„ქოლესტერინის დონე მაღალი მაქვს, რა გავაკეთო? როგორ უნდა ვიკვებო?" - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

აპრილი 2021

კითხვა-პასუხი

„ქოლესტერინის დონე მაღალი მაქვს, რა გავაკეთო? როგორ უნდა ვიკვებო?"

„ქოლესტერინის დონე მაღალი მაქვს, რა გავაკეთო? როგორ უნდა ვიკვებო?"
დიეტა და შესაბამისი კვება მედიკამენტებთან ერთად, ქოლესტერინის დონის გაუმჯობესებისთვის ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა. პირველ რიგში, კვების რაციონიდან ცხიმიანი საკვები ამოიღეთ. არ მიირთვათ ტრანსცხიმებით გაჯერებული ფუნთუშები, კრეკერი, ნაყინი და სხვ.

დიდი რაოდენობით ბოჭკოს შემცველი და საკვები ნივთიერებებით მდიდარი პროდუქტები საუკეთესო არჩევანია.


რა უნდა შედიოდეს თქვენს მენიუში



• შვრიის ფაფა


mkurnali.ge



საჭმლის მომნელებელი სისტემისა და ქოლესტერინის „წამალია“.

ხსნადი ბოჭკოს შემცველობის წყალობით, შვრიის ფაფა, ქატო, ქერი - ქოლესტერინის დონეს დაბლა სწევს.

შეგიძლიათ, შვრია ბანანთან ერთად მიირთვათ.


• სტაფილო და ბრიუსელის კომბოსტო


mkurnali.ge


ბოსტნეულის გარეშე წარმოუდგენელია ჯანსაღი ცხოვრების წესი.

ისინი
ხსნადი ბოჭკოთია მდიდარი.

საუკეთესო საშუალებაა ჯანმრთელი გულისთვის, დაგეხმარებათ წონის კონტროლსა და ქოლესტერინის დონის გაუმჯობესებაში.

ხსნად ბოჭკოს ყველაზე დიდი რაოდენობით სტაფილო და ბრიუსელის კომბოსტო შეიცავს.

ქოლესტერინის დასარეგულირებლად მწვანე და შავი ჩაი სვით.


• ვაშლი,
ციტრუსი, მარწყვი და ყურძენი


mkurnali.ge


ხილი თქვენი რაციონის განუყოფელი ნაწილი უნდა გახდეს.

განსაკუთრებით: ვაშლი, ციტრუსი, ყურძენი და მარწყვი - ისინი დიდი რაოდენობით ხსნად ბოჭკოს შეიცავენ.

გასათვალისწინებელია, რომ ძალიან დიდი ოდენობით არ უნდა მიირთვათ.

დღეში 2-3 ცალი ხილი, დღის პირველ ნახევარში, საკმარისია.


• ლობიო


mkurnali.ge


დიახ, ნახევარი ჭიქა ლობიო 5-8 გრამ ბოჭკოს შეიცავს, იდეალურია ქოლესტერინისთვის.


• კაკალი და ნუში


mkurnali.ge



მონო და პოლიუჯერი ცხიმოვანი მჟავები ჩვენი სისხლძარღვების ჯანმრთელობისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.

კაკალსა და ნუშში ის საკმარისი რაოდენობით არის.

არ მიირთვათ შაქრით ან მარილით დაფარული თხილეული.


• ზეითუნის ზეთი


mkurnali.ge


სიტყვა ზეთმა არ შეგაშინოთ! სიმინდის, ზეითუნის, სოიოს ზეთები ქოლესტერინს ამცირებს, ასევე - ინსულტისა და ინფარქტის განვითარების რისკს.

ნაჯერი და ტრანსცხიმები ჩაანაცვლეთ ზეითუნის ზეთით.

ამ ავტორის სხვა სტატიები
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
2020 წელს არაერთი კვლევა ჩატარდა და დადგინდა, რომ ზოგიერთი პრობიოტიკი, სასარგებლო ბაქტერია, ორგანიზმს წონის კლებაში ეხმარება.
გერმანიის რისკების შემფასებელმა ფედერალურმა ინსტიტუტმა გაანალიზა 36 ვეგანისა და 36 პირის (იღებდნენ შერეულ საკვებს) ძვლების მდგომარეობა.
ბირმინგემის უნივერსიტეტის მეცნიერები, სტრესის გადატანისას, გვირჩევენ კაკაოს დალევას
კატეგორიის სხვა სტატიები
აუტოიმუნური რევმატული დაავადებებით დასნებოვნებულ ადამიანებს, ათეროსკლეროზის, ქოლესტერინის
იმისათვის, რომ „ცუდი“ ქოლესტერინისგან გავთავისუფლდეთ, ბუნებრივი, ნატურალური ინგრედიენტები დაგვჭირდება.
სოია, ცილის იაფი და მდიდარი წყარო, მათთვისაც მიმზიდველია,
2017 წლის მეტაანალიზის თანახმად, მსოფლიო მოსახლეობის 68%-ს ლაქტოზის აუტანლობა აწუხებს.
„სმარტფარმთან“ ინეტერვიუში ალერგიულ რინიტზე საუბრობს ბაია ბეზარაშვილი - ალერგოლოგ-იმუნოლოგი, მედიცინის მეცნიერებათა დოქტორი, პროფესორი.
ისრაელში მასობრივი ვაქცინაცია დეკემბრის ბოლოდან დაიწყო. ვნახოთ, რა გვაჩვენა
Los Angeles Lakers-ის ერთ-ერთი მფლობელი, ექიმი პატრიკ სუნ-შიონგი მუშაობს კორონავირუსის საწინააღმდეგო ორალურ ვაქცინაზე,
ზოგიერთი პროდუქტი, რომელზეც არის ობის სოკო, განსაკუთრებით საშიშია.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად