რომელი მავნე ჩვევები აზიანებს ძვალს - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებისანდომერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

რომელი მავნე ჩვევები აზიანებს ძვალს

აღსანიშნავია რომ აღნიშნული პათოლოგიური მდგომარეობა ცუდად ექვემდებარება მკურნალობას.

ძირითადი შეცდომა არის მუდმივად არაკომფორტული ქუსლიანი ფეხსაცმლის ტარება. ეს იწვევს სიმძიმის ცენტრის შეცილებას და დამატებითი დატვირთვაა ხერხემალზე. მძიმე მდგომარეობაში ვარდება სახსრები, ირღვევა ქსოვილების სისხლის მომოქცევა და კვება.

მეორე შეცდომაა მჯდომარე სამსახური. თუ ადამიანს არ აქვს საქმიანობის შეცვლის საშუალება, მან ყოველ საათში უნდა შეასრულოს ელემენტარული ფიზიკური აქტივობა (წამოდგეს, გაიაროს, ავიდეს და ჩავიდეს კიბეებზე). კიდევ ერთი საშიშროება არის გადაციება, რაც იწვევს ანთებით პროცესებს.

რაც შეეხება კვების რეჟიმს, ნაკლებად უნდა მივიღოთ წითელი ხორცი, ალკოჰოლი, თეთრი პური, შაქრი. ამ პროდუქტებს ძვლებიდან, კბილებიდან და სახსრებიდან გამოჰყავს მინერალი კალციუმი. საყრდენ-მამოძრავებელი სისტემის სიჯანსაღისთვის რაციონი უნდა გავამდიდროთ ხილით, ბოსტნეულით, რძის პროდუქტებით, რომლებიც უხვად შეიცავენ ვიტამინებსა და მინერალებს.