როგორ შეიძლება უძილობასთან გამკლავება - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებისანდომერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

როგორ შეიძლება უძილობასთან გამკლავება

არსებობს რამდენიმე მიზეზი, რის გამოც ადამიანი ასე თუ ისე ვერ ახერხებს დაძინებას. ერთერთი მარტივი საშუალება, რომელიც ამ დროს დაგვეხმარება არის დასაძინებელი ადგილის შეცვლა. სპეციალისტების თქმით, თუ ადამიანი იღვიძებს 10 წუთზე მეტი ხნით, საწოლში ჰორიზონტალურ მდგომარეობაში წოლის ნაცვლად, სჯობს წამოვდგეთ და გადავჯდეთ სხვა ადგილზე, ვიდრე ძილი არ მოგვერევა.

რაც შეეხება დაძინების პრობლემას, დაწოლამდე არაა რეკომენდებული ტელევიზორის ყურება და საწოლში კითხვა. ამას გარდა, დაძინებამდე რამდენიმე საათით ადრე თავი უნდა შევიკავოთ ალკოჰოლის, კოფეინისა და ნიკოტინის მიღებისაგან. ორგანიზმის ძილისთვის მომზადებაში დაგვეხმარება ცხელი შხაპი, სასიამოვნო მშვიდი მუსიკა. ექსპერტები გვირჩევენ მუდმივად ერთიდაიგივე რიტუალის ჩატარებას, რომელიც გარკვეულ დროს ჩაძინებსა და გაღვიძებაში დაგვეხმარება.