როგორ გავიძლიეროთ იმუნიტეტი - დილაობით მიირთვით 1 სუფრის კოვზ თაფლში გარეული ცოტაოდენი შავი წიწაკა და ვერავითარი სიცივე და მიკრობი ვერ მოგერევათ! - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებისანდომერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

როგორ გავიძლიეროთ იმუნიტეტი - დილაობით მიირთვით 1 სუფრის კოვზ თაფლში გარეული ცოტაოდენი შავი წიწაკა და ვერავითარი სიცივე და მიკრობი ვერ მოგერევათ!

ფლავონოიდები აძლიერებს ორგანიზმის დამცავ ძალებს. მათ რიცხვს ეკუთვნის კვერციტინი (შეიცავს მწვანე ხახვი და ვაშლი), ლიკოპენი (ის უხვადაა პომიდორში) და ელაჰოფის მჟავა (შიეცავს კაკალი).

ცნობილია, რომ წელიწადის ცივ დროს საჭიროა მივირთვათ ქონი, მკერდის ხორცი, ბეკონი, თირკმელები, წიწიბურა, ცერცვი, ლობიო, კატოფილი, ცხარე სანელებლები - ნიორი, წიწაკა, აჯიკა. მჟავე საკვები უსაფრთხოა, ტკბილეული კი ზამთარში მავნებელია, ამიტომ ნამცხვრებისა და კანფეტებისგან თავი უნდა შეიკავოთ.

ზამთარში სასურველია ისეთი კერძების მიღება, რომლებიც ათბობს. ასეთია, მაგალითაც, ცხარე კერძები, რომლებითაც გამოირჩევა მექსიკური სამზარეულო. კარტოფილი, პომიდორი, კაკალი, სტაფილო, გოგრა, ლობიო ძალიან უხდება ხორცს. თუ ჩამოთვლილი პროდუქტები გეკრძალებათ, სცადეთ სხვა სახის საკვები, რომელიც გაგათბობთ.

მაგალითად, დილაობით მიირთვით 1 სუფრის კოვზ თაფლში გარეული ცოტაოდენი შავი წიწაკა და ვერავითარი სიცივე და მიკრობი ვერ მოგერევათ! საკვები, გარდა ჯანმრთელობისა, გავლენას ახდენს ჩვენს განწყობილებაზე, გარეგნობაზე. დილაობით შვრიის ფაფა სასარგებლოა არა მარტო კუჭისთვის, არმედ კანისთვისაც - ზამთარში ხომ კანი გამომშრალია.

შვრიის ბურღული შეიცავს B ვიტამინებს, ამინმჟავებსა და H ვიტამინს (ბიოტინს), რომელიც ხელს უწყობს კანისა და თმის სილამაზეს. გაწყობილება კი ჰორმონ სეროტონინზეა დამოკიდებული. გაზაფხულზე და ზაფხულში მისი დონის ასაწევად მზის სხივებიც საკმარისია, ხოლო ზამთარში, როცა სინათლე ნაკლებია, კარგი განწყობილების დამატებითი წყაროები უნდა ვეძებოთ.

მაგალითად, შავი შოკოლადი, ბანანი, შეიძლება გამოვიყენოთ სხვა ანტიოქსიდანტები - ცხიმიანი თევზი, ზეითუნის ზეთი. იმუნიტეტის ასამაღლებლად და ვირუსებისგან თავის დასაცავად გამოგვადგება ცისტეინის შემცველი პროდუქტები. ეს არის ნივთიერება, რომელიც ლორწოვან გარსებს გარეგანი გამღიზიანებლებისთვის შეუღწევადს ხდის. ცისტეინი ყველაზე მეტია თავზის, სოიის, ყველის, ინდაურის ხორცისა და მარცვლეულის შემადგენლობაში.

ცნობილია, რომ გაციებას ძალიან უხდება ქათმის ბულიონი - ის ავადმყოფობის შემდეგ ძალ-ღონესაც აღადგენს. გარდა ამისა, ორგანიზმს გამუდმებით უნდა მივაწოდოთ ასკორბინის მჟავა -C ვიტამინი. მისი ტრადიციული წყაროებია ციტრუსები, ასკილი, კომბოსტოს მწნილი, ლიმონი, შტოში.