როგორ ვიკვებოთ ზაფხულში სხვადასხვა ქრონიკული დაავადების დროს - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

როგორ ვიკვებოთ ზაფხულში სხვადასხვა ქრონიკული დაავადების დროს

როგორ ვიკვებოთ ზაფხულში სხვადასხვა ქრონიკული დაავადების დროს
ზაფხული, სხვა ღირსებებთან ერთად, ხილის, ბოსტნეულისა და ბაღჩეულის მრავალფეროვნებითაც გამოირჩევა. როგორ გამოვიყენოთ ეს საგანძური ჯანმრთელობის სასარგებლოდ?

შევამციროთ ტრიგლიცერიდები
გულ-სისხლძარღვთა დაავადებების მკურნალობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია კვება, რაც ზაფხულშიც უნდა გვახსოვდეს. გულის უკმარისობა, ჰიპერტენზია, გადატანილი ინფარქტი, სტენოკარდია, მაღალი ქოლესტერინი და ტრიგლიცერიდები - ასეთია იმ მდგომარეობათა არასრული ჩამონათვალი, რომელთა დროსაც დიეტა აუცილებელია.

თავი უნდა ვარიდოთ ქოლესტერინით მდიდარ საკვებს და გავზარდოთ რაციონში სასარგებლო პროდუქტების წილი. ქვემოთ მოყვანილი რჩევების დაცვით შევძლებთ, ისე ვისიამოვნოთ ზაფხულის საკვებით, რომ ჯანმრთელობასაც ვარგოთ. ზაფხულში ყველას უყვარს ქალაქგარეთ პიკნიკის გამართვა. ბუნებაში შემწვარი
მწვადის გემო ხომ მთელი წელი გვახსოვს! თუმცა ისიც კარგად ვიცით, რომ ღორის მწვადი მდიდარია ცუდი ქოლესტერინით. სპეციალისტები გვირჩევენ:

  • ღორის ნაცვლად შევწვათ ნაკლებცხიმიანი ხორცი. ცხიმის მცირე შემცველობით გამოირჩევა ინდაურისა და ქათმის თეთრი ხორცი, თევზი. განსაკუთრებით კარგია ქაშაყი, კალმახი, ორაგული. ეს თევზეული მდიდარია ომეგა-3 ჯგუფის ცხიმოვანი მჟავებით,
    რომლებიც ქოლესტერინის ცვლის მარეგულირებელი ერთ-ერთი ფაქტორია.
  • მივირთვათ ხილი, ბოსტნეული, მწვანილი.
  • სალათა არ შევკაზმოთ მაიონეზით. ჯერ ერთი, მაიონეზი მდიდარია ქოლესტერინითა და კალორიებით; მეორე - ზაფხულში ის სწრაფად იქცევა ხელსაყრელ ნიადაგად ბაქტერიების გამრავლებისთვის და შესაძლოა, საკვებისმიერი ტოქსიკოინფექცია გამოიწვიოს.
  • დაივიწყეთ მარილიანი ჩხირები და ჩიფსები. ლმაშე საკვები ხელს უწყობს წნევის მომატებას, ორგანიზმში სითხის შეკავებას, ამძიმებს გულის უკმარისობას.
  • დესერტად დაბალკალორიული იოგურტი მიირთვით. გახსოვდეთ, ნაყინი საკმაოდ მაღალკალორიულია, მისი ზოგი სახეობა კი მყარი მცენარეული ცხიმითაა მომზადებული, რომელიც არასასურველია ათეროსკლეროზის დროს.

ვაკონტროლოთ არტერიული წნევა
არტერიული წნევის კონტროლისთვის თავი უნდა ვარიდოთ სუფრის მარილის ჭარბ მიღებას და უპირატესობა მივანიჭოთ ჯანსაღ ნახშირწყლებს.

  • თეთრი პურის ნაცვლად მიირთვით ბოჭკოს, ქატოს შემცველი პური.
  • დაკონსერვებული და გაყინული პროდუქტების ნაცვლად - ცოცხალი ბოსტნეულის სალათები. მიზეზი მარტივია - კონსერვები და გაყინული ნახევარფაბრიკატები მარილითაა მდიდარი, რომელიც წნევის მატებას იწვევს.
  • ხორცი და ბოსტნეული მარილის ნაცვლად მწვანილით შეკაზმეთ.
  • მარილზე უარის თქმაში დაგეხმარებათ სასალათე ზეთები, რომლებსაც ანტიათეროსკლეროზული თვისებები აქვს. შეგიძლიათ გამოიყენოთ ძმარიც.

შესაძლოა, არ გესიამოვნოთ, რომ მარილის შემცირებას გირჩევთ, მაგრამ გვერწმუნეთ, უმარილო სალათებითაც შეიძლება იგრძნოთ ზაფხულის არომატი, თანაც ისე, რომ წნევის მომატებისა არ შეგეშინდეთ.



გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
ზოგადი ჯანმრთელობის შენარჩუნებისთვის-30აბი
ფასი: 39.9
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
დიეტოლოგია
ვალენსიის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა გამოარკვიეს როგორ მოქმედებს პომიდორი ადამიანის
რკინა ერთ-ერთი სტიმულატორია, რომელსაც შეიცავს ბროწეული, მწვანე ვაშლი, წიწიბურა, შავი პური, პარკოსნები
ამერიკელი ექსპერტები შავი ქლიავის რაციონში ჩართვისკენ მოგვიწოდებენ. მასში მაღალია ანტიოქსიდანტების
კატეგორიის სხვა სტატიები
ესპანელმა მეცნიერებმა საინტერესო კვლევებით აჩვენეს (კონკრეტულად 14 კვლევის მეტაანალიზი ჩაატარეს), რომ დაბალი
შემწვარ კერძებს არც ერთი დიეტოლოგი არ გვირჩევს. როგორ მოვიქცეთ, რომ მავნე ზემოქმედება შევამციროთ. მაღალი ტემპერატურის
საზამთრო ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული, არომატული და გემრიელი ხილია, რომელიც ხშირად ზამთარშიც გვენატრება.
ჭარბი წონა სიცოცხლისათვის საშიშია. 20-50 წლის ასაკში ჭარბი წონით ცხოვრების თითოეული წელი აქვეითებს მკერდის
როგორც კვლევებმა აჩვენა, ადამიანები, რომელთათვისაც შოკოლადი ხელმისაწვდომია, 70%-ით უფრო იშვიათად აღნიშნავდნენ
ალუბლის წვენს შეუძლია იმ ადამიანების მდგომარეობის მნიშვნელოვნად გაუმჯობესება, რომელთაც აღენიშნება პოდაგრა, ასევე
ალოე ვერა განსაკუთრებული თვისებების მქონე მარადმწვანე მცენარეა. მისი სამშობლო აფრიკაა, თუმცა დღეს ის უამრავ რეგიონშია გავრცელებული.
სადღეისოდ ასეთი კრემების ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა. ხშირად არც კი ვიცით, რომელი ხაზის კრემი უფრო მიესადაგება ჩვენს კანს.
სამწუხაროდ, ბოლო ათწლეულის მანძილზე ალერგიული დაავადებებით, მათ შორის - ბრონქული ასთმით დაავადებულთა
დღევანდელი ცხოვრების რიტმი, მძიმე ეკოლოგიური გარემო, კვების თავისებურებები განაპირობებს სხვადასხვა პათოლოგიის
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად