რა დოზითაა დასაშვები ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავების მიღება - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

რა დოზითაა დასაშვები ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავების მიღება

დღეში ერთ გრამზე მეტი ამ ნივთიერებების მიღებამ შეიძლება გამოიწვიოს გულთან დაკავშირებული პრობლემები.

რამდენიმე თვის წინ ჩატარებულმა კვლევებმა აჩვენეს, რომ დღეში ერთ გრამზე მეტი ომგა-3 ცხიმოვანი მჟავების მოხმარებამ შეიძლება გამოიწვიოს მოციმციმე არითმიის განვითარება. აღმოჩნდა, რომ არითმიის განვითარების რისკი ამ შემთხვევაში იზრდება დაახლოებით 45%-ით.

კვლევის შედეგები ცხადია პოლიუჯერი ცხიმოვანი მჟავების სასარგებლო თვისებების ნიველირებას არ ახდენს. ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავებით მდიდარი საკვები პროდუქტების მოხმარება უსაფრთხოა.

ომეგა-3-ით ზედოზირება შესაძლებელია მხოლოდ სპეციალური ბიოლოგიურად აქტიური დანამატების მიღებისას. ამიტომ ამგვარი კაფსულების მიღებისას აუცილებლად უნდა გავამახვილოთ ყურადღება რამდენ ცხიმოვან მჟავებს შეიცავს. 1 კაფსულის შემადგენლობაში უნდა იყოს მინიმუმ 250მგ და მაქსიმუმ 600მგ ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავები. დღეში ამაზე დიდი დოზით ომეგა -3 ცხიმოვანი მჟავების მიღება საჭირო არ არის.