მუდამ მშვიდად - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

თებერვალი 2020

კითხვა-პასუხი

მუდამ მშვიდად

მუდამ მშვიდად

შვებულების შემდეგ ყოველთვის მიჭირს, დავუბრუნდე ცხოვრების ჩვეულ რიტმს, ყოველდღიურ ერთფეროვნებას და ეს სტრესულ მდგომარეობაში მაგდებს. იქნებ არსებობს რაიმე ხერხი სტრესის მოსახსნელად? ქეთი, 28 წლის

ზაფხულის მიწურულს ადამიანთა უმრავლესობას მართლაც იპყრობს სევდა იმის გამო, რომ დასრულდა განტვირთვის, მოდუნების სასიამოვნო პერიოდი, სილაღე და თავისუფლება უკან დარჩა, ისევ სამუშაო რეჟიმს და ცხოვრების გამალებულ რიტმს უნდა დავუბრუნდეთ. ეს ყოველთვის ჭირს და მართლაც იწვევს გარკვეულ სტრესს. არსებობს ერთგვარი ანტისტრესული პროგრამა, რომელიც შესაძლოა განწყობის ამაღლებასა და სულიერი წონასწორობის აღდგენაში დაგეხმაროთ.

ორმაგი სარგებლობა
სვით რძე. ის შეიცავს ბუნებრივ ტრანკვილიზატორს

ტრიპტოფანს, რომლის წყალობითაც ორგანიზმში ძლიერდება სიამოვნების ჰორმონის სეროტონინის გამომუშავება. თუ რძე მოგბეზრდათ, მოამზადეთ კოქტეილი, რომელიც ორმაგად სასარგებლოა - ჯანმრთელობისთვისაც კარგია და განწყობასაც ამაღლებს: ბლენდერში ათქვიფეთ მარწყვი, ნახევარი ბანანი
და 200 მლ რძე, შესაფერის ჭურჭელში ჩაასხით და მორთეთ.

გაანაწილეთ დრო
წინ რთული სამუშაო გელით, მაგრამ ვერ ასწრებთ და ეს გაღიზიანებთ? ეცადეთ, იცხოვროთ და იხელმძღვანელოთ ოქროს წესებით:

  • ჩანაფიქრი ყოველთვის მაშინვე შეასრულეთ, სახვალიოდ არასოდეს გადადოთ.
  • თავდაპირველად ყველაზე რთული და უსიამოვნო საქმე გააკეთეთ.
  • ნუ იქნებით მაქსიმალისტი, ნუ გაგიტაცებთ სრულყოფილებისკენ სწრაფვა.
  • ისწავლეთ პრიორიტეტების განსაზღვრა. ყურადღება ისეთ საქმეებზე ან საკითხებზე გაამახვილეთ, რომლებიც უფრო მნიშვნელოვანია, რასაც უფრო მეტი ენერგიის მოცემა შეუძლია თქვენთვის.

 

მეტი იმოძრავეთ!
გამოიმუშავეთ ყოველდღე სეირნობის ჩვევა. საამისოდ დროის გამონახვა ყოველთვის შეიძლება. ადექით დილით ჩვეულებრივზე ერთი საათით ადრე და ეზოში გაიარეთ. გაისეირნეთ დაწოლის წინაც. თუ ვერც დილით, ვერც საღამოს სეირნობას ვერ მოახერხებთ, სამსახურში მიმავალი ტრანსპორტიდან ცოტა მოშორებით ჩამოდით ან მანქანა ოფისიდან მოშორებით დააყენეთ, ისე, რომ დარჩენილ გზას 15-20 წუთზე მეტი არ მოანდომოთ.

 

კატაბალახას წვეთების სანაცვლოდ
შფოთვასა და მღელვარებას ვერ იოკებთ? ნუ იჩქარებთ წვეთების დალევას. თავდაპირველად შეასრულეთ სუნთქვითი ვარჯიშები: გააკეთეთ ღრმა და სრული ჩასუნთქვა, პარალელურად ასწიეთ თავს ზემოთ იდაყვებში ოდნავ მოხრილი ხელები, შეიკავეთ სუნთქვა 5-10 წამით, შემდეგ მკვეთრად გადაიხარეთ წინ, ხელები ჩამოყარეთ და ამოისუნთქეთ, თან გამოთქვით ბგერა "ჰა".

 

გაიხსენეთ მხოლოდ კარგი
ძილის წინ გაიხსენეთ, რა სასიამოვნო ამბავი მოხდა იმ დღეს თქვენს ცხოვრებაში. ასე ისწავლით ყურადღების კონცენტრირებას პოზიტივზე, სასიამოვნო ინფორმაციაზე, თქვენთვის მისაღებ ადამიანებზე.

 

საუკეთესო რელაქსაცია ძილია
ის, რომ დასვენების, განტვირთვის, ნერვული სისტემის მოდუნების საუკეთესო საშუალება ჯანსაღი ძილია, ყველამ იცის. ცუდად გძინავთ, მშფოთვარე ფიქრები მოსვენებას არ გაძლევთ? - დაწოლამდე ერთი საათით ადრე მიიღეთ აბაზანა ლავანდის ან ფიჭვის ეთერზეთით, ანდა სხვა დამამშვიდებელი ბალახეულის ნაყენით, მოუსმინეთ სასიამოვნო, მშვიდ მუსიკას და დალიეთ ერთი ჭიქა რძე ან პიტნის ჩაი.

 

ვარჯიშით დაიბრუნეთ ენერგია
ვარჯიში, თუნდაც იოგას სისტემით, ენერგიითა და დადებითი ემოციებით აგავსებთ. ვარჯიშის შესრულებისას ორგანიზმში სისხლის მიმოქცევა უმჯობესდება, რაც დადებით გავლენას ახდენს თქვენს თვითშეგრძნებასა და შრომისუნარიანობაზე. ვარჯიში, სრულფასოვანი ძილი, სუფთა ჰაერი, დადებითი ემოციები სტრესის მტერია.

 

რამდენიმე მარტივი ვარჯიში სტრესის მოსახნელად
"ხიდი" - ხსნის ზურგის კუნთებისა  და თეძოების უკანა კუნთების დაძაბულობას. ვწვებით ზურგზე, ვეყრდნობით ხელ-ფეხს და წელს მაღლა ვწევთ, თავს კი უკან გადავაგდებთ. "ძაღლი" - დაღლილობისგან გათავისუფლებაში გვეხმარება. ვდგებით მუხლებზე, ვეყრდნობით ხელ-ფეხს, წელს ვწევთ მაღლა.
"გველი" - ავითარებს ხერხემლის მოქნილობას. ვწვებით მუცელზე. წამოვიწევით ხელებზე ისე, რომ მუცელი, მუხლები და ფეხის წვერები იატაკზე დარჩეს.

 

 

გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ადამიანები ხშირად ჩივიან, რომ წონას ვერ იკლებენ, მიუხედავად იმისა, რომ დიეტასაც იცავენ,
ჯანსაღ კვებასა და წონის კლებას მჭიდრო კავში­რი აქვს. ოცნებობთ ჭარბი წონის მოშორებაზე,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
კატეგორიის სხვა სტატიები
ყველასათვის საყვარელი მოდელი კრისტი ყიფშიძე, მკურნალი.გე-ს სილამაზის საკუთარ რეცეპტს ანდობს.
ყველა ქალბატონს სილამაზის საკუთარი რეცეპტი აქვს. ზოგი პლასტიკურ ქირურგიას მიმართავს, ზოგი - რძის აბაზანებს იღებს,
ალბათ, იცით, რომ მზე თმას ძალიან აზიანებს და მისი დაცვა მზის პირდაპირი სხივებისგან აუცილებელია.
ჯანსაღ კვებასა და წონის კლებას მჭიდრო კავში­რი აქვს. ოცნებობთ ჭარბი წონის მოშორებაზე,
ძნელია ადამიანი არ დააბნიოს კრემების, ლოსიონების, ტონიკების მრავალფეროვნებამ,
ადამიანები ხშირად ჩივიან, რომ წონას ვერ იკლებენ, მიუხედავად იმისა, რომ დიეტასაც იცავენ,
ვირუსების ნაწილაკები საათობით ინარჩუნებენ აქტივობას მშრალ, თბილ და უმოძრაო ჰაერში
ყველაზე ხანდაზმული ქალი მსოფლიოში, 116 წლის კეინ ტანაკა იაპონიაში, ფუკუოკეში ცხოვრობს.
თმა შედგება ცილისგან (კერატინი) და დამცავი თხელი ფენა კუტიკულისგან. წყლის ზემოქმედების შედეგად თმა ადვილად
საკმარისია ეს 4 ტესტი და მოსაუბრეს გაშლილი წიგნივით წაიკითხავთ - აცხადებენ ტესტის ავტორები.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად