დაძინებამდე 8 წთ-ით ადრე შესასრულებელი ვარჯიშები - შედეგი შეაფასეთ 1 თვის შემდეგ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2020

კითხვა-პასუხი

დაძინებამდე 8 წთ-ით ადრე შესასრულებელი ვარჯიშები - შედეგი შეაფასეთ 1 თვის შემდეგ

თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ ფორმისა და მოქნილობის შენარჩუნებაში.

ეს ვარჯიშები აუმჯობესებს ძილის ხარისხს, ხოლო დილით თავს იგრძნობთ ენერგიულად.
ვარჯიშები არის მარტივად შესასრულებელი, არ მოითხოვს დამხმარე საშუალებების გამოყენებას.

რჩევები ვარჯიშების სწორად შესასრულებლად


1. (გახურება) დარწმუნდით რომ მუხლებს საკმარის სიმაღლეზე ხრით, ამისათვის მოხარეთ იდაყვები 90 0-ით და მუხლი შეახეთ მოხრილ ხელს. ეს მოძრაობა რომ უფრო გაართულოთ დაამატეთ მსუბუქი ხტომები, რომლის დროსაც მუხლებსაც ამოძრავებთ ზემოთ.

2. (ბუქნები) თუ ბალანსირება/წონასწორობის შენარჩუნება გიჭირთ, გაჭიმეთ ხელები წინ და დაუშვით ქვემოთ,
სანამ დგეხართ. თუ ეს რთულია, მაშინ უკან დაიდგით სკამი, რომ დაიცვათ წონასწორობა.

3. (ფეხების უკან აქნევა )შეეცადეთ ფეხი აიქნიოთ და დაუშვათ არა ინერციით, არამედ კუნთის მუშობის ხარჯზე, აკონტროლეთ მოძრაობები.

4. (აზიდვები) ეს ვარჯიში შეგიძლიათ გაამარტივოთ, ამისათვის მუხლები შეახეთ იატაკს.

5. (ბუქნები და განზე დაჯგუფება )ეს მოძრაობები მუცლის პრესის
ირიბი კუნთებს ავარჯიშებს. დაგეხმარებათ გვერდებზე დაგროვილი ცხიმის მოშორებაში.

6. (ფიცრული აზიდვა) ეს ვარჯიში ამაგრებს სხეულის კუნთებს, აუმჯობესებს ხელების, ბეჭების, დუნდულა და მუცლის კუნთების ტონუსს. თუ ვარჯიში რთულად შესასრულებელი, შეეცადეთ გაჩერდეთ იდაყვებზე დაყრდნობილ მდგომარეობაში, რაც შეიძლება დიდხანს.

7. (დგომაში ფეხის ცერებზე ჯვარედინი შეხება)ეს მოძრაობა მიმართულია ზურგის ქვედა ნაწილზე. აუმჯობესებს მოქნილობას და ძალას.

8. (მოდუნება) ამ ვარჯიშების შესრულება გაზრდის კუნთების მუშაობის უნარს და დაგეხმარებათ დღის მანძილზე თავი იგრძნოთ ჯანსაღად, ენერგიულად.

ამ ავტორის სხვა სტატიები
გააკეთეთ კომენტარი
თარიღი : 11-03-2019
გურული
ვაკეთე ყოლიფერი ისთე რავარც თქვით მარა, თურმე 9 წუთით ადრე ვვარჯიშობდი და შედეგი არ დადგა ...
თარიღი : 09-03-2019
aleksandre
მკურნალი.გე ვარჯიშამდე 4 საათით ადრე რომ ვარჯიში არ შეიძლება და ძილის დარღვევებს იწვევს არ ვიცით?
თარიღი : 08-03-2019
gia
rac ar unda iplako da ramdenic ar unda iqnio xelfexi scori kvebis gareshe arafers azri ar aq
მსგავსი სიახლეები
თუ ხანშიშესული ადამიანი რეგულარულად ივარჯიშებს (ზომიერ რეჟიმში) მნიშვნელოვნად გაიუმჯობესებს კოგნიტიურ ფუნქციებს.
07-05-2019
სახსრების დაავადებებს საუკუნის ეპიდემიად მოიხსენიებენ.
05-11-2018
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
ღაბაბის პრობლემა სამწუხაროდ ბევრ ქალს აწუხებს.
ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა აქვეითებს ყოფილი ონკოლოგიური პაციენტების ნაადრევი სიკვდილის რისკს. ეს დასკვნა კიბოსგან განკურნებული 50-74 წლის 2000 ქალის
კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების აქტიურად და მყარად „შემობიჯებამ“ ბავშვთა ცხოვრებაში დიდი ზიანი მოუტანა მათ ჯანმრთელობას.
ისპანახი საოცარი ბოსტნეულია, აქვეითებს ცხიმიანი და ტკბილი საკვებისადმი ლტოლვას, ასევე ზრდის კუნთების მოცულობასა და ძალას.
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
ბოლო დროს საქართველოში ძალიან მომრავლდა ტკიპები, ბუნებას მონატრებულმა ადამიანებმა
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად