მარტივი წესი თვალის ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

მარტივი წესი თვალის ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად

შესაძლოა განვითარდეს თვალის სიმშრალე, ქავილი, დაძაბულობა თვალის არეში, ბუნდოვანი მხედველობა. აშშ-ში ჩატარებული კვლევის მიხედვით, იმ ადამიანების 65%-ში, რომლებიც მონიტორის წინ დიდ დროს ატარებდნენ, აღინიშნებოდა მხედველობის პრობლემები.

თვალის ამ ტიპის პრობლემების საპროფილაქტიკოდ კი ოფთალმოლოგები გვირჩევენ დავიცვათ შემდეგი წესი: ეკრანთან მუშაობის ყოველი 20 წუთის შემდეგ, 20 წამის განმავლობაში მზერა გადავიტანოთ შორ მანძილზე სივრცეში.

ამ მარტივი წესის გამოყენებით დავიცავთ ძალიან მნიშვნელოვან ორგანოს - თვალს.

მარიამ ფოლადაშვილი