მეცნიერები აცხადებენ, რომ უცნაური სიზმრები ტვინს უკეთ სწავლაში ეხმარება

ძილის დროს ჩვეულებრივ გავდივართ ძილის ორი ტიპის ფაზას, რომლებიც ერთმანეთს ენაცვლება: არა-REM-ძილი, როდესაც ტვინი ამუშავებს დღის განმავლობაში მიღებულ სენსორულ სტიმულებს და REM-ძილი ტვინის ინტენსიური აქტივობის სპონტანური გამოვლინება.
მკვლევარებმა გამოიყენეს თავის ტვინის ქერქის იმიტაცია ძილის სხვადასხვა ფაზის მოდელირებისათვის, რითაც მეცნიერებს სურდათ დაედგინათ როგორ მოქმედებს ეს სწავლის პროცესზე. ამისათვის გამოიყენეს სწავლების მეთოდიკა GANs სახელწოდებით.
შედეგად კვლევის ავტორები მივიდნენ დასკვნამდე, რომ
/* (c)AdOcean 2003-2021, Advertline.https:mkurnali.ge.mkurnali zones.________ _____ */
ado.slave('adoceanadvertlinegelpmmhkfobb', {myMaster: 'gC_g7BxQlx9UWDeCK7yaEdkgIoxg2l6o6JUmNs2rvgn.i7' });
არა-REM და REM ძილი ერთმანეთს ავსებს სწავლების პროცესისთვის: სტიმულის განცდა, ამ გამოცდილების გამყარება და სემანტიკური კონცეპციის აღმოჩენა.
მკლვევარების განცხადებით არ უნდა გავიკვირდეს ჩვენი უჩვეულო სიზმრები. ეს ნებისმიერ შემთხვევაში გარკვეულ მიზანს ემსახურება.