როგორ დავიძინოთ ორ წუთში - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

როგორ დავიძინოთ ორ წუთში

მათთვისაც კი ვისაც უძილობა აწუხებს. გამოცემის ინფორმაციით, ორ წუთში დასაძინებლად საჭიროა პროცესის ორ ეტაპად გაყოფა: გონების გასუფთვება და გამოსახულების ვიზუალიზირება.

პირველ ეტაპზე აუცილებელია რამდენიმე მოქმედების შესრულება. თავადპირველად უნდა მოვადუნოთ სახის კუნთები, ყბა, ენა, თვალებს ირგვლივ კუნთები, ჩამოვუშვათ მხრები, მოვადუნოთ ხელების ზედა და ქვედა ნაწილები. შემდეგ ამოვისუნთქოთ და გავთავისუფლდეთ გულმკერდის და ფეხების დაძაბულობისაგან. გამოცემის თანახმად, ამ პროცესს უნდა დასჭირდეს დაახლოებით ერთი წუთი. შემდეგ უნდა ჩავრთოთ ვიზუალიზაცია: შეიძლება წარმოვიდგინოთ თავი წყნარ ტბაში მცურავ კანოეში, ან ხავერდის ჰამაკში დაბურული ტყის შუაგულში.

ტექნიკის მეორე ეტაპი გულისმობს „არ იფიქრო“- ფრაზის 10 წამის განმავლობაში გამეორებას. მეთოდი გამოიყენება ამერიკის სამხედრო სამსახურში და შემთხვევათა 96%-ში ეფექტურია.

აღსანიშნავია ასევე გარემო. საძინებელში არასაჭირო ნივთები და უწესრიგობა ტვინს მოდუნებაში უშლის ხელს, რის შედეგადაც დაძინება და კარგად გამოძინება რთულდება. ყოველდღიურად უნდა გავასწოროთ საწოლი, მოვაშოროთ ჰორიზონტალურ ზედაპირებზე დაგროვებული ნივთები, მოვაწესრიგოთ გარდერობი, მოვიშოროთ გამოუყენებელი ავეჯი და ზედმეტი დეკორი.