რომელი აქტივობა რამდენ კალორიას წვავს - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

რომელი აქტივობა რამდენ კალორიას წვავს

მსუბუქი აქტივობა (100-200კკალ/სთ):

  • მანქანის მართვა;
  • თევზაობა;
  • მსუბუქი საშინაო საქმე;
  • მდივნის სამუშაო;
  • სწავლება;
  • ჩვეულებრივი სეირნობა

საშუალო დატვირთვის აქტივობა (200-350 კკალ/სთ):

  • აქტიური საშინაო საქმიანობა;
  • ველოსიპედის მართვა(მსუბუქი);
  • ბოულინგი;
  • ცეკვა;
  • მებაღეობა;
  • გოლფი;
  • როლიკებით სიარული;
  • სწრაფი სეირნობა

მაღალი დატვირთვის აქტივობა (400-900 კკალ/სთ):

  • აერობული ვარჯიში;
  • ველოსიპედის მართვა (აქტიური);
  • მძიმე შრომა;
  • ყინულის მოედანზე ციგურებით სრიალი;
  • ღია ცის ქვეშ სპორტული აქტივობები;
  • სირბილი;
  • ფეხბურთი;
  • ჩოგბურთი;
  • შეშის ჩეხვა

მარიამ ფოლადაშვილი