რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
ივნისი 2018
კითხვა-პასუხი
ჯულია რობერტსის დიეტა
ჯულია რობერტსის დიეტა
ჯულია რობერტსს ეს დიეტა დიეტოლოგმა პერიკონემ შეურჩია. ჯულია უსაზღვროდ კმაყოფილია წონითაც და სახის კანის არაჩვეულებრივი ელასტიკურობითაც .
დიეტის მთავარი კომპონენტია ორაგული, რომელსაც მსახიობი მიირთმევს საუზმეზეც, სადილზეც და ვახშამზეც. პროფესორი პერიკონე თვლის, რომ ორაგული ნაოჭების პირველი მტერია. თუ ამავე დროს რაციონიდან ამოიღებთ შაქარსა და ცხიმს, წონასაც საგრძნობლად დაიკლებთ.

დილით, გაღვიძებისთანავე:

350 მლ მინერალური წყალი

საუზმეზე: 100 გ ორაგული, ნახევარი თეფში წყალზე მომზადებული შვრიის ფაფა, 1 ცალი მწვანე ვაშლი
და 350 გ მინერალური წყალი

ლანჩი: 250 გ დაკონსერვებული ორაგული, რამდენიმე ფურცელი ზეითუნის ზეთმოსხმული
მწვანე სალათა, 350 გ მინერალური წყალი

სადილი:
50 გ ქათმის თეთრი ხორცი, 4 ცალი თხილი, ნახევარი
ახალი მწვანე ვაშლ, 350 მილიგრამი მინერალური წყალი

ვახშამი: მეორდება ლანჩი
კომენტარი არ გაკეთებულა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
19 ივნისი 2018
სპეციალისტებმა დაადგინეს, რომ ხმელთაშუაზღვის დიეტის წესების დაცვით მომზადებული კვირაში მხოლოდ სამი
19 ივნისი 2018
აშშ-ის მკვლევარება ოჯახურ ურთიერთობებზე თანამედროვე ტექნოლოგიების გავლენა შეისწავლეს. აღმოჩნდა, რომ
კალიფორნიის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა კარგად ცნობილი ინსტრუმენტული კვლევის–ეეგ-ს დახმარებით
გაეროს ბავშვთა ფონდის (UNICEF) „მოსახლეობის კეთილდღეობის კვლევის 2017“ თანახმად, შინამეურნეობებისთვის
კალიფორნიის სააპელაციო სასამართლომ უკურნებელი სენით დაავადებულთა მიმართ ევთანაზიის გამოყენება დაუშვა.