როგორ გავავარჯიშოთ ვესტიბულური აპარატი, თუ ტრანსპორტის აუტანლობა გვაწუხებს - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებისანდომერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

როგორ გავავარჯიშოთ ვესტიბულური აპარატი, თუ ტრანსპორტის აუტანლობა გვაწუხებს

მგზავრობამდე რამდენიმე დღით ადრე გაავარჯიშეთ ვესტიბულური აპარატი.

  • შეასრულეთ გადახრები წინ და გვერდზე, თანაბრად და მსუბუქად ატრიალეთ თავი.
  • დაწექით მუცელზე, თავი დივნიდან ჩამოკიდეთ, მერე სწრაფად ასწიეთ ისე, რომ დაჭიმოთ ნიკაპი.
  • აუზში ცურვისას საკუთარ თავს შეუქმენით “ხელოვნური რწევის” პირობები: ხელის ყოველი მოსმისას სხეული მოაბრუნეთ ხან ერთ, ხან მეორე მხარეს.
  • იცეკვეთ ვალსი.
  • მგზავრობამდე ერთი-ორი კვირით ადრე დაიწყეთ ელეუტეროკოკის ექსტრაქტის მიღება: 30 წვეთი ორ-სამჯერ დღეში.

მგზავრობის წინ

  • კარგად გამოიძინეთ.
  • მგზავრობამდე 1,5-2 საათით მსუბუქად წაიხემსეთ.
  • არ მოსწიოთ, არ მიღოთ ალკოჰოლური სასმელი - ისინი დაამძიმებენ რყევას
  • .ნუ გამოიყენებთ მკვეთსუნიან პარფიუმერიას - სუნმა შესაძლოა პროვოცირება გაუწიოს გულისრევის, პირღებინებისა და თავის ტკივილის შეტევას.

მგზავრობისას

  • ნუ იფიქრებთ უსიამოვნო შეგრძნებებზე.ერიდეთ დახუთულობას - ჩართეთ კონდიციონერი, გააღეთ ფანჯარა.
  • ჩაიცვით ისეთი ტანსაცმელი, რომ მოძრაობაში ხელი არ შეგიშალოთ.სთხოვეთ თანამგზავრებს, გადადონ კვება შემდგომ გაჩერებამდე - საჭმლის სუნმა შესაძლოა გააძლიეროს კინეტოზი.
  • თან წაიღეთ ლიმონის ნაჭრები. როგორც კი დისკომფორტს იგრძნობთ, მოწუწნეთ.
  • ზოგიერთს შველის პიტნის კანფეტის წუწნა, საღეჭი რეზინის ღეჭვა, კოჭას ჩაი.
  • ზოგჯერ ეფექტურია ცივი წყლის დალევა, პირში ყინულის ნატეხის ჩადება.
  • თუ კინეტოზის სიმპტომები იგრძენით, თითით დააწექით კანის მგრძნობიარე წერტილებს: ყურის ბიბილოს ქვეშ, ასევე - წინამხრის შიგნითა მხარეს, ხელისგულიდან სამი თითის დაშორებით.