ადრეული ასაკიდან უცხო ენების შესწავლა სასარგებლოა - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

ადრეული ასაკიდან უცხო ენების შესწავლა სასარგებლოა

მოზრდილობაში უფრო მეტი რუხი ნივთიერება აქვთ. ეს დასკვნა გაკეთდა იმ ადამიანების ტვინის სკანირების შედეგების ანალიზის მიხედვით, რომლებიც რამოდენიმე ენას ფლობდნენ ან საუბრობდნენ მხოლოდ ერთ ენაზე (საკონტროლო ჯგუფი).

აღმოჩნდა, რომ კვლევის ორენოვან მონაწილეებს გარკვეული უპირატესობა ჰქონდათ თეთრი და რუხი ნივთიერებების მოცულობის თვალსაზრისით.

ცნობილია, რომ თავის ტვინის რუხი ნივთიერება ადრეული ასაკიდან იწყებს შემცირებას. უცხოური ენების შესწავლამ კი შეიძლება გადაარჩინოს ტვინის საკვანძო უბნები გამოშრობისაგან. ორი ენის დაუფლება ასევე ზრდის თეთრი ნივთიერების რაოდენობასაც, რაც ტვინის უფრო ეფექტურ მუშაობას განაპირობებს.

დადებითი ეფექტი ორივე შემთხვევაში აღმოჩნდა ტვინის იმ უბნებში, რომლებიც დაკავშირებულია ენის სწავლასა და გამოყენებასთან. ეს უპირატესობას იძლევა მეტყველებისა და კოგნიტიური ფუნქციების შესრულებისას, როგორიცაა  ყურადღებასთან და შესრულების კონტროლთან დაკავშირებული ამოცანების გადაჭრა.