7 მარკეტინგული ხრიკი, რომელიც სუპერმარკეტებში მეტის შეძენას გაიძულებთ - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

7 მარკეტინგული ხრიკი, რომელიც სუპერმარკეტებში მეტის შეძენას გაიძულებთ

თუ არ გაგიჩნდებათ საკუთარი თავის მუდმივად განებივრების ცდუნება. თუმცა, სუპერმარკეტები შეგნებულად იყენებენ ხრიკებს, რომლებიც აიძულებენ მომხმარებლებს დახარჯონ იმაზე მეტი, ვიდრე აპირებდნენ.

ფულის დაზოგვის ექსპერტმა და Britsuperstore ონლაინ სუპერმარკეტის დირექტორმა, რიჩარდ პრაისმა განუცხადა Metro-ს, თუ როგორ აკეთებენ ამას. მან გამოავლინა შვიდი ძირითადი ხრიკი, რომლებიც გამოიყენება ვაჭრობაში.

ტკბილეული სალაროებში და მათი ყიდვის პროვოცირება ბოლო მომენტში. ამ ცდუნების თავიდან ასაცილებლად, უმჯობესია გადაიხადოთ შესყიდვები თვითმომსახურების სალაროებში, ან უარი თქვათ მათზე.

უმჯობესია სუპერმარკეტებში მშიერი არ წახვიდეთ, რადგან იქ ყოველთვის ძალიან გემრიელი სუნი დგას. მარკეტოლოგები იმედოვნებენ, რომ მყიდველები ვერ გამუკლავდებიან ნერწყვების ყლაპვას და რაიმე ზედმეტ ნუგბარს შეიძენენ.

სუპერმარკეტის მუშაკებმა კარგად იციან, რამდენად მიმზიდველად გამოიყურება დაჭრილი ხილი და ბოსტნეული. რიჩარდ პრაისი გვირჩევს მათი ფასი ჩვეულებრივი საქონლის ღირებულებასთან შევდაროთ. დაჭრილი ჩვეულებრივ ბევრად უფრო ძვირია.

ექსპერტმა აღნიშნა, რომ დროთა განმავლობაში სავაჭრო ურიკები მნიშვნელოვნად გაიზარდა. მყიდველს შეიძლება გაუჩნდეს მისი მთლიანად საქონლით შევსების სურვილი. ამიტომ, უმჯობესია გამოიყენოთ ხელის კალათები. კვლევამ აჩვენა, რომ კალათის ზომის გაორმაგებისას, ადამიანები 40%-ით მეტ შესყიდვებს აკეთებენ.

გამყიდველები შეგნებულად მალავენ კვერცხს მაღაზიის შორეულ კუთხეებში. სანამ მათ ეძებთ, თვალში სხვა საქონელი გვხდებათ, რომლის ყიდვას არ აპირებდით. აღდგომის წინ ამ ტექნიკას განსაკუთრებით დიდი შემოსავალი მოაქვს. ამიტომ გვირჩევს ექსპერტი მაღაზიაში წავიდეთ წინასწარ შედგენილი სიით.

ექსპერტმა აღნიშნა, რომ ყველაზე ძვირადღირებული პროდუქტები ყოველთვის თვალის დონეზეა განთავსებული. იაფი ალტერნატივის საპოვნელად, უბრალოდ გაიხედეთ ცოტა უფრო დაბალა ან მაღლა.

ნელი მუსიკა სუპერმარკეტებში ასევე ჟღერს ამ მიზეზით. ის ქმნის მშვიდ ატმოსფეროს ისე, რომ მყიდველი დადის მთელ სავაჭრო სავრცეში აუჩქარებლად. რიჩარდ პრაისმა განმარტა, რომ მაღაზიას სურს კლიენტი მაქსიმალურად შეინარჩუნოს თავის სივრცეში. ამიტომ ჯობია საკუთარ თავს დაუწესოთ დროის ლიმიტი – ერთი საათი და არა მეტი.