დაძინებამდე 8 წთ-ით ადრე შესასრულებელი ვარჯიშები - შედეგი შეაფასეთ 1 თვის შემდეგ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მარტი 2019

კითხვა-პასუხი

დაძინებამდე 8 წთ-ით ადრე შესასრულებელი ვარჯიშები - შედეგი შეაფასეთ 1 თვის შემდეგ

თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ ფორმისა და მოქნილობის შენარჩუნებაში.

ეს ვარჯიშები აუმჯობესებს ძილის ხარისხს, ხოლო დილით თავს იგრძნობთ ენერგიულად.
ვარჯიშები არის მარტივად შესასრულებელი, არ მოითხოვს დამხმარე საშუალებების გამოყენებას.

რჩევები ვარჯიშების სწორად შესასრულებლად


1. (გახურება) დარწმუნდით რომ მუხლებს საკმარის სიმაღლეზე ხრით, ამისათვის მოხარეთ იდაყვები 90 0-ით და მუხლი შეახეთ მოხრილ ხელს. ეს მოძრაობა რომ უფრო გაართულოთ დაამატეთ მსუბუქი ხტომები, რომლის დროსაც მუხლებსაც ამოძრავებთ ზემოთ.

2. (ბუქნები) თუ ბალანსირება/წონასწორობის შენარჩუნება გიჭირთ, გაჭიმეთ ხელები წინ და დაუშვით ქვემოთ,
სანამ დგეხართ. თუ ეს რთულია, მაშინ უკან დაიდგით სკამი, რომ დაიცვათ წონასწორობა.

3. (ფეხების უკან აქნევა )შეეცადეთ ფეხი აიქნიოთ და დაუშვათ არა ინერციით, არამედ კუნთის მუშობის ხარჯზე, აკონტროლეთ მოძრაობები.

4. (აზიდვები) ეს ვარჯიში შეგიძლიათ გაამარტივოთ, ამისათვის მუხლები შეახეთ იატაკს.

5. (ბუქნები და განზე დაჯგუფება )ეს მოძრაობები მუცლის პრესის
ირიბი კუნთებს ავარჯიშებს. დაგეხმარებათ გვერდებზე დაგროვილი ცხიმის მოშორებაში.

6. (ფიცრული აზიდვა) ეს ვარჯიში ამაგრებს სხეულის კუნთებს, აუმჯობესებს ხელების, ბეჭების, დუნდულა და მუცლის კუნთების ტონუსს. თუ ვარჯიში რთულად შესასრულებელი, შეეცადეთ გაჩერდეთ იდაყვებზე დაყრდნობილ მდგომარეობაში, რაც შეიძლება დიდხანს.

7. (დგომაში ფეხის ცერებზე ჯვარედინი შეხება)ეს მოძრაობა მიმართულია ზურგის ქვედა ნაწილზე. აუმჯობესებს მოქნილობას და ძალას.

8. (მოდუნება) ამ ვარჯიშების შესრულება გაზრდის კუნთების მუშაობის უნარს და დაგეხმარებათ დღის მანძილზე თავი იგრძნოთ ჯანსაღად, ენერგიულად.

ამ ავტორის სხვა სტატიები
გააკეთეთ კომენტარი
თარიღი : 11-03-2019
გურული
ვაკეთე ყოლიფერი ისთე რავარც თქვით მარა, თურმე 9 წუთით ადრე ვვარჯიშობდი და შედეგი არ დადგა ...
თარიღი : 09-03-2019
aleksandre
მკურნალი.გე ვარჯიშამდე 4 საათით ადრე რომ ვარჯიში არ შეიძლება და ძილის დარღვევებს იწვევს არ ვიცით?
თარიღი : 08-03-2019
gia
rac ar unda iplako da ramdenic ar unda iqnio xelfexi scori kvebis gareshe arafers azri ar aq
რეკომენდებული პროდუქტები
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
საშარდე სისტემის ჯანმრთელობისთვის-60 აბი
ფასი: 42.9
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
მსგავსი სიახლეები
მარნეულის მუნიციპალიტეტის სოფელ წერეთელში უბედური შემთხვევა მოხდა. არსებული ინფორმაციით, 16 წლის ბიჭი სტადიონზე ვარჯიშის დროს
14-11-2018
ვარჯიში არა მხოლოდ სხეულს აკაჟებს, არამედ ტვინის ფუნქციობას, კერძოდ, მეხსიერებას აუმჯობესებს, - აცხადებენ
04-10-2018
ოქსფორდისა და იელის უნივერსიტეტებმა 1,2 მილიონი ადამიანის მონაწილოებით ჩაატარეს მასშტაბური კვლევა,
21-08-2018
დიეტოლოგია
მწვანე ჩაისა და სტაფილოში არსებულ ნაერთებს ალცჰაიმერის დაავადების განვითარების შეჩერების უნარი გააჩნია.
როდესაც დიეტაზე ხართ, ძირითადად, იცით, რა უნდა აირიდოთ თავიდან, მაგალითად, ტკბილეული, პური, ცხიმიანი
ათენის ნაციონალურ უნივერსიტეტში აცხადებენ, რომ ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად საჭიროა რეგულარულად მივიღოთ
კატეგორიის სხვა სტატიები
სპორტი წონის დაკლებისა და ფორმაში ჩადგომის ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა.
ყველასთვის ცნობილია, რომ ჭარბი წონა ადამიანის ჯანმრთელობისთვის მავნებელია.
ეს არის ათი მიზეზი, რის გამოც წონაში დასაკლებად შრომა ღირს
თუ ადამიანი რეგულარულად თამაშობს ჩოგბურთს, მას ამით შეუძლია სიცოცხლის თითქმის 10 წლით
ითვლება, რომ სპორტსმენები გულის დაავადებებისგან დაცულები არიან. თუმცა, ბრიტანელმა მეცნიერებმა ეს
ოქსფორდისა და იელის უნივერსიტეტებმა 1,2 მილიონი ადამიანის მონაწილოებით ჩაატარეს მასშტაბური კვლევა,
დაფნის ფოთოლს უძველესი დროიდან იყენებენ ხალხურ მედიცინაში, რადგან მას კულინარიულის გარდა, სამკურნალო დანიშნულებაც აქვს.
გინდათ, თქვენს სამზარეულოში ჭურჭელი ახალივით გამოიყურებოდეს?
არ არსებობს ადამიანი, რომელსაც ერთხელ მაინც არ განუცდია თავის ტკივილი. ეს უკანასკნელი აქვეითებს
გვესაუბრება ექიმ-რეანიმატოლოგი ნინო გრიშაშვილი. - ქალბატონო ნინო, რა არის მოწამვლა, რა ნიშნებით შეიძლება