დაღლილობისგან ვკვდები! - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

აგვისტო 2019

კითხვა-პასუხი

დაღლილობისგან ვკვდები!

დაღლილობისგან ვკვდები!
სიცოცხლეში ერთხელ მაინც ყველა წარმოთქვამს ამ ფრაზას, მაგრამ მრავალი ჩვენგანი მას გაცილებით ხშირად იმეორებს. როგორ დავაღწიოთ თავი მუდმივ დაღლილობას?

დაღლილობის მიზეზები
ყველა თავისებურად და სხვადასხვა მიზეზით იღლება. ხშირად დაღლილობა სასიამოვნოც კია. ფიზიკური შრომა ან ვარჯიში ადამიანს სულიერ და ხორციელ კმაყოფილებას ჰგვრის. ასეთი დაღლილობა და მსუბუქი ტეხა იოლად გაივლის დასვენების ან გამოძინების შემდეგ.


მტკივნეული დაღლილობა - ამაში, როგორც სახელწოდებაც მიგვანიშნებს, სასიამოვნო არაფერია. ასეთ დაღლილობას ხშირად თან ახლავს ტემპერატურის მატება, უმადობა და მოთენთილობა. თუ თავს ასეთი რამ შეატყვეთ, თვალი გადაავლეთ შრომის რეჟიმს.
ქრონიკული დაღლილობა - ის, წესისამებრ, თავს იჩენს სტრესის, მაგალითად, კამათის, საცხოვრებელი ადგილის შეცვლის, დაწინაურების შემდეგ. დიახ, ძლიერი პოზიტიური ემოციაც სტრესია და ორგანიზმი მას, ნეგატიური ემოციის დარად, უსიამოვნო მოთენთილობით პასუხობს. თავდაპირველად ადამიანი ებრძვის მუდმივ დაღლილობას, მაგრამ მარცხდება და დეპრესია ეუფლება, ეს უკანასკნელი კი უფრო მეტად აძლიერებს
დაღლილობის შეგრძნებას. ამგვარად იკვრება მანკიერი წრე, რომლის გარღვევაც სპეციალისტის დაუხმარებლად ზოგჯერ შეუძლებელია.

ნაცადია!
დაღლილობამ რომ არ გძლიოთ და ცხოვრების ნათელი დღეები არ გაგიუფერულოთ, დაიცავით რამდენიმე წესი:

1. ძილი - ადამიანს უნდა ეძინოს დღე-ღამეში არანაკლებ 8 საათისა. სხვაგვარად მას დაღლილობა ადვილად მოერევა და უფრო ცხარედაც შეუტევს.
2. კვება - ქრონიკული დაღლილობისას უარი უნდა თქვათ მკაცრ დიეტაზე და ეცადოთ, რაც შეიძლება მეტად გაიმრავალფეროვნოთ რაციონი. მიირთვით: მეტი ხილი და ბოსტნეული - მათში უხვად არის ვიტამინები; შოკოლადი - მას ანტისტრესული თვისებები აქვს. დაღლილობის დროს ორგანიზმს განსაკუთრებით სჭირდება ცილა, ამიტომ უხვად ჩართეთ რაციონში ცილით მდიდარი პროდუქტები: რძე, მაწონი, ხაჭო, არაჟანი, ყველი, იოგურტი, კვერცხი... ეს ყველაფერი, აჯობებს, საუზმეზე მიირთვათ, სადილი კი მსუბუქი ჯობს: ბოსტნეულის, ქათმის ხორცის სალათი და სხვა. შეგიძლიათ, მიირთვათ ცოტაოდენი ნამცხვარიც - ტკბილეული ხელს უწყობს არტერიული წნევის მატებას და ადამიანს მხნეობას მატებს.
3. მედიკამენტები - თავი არიდეთ მედიკამენტებს - მათ ხანმოკლე ეფექტი აქვთ, პრობლემის საფუძველშივე აღმოფხვრა კი არ ძალუძთ. გამონაკლისია მულტივიტამინები, რომლებიც შეგიძლიათ სადილობისას მიიღოთ.
4. სამუშაო გარემო - აკონტროლეთ, რამდენად მდიდარია თქვენი სამუშაო გარემო სასიცოცხლო მნიშვნელობის ჟანგბადით. დახურულ ოფისებში უმეტესად ჟანგბადის დეფიციტია, რაც უფრო მეტად თენთავს ორგანიზმს, ართულებს ყურადღების კონცენტრირებისა და შრომის უნარს. თუ ამგვარ გარემოში გიწევთ შრომა, შესვენებაზე 10-15 წუთით მაინც გაისეირნეთ სუფთა ჰაერზე.
5. დღის რეჟიმი - თუ სამსახური ამის საშუალებას გაძლევთ, აიღეთ შვებულება საკუთარ ხარჯზე და დარწმუნდებით, რა დიდი სარგებლობა მოაქვს რამდენიმედღიან დასვენებას, მით უმეტეს, თუ მას სასიამოვნო ადამიანების წრეში ატარებთ.
6. რელაქსაცია - გამოიყენეთ ყოველი ხელსაყრელი შემთხვევა - მოეშვით და მოადუნეთ სხეული, რათა სისხლის მიმოქცევა სათანადოდ წარიმართოს. რელაქსაციისთვის კარგია თბილი აბაზანა, მასაჟი, ყავა შოკოლადთან ან ნამცხვართან ერთად, სასიამოვნო მუსიკის მოსმენა.



გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
საშარდე სისტემის ჯანმრთელობისთვის-60 აბი
ფასი: 42.9
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
დიეტოლოგია
დასავლეთ ავსტრალიის უნივერსიტეტის თანამშრომლები დარწმუნებულები არიან, რომ ფინჯანი ჩაის ან ერთი
ექსპერტებმა დაასახელეს ბადრიჯანის სასარგებლო თვისებები, რის გამოც ის აუცილებლად უნდა ჩართოთ საკვებ რაციონში.
ნიუ-იორკის ბინგემტონის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა დაასკვნეს, რომ ადამიანს ახალგაზრდობაში უფრო მეტად ესაჭიროება
კატეგორიის სხვა სტატიები
პირში ლითონისებრი გემო საკმაოდ ხშირი ჩივილია.
ხელისგულებს მაღალი სიზუსტით შეუძლია ორგანიზმის ჯანმრთელობის მდგომარეობაზე საუბარი.
მშრალი „მყეფავი“ ან კიდევ ღრმა და „სველი“ ხველა შემოდგომა-ზამთრის პერიოდში ბევრი ადამიანის პრობლემაა.
არ არსებობს ადამიანი, რომელსაც ერთხელ მაინც არ განუცდია თავის ტკივილი. ეს უკანასკნელი აქვეითებს
ხველა ერთ-ერთი საყურადღებო სიმპტომია, რადგანაც ის მეტად სერიოზული და ხშირად საშიში პათოლოგიების
ალოე ვერა განსაკუთრებული თვისებების მქონე მარადმწვანე მცენარეა. მისი სამშობლო აფრიკაა, თუმცა დღეს ის უამრავ რეგიონშია გავრცელებული.
სადღეისოდ ასეთი კრემების ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა. ხშირად არც კი ვიცით, რომელი ხაზის კრემი უფრო მიესადაგება ჩვენს კანს.
სამწუხაროდ, ბოლო ათწლეულის მანძილზე ალერგიული დაავადებებით, მათ შორის - ბრონქული ასთმით დაავადებულთა
დღევანდელი ცხოვრების რიტმი, მძიმე ეკოლოგიური გარემო, კვების თავისებურებები განაპირობებს სხვადასხვა პათოლოგიის
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად