვი გაუთავებელი მეცადინეობით. თუ მისგან გენიოსის გაზრდა გსურთ, დაძაბულ მხედველობით შრომას აუცილებლად შეუნაცვლეთ აქტიური დასვენება
2. ბავშვმა აუცილებლად კარგი განათების პირობებში, მაგიდასთან დამჯდარმა უნდა წეროს, ხატოს, ან ძერწოს.
3. განათება უნდა იყოს მკვეთრი, მაგრამ არა დამღლელი. წერის ან ხატვის დროს სინათლე ისე უნდა ეცემოდეს, რომ ჩრდილს არ ქმნიდეს.
4. ბავშვის თვალებსა
და წიგნს ან მონიტორს შორის უნდა იყოს მკაცრად ფიქისირებული მანძილი, არა ნაკლებ 30-40 სმ.გამორიცხეთ პლანშეტზე ფილმის ყურება და წიგნის კითხვა.
5. არ იკითხოთ ტრანსპორტში, ეს უარყოფითად აისახება მხედველობაზე. მოძრაობისას წიგნამდე დაშორება იცვლება, რაც იწვევს მხედველობაზე პასუხისმგებელი ცილიარული კუნთის გადაღლას.
6. ყურადღება მიაქციეთ ბავშვის ტანდეგობას. ხერხემლის კისრის ნაწილის გამრუდებამ შეიძლება მხედველობის გაუარესება გამოიწვიოს.
7. ხანგრძლივი მეცადინეობის, კითხვის ან ხატვისას ყოველ 15-20 წუთში გააკეთეთ
შესვენება.
8. მეტი ისეირნეთ სუფთა ჰაერზე;
9. მნიშვნელოვანია დაბალანსებული კვება: მიირთვით მეტი თევზი, ხაჭო, ნიგოზი, თაფლი, ხილი, ბოსტნეული.

ლალი ჩხიკვაძე


გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები გამოყოფენ წითელ კომბოსტოს, ჭარხალსა და ისპანახს. წითელი კომბოსტო მეტად სასარგებლოა ტვინის
თუ შეკრულობა (ყაბზობა) გაწუხებთ, რეგულარულად უნდა მიირთვათ ბროკოლი, ვაშლი და ისპანახი.
შვრია აქვეითებს სისხლში ქოლესტერინის დონეს, ანთების მაჩვენებლებს, წონას და აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას.
კატეგორიის სხვა სტატიები
"ნიუ ჰოსპიტალსის" ოფთალმოლოგიის ეროვნულ ცენტრში, რომელიც მომხმარებლებს მომსახურებების
რუსეთის მეცნიერებათა აკადემიის ბიოქიმიური ფიზიკის ინსტიტუტის თანამშრომლებმა 14-წლიანი კვლევს შედეგები გამოაქვეყნეს.
როგორ ვითარდება მხედველობა მხედველობა ინფორმაციის ძირითადი წყაროა, გარდა ამისა, ის მნიშვნელოვან როლს ასრულებს კომუნიკაციაში.
მხედველობის სისტემის ჩამოყალიბება ხდება 1-5 წლის ასაკში, როდესაც ფორმირდება ძირითადი ფუნქციები: მხედველობის
თამბაქოს მავნე გავლენებს შორის ერთ-ერთი მხედველობის პრობლემათა გაღრმავება და დაბრმავების პროცესის დაჩქარებაა.
მნიშვნელოვანია საკვებ რაციონში იყოს ომეგა-3 უჯერი ცხიმოვანი მჟავებით (თევზი), ვიტამინებით მდიდარი (ხილი და ბოსტნეული) პროდუქტები.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად