იაპონური დიეტა - ეს დიეტა ნივთიერებათა ცვლის რიტმის შეცვლისკენ არის მიმართული - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

იაპონური დიეტა - ეს დიეტა ნივთიერებათა ცვლის რიტმის შეცვლისკენ არის მიმართული

რაც ორგანიზმს აიძულებს, ცხიმოვანი მარაგი დაწვას. რაციონიდან ამოიღეთ მარილი, ფქვილის ყოველგვარი ნაწარმი, სპირტიანი სასმელები, შაქარი. ყავა უშაქროდ მიირთვით. წყლის ნაცვლად სვით მინერალური წყალი. გაფრთხილებთ: არ შეცვალოთ პროდუქტები საკუთარი შეხედულებისამებრ. არ გამოტოვოთ დიეტის არც ერთი დღე. იაპონურ დიეტაზე ნელ-ნელა გადადით. ჩვეულებრივ რეჟიმსაც ნელ-ნელა დაუბრუნდით.

I დღე

საუზმე - შავი ყავა

სადილი - 2 ცალი მაგრად მოხარშული კვერცხი, მოხარშული კომბოსტოს სალათი მცენარეული ზეთით, ერთი ჭიქა პომიდვრის წვენი

ვახშამი - ერთი ნაჭერი შემწვარი ან მოხარშული თევზი

II დღე

საუზმე - შავი ყავა, 1 ცალი ორცხობილა

სადილი - ერთი ნაჭერი შემწვარი ან მოხარშული თევზი, ბოსტნეულის სალათი მცენარეული ზეთით

ვახშამი - 100 გ მოხარშული ძროხის ხორცი, 1 ჭიქა კეფირი

III დღე

საუზმე - შავი ყავა და 1 ცალი ორცხობილა

სადილი - ზეთში შემწვარი 1 ცალი მოზრდილი ყაბაყი

ვახშამი - 2 ცალი მაგრად მოხარშული კვერცხი, 200 გ მოხარშული ძროხის ხორცი, უმი კომბოსტოს სალათი მცენარეული ზეთით

IV დღე

საუზმე - შავი ყავა

სადილი - 1 ცალი მოხარშული კვერცხი, მცენარეული ზეთით შეზავებული 3 ცალი მოზრდილი მოხარშული სტაფილო, 15 გ მაგარი ყველი

ვახშამი - ხილი (მაგალითად, 1 ცალი ვაშლი)

V დღე

საუზმე - 1 ცალი სტაფილო ლიმონის წვენით

სადილი - ერთი ნაჭერი შემწვარი ან მოხარშული თევზი, ერთი ჭიქა პომიდვრის წვენი

ვახშამი - ხილი (მაგალითად, 1 ცალი ვაშლი)

VI დღე

საუზმე - შავი ყავა

სადილი - ნახევარი მოხარშული ქათამი, უმი კომბოსტოს ან სტაფილოს სალათი

ვახშამი - 2 ცალი მაგრად მოხარშული კვერცხი, ზეთით შეზავებული ერთი ჭიქა გახეხილი სტაფილო

VII დღე

საუზმე - ჩაი

სადილი - 200 გ მოხარშული ძროხის ხორცი, ხილი (მაგალითად, რომელიმე ციტრუსი)

ვახშამი - ნებისმიერი დღის ვახშამი, გარდა მესამესი (შეიძლება 100 გ მოხარშული კიბორჩხალა)

VIII დღე

საუზმე - შავი ყავა

სადილი - ნახევარი მოხარშული ქათამი, უმი კომბოსტოს ან სტაფილოს სალათი

ვახშამი - 2 ცალი მაგრად მოხარშული კვერცხი, ზეთით შეზავებული ერთი ჭიქა სტაფილო

IX დღე

საუზმე - 1 ცალი სტაფილო ლიმონის წვენით

სადილი - შემწვარი ან მოხაშული მოზრდილი თევზი, ერთი ჭიქა პომიდვრის წვენი

ვახშამი - ხილი

X დღე

საუზმე - შავი ყავა

სადილი - 1 ცალი თოხლო კვერცხი, ზეთით შეზავებული 3 ცალი მოზრდილი მოხარშული სტაფილო, 15 გ მაგარი ყველი

ვახშამი - ხილი

XI დღე

საუზმე - შავი ყავა, 1 ცალი ორცხობილა

სადილი - 1 ცალი ზეთში შემწვარი მოზრდილი ყაბაყი

ვახშამი - 2 ცალი მაგრად მოხარშული კვერცხი, 200 გ მოხარშული ძროხის ხორცი, უმი კომბოსტოს სალათი ზეთით

XII დღე

საუზმე - შავი ყავა, 1 ცალი ორცხობილა

სადილი - 1 ნაჭერი შემწვარი ან მოხარშული თევზი, 1 ულუფა ბოსტნეულის სალათი, 1 ულუფა ზეთით შეზავებული კომბოსტო

ვახშამი - 100 გ მოხარშული ძროხის ხორცი, 1 ჭიქა მაწონი

XIII დღე

საუზმე - შავი ყავა

სადილი - 2 ცალი მაგრად მოხარშული კვერცხი, ზეთით შეზავებული მოხარშული კომბოსტოს სალათი, 1 ჭიქა პომიდვრის წვენი

ვახშამი - შემწვარი ან მოხარშული თევზი

იპოვეთ თქვენთვის სასურველი დიეტა