თვითმასაჟი სახსრების ქსოვილებში მეტაბოლიზმს, სისხლის მიმოქცევას და ჟანგვით პროცესებს აუმჯობესებს, რასაც ტკივილის გაქრობაც მოჰყვება - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

თვითმასაჟი სახსრების ქსოვილებში მეტაბოლიზმს, სისხლის მიმოქცევას და ჟანგვით პროცესებს აუმჯობესებს, რასაც ტკივილის გაქრობაც მოჰყვება

- ასაკის მატებასთან ერთად, ადამიანები, უფრო კი - ქალები, ვნერვიულობთ, როდესაც კანი ბერდება და ვცდილობთ, დიდხანს შევინარჩუნოთ მისი სინორჩე.

სამწუხაროდ, სარკეში ვერ ვხედავთ ასაკთან დაკავშირებულ ცვლილებებს ძვლებში!

ჩონჩხი არის ჩვენი სხეულის მყარი საფუძველი, გარანტიაა სწორი ტანდეგობის, წონასწორობის, ასევე მსუბუქი სიარულის. ასაკთან ერთად სიტუაცია იცვლება. ბავშვობასა და მოზარდობაში ჩონჩხი აქტიურად იზრდება და აგროვებს კალციუმს. ეს პროცესი სრულდება 25 წლის ასაკში. 35-40 წლიდან ძვლის ქსოვილის რეზორბცია (კალციუმის დაკარგვა) სჭარბობს ძვლის წარმოქმნის პროცესს და ყოველწლიურად ძვლები ხდება უფრო მსუბუქი და მყიფე. ეს პროცესი სხვადასხვა მიზეზით არის განპირობებული, მათ შორის - გენეტიკურით, ამიტომ იგი ყველა ადამიანში ერთნაირად არ მიმდინარეობს.

ხერხემლის ვრცელი მასალის გამოკვლევების საფუძველზე, ფიზიოლოგებს აქვთ სრული უფლება განაცხადონ, რომ ადამიანი იმდენად არის დაბერებული, რამდენადაც დაბერდა მისი ხერხემალი.

დაბერება და მოძრაობის შემცირება თანაბრად საზიანოა ხერხემლისათვის. თუ ხერხემალს არა აქვს საკმარისად ინტენსიური და მრავალფეროვანი დატვირთვა, ის იწყებს დეგრადაციას - ღრმავდება ოსტეოქონდროზისა და ოსტეოპოროზისთვის დამახასიათებელი ცვლილებები.

ხანდაზმული ადამიანი იხრება ხერხემალში, რაც გამოწვეულია ასაკთან დაკავშირებული სისუსტით და უკანა გრძელი კუნთების ტონუსის დაქვეითებით, მცირდება მყესების ელასტიკურობა, თანდათან ფორმირდება ხერხემლის გულმკერდისა და კისრის ნაწილის ფიქსირებული მოხრა. ასე იცვლება ტანდეგობა - მცირდება ადამიანის სიმაღლე, იზრდება ხერხემლის დახრილობა წინ, მუცელი ჩადის მცირე მენჯთან, კისერი დახრილია წინ.

როგორ და რამდენადაა შესაძლებელი ამ ცვლილებების თავიდან აცილება ან მაქსიმალურად გადავადება.

მთავარია ჯანსაღი ცხოვრების წესი. უპირველესად - ზომიერი ფიზიკური აქტივობა, რომელიც არ გამოიწვევს სახსრებსა და ხერხემლის ზედმეტ გადატვირთვას.

რეგულარული დილის ვარჯიშები დადებითად მოქმედებს სახსრებზე. სასურველია თვითმასაჟი. მასაჟის მოქმედებით იზრდება მეტაბოლიზმი, სისხლის მიმოქცევა და ჟანგვითი პროცესები სახსრების ქსოვილებში, ტკივილი იხსნება.

წაიკითხეთ სრულად