როდის სჯობს ხილის მიღება და დავლიოთ თუ არა ჭამის შემდეგ წყალი? - რას გვირჩევენ სპეციალისტები - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივნისი 2020

კითხვა-პასუხი

როდის სჯობს ხილის მიღება და დავლიოთ თუ არა ჭამის შემდეგ წყალი? - რას გვირჩევენ სპეციალისტები

როდის სჯობს ხილის მიღება და დავლიოთ თუ არა ჭამის შემდეგ წყალი? - რას გვირჩევენ სპეციალისტები
ზოგიერთ ადამიანს სიამოვნებას ანიჭებს ჭამის შემდეგ სიგარეტის მოწევა, თუმცა მედიკოსების განცხადებით, აღნიშნული ჩვევა ჯანმრთელობისთვის საზიანოა. თამბაქოს კვამლი ხვდება კუჭ-ნაწლავის ტრაქტში და აღიზიანებს მას. ჭამის შემდეგ მოწეულ 1 ღერ სიგარეტს, სპეციალისტები მავნებლობის თვალსაზრისით ერთმანეთის მიყოლებით მოწეულ 10 ღერ სიგარეტს უტოლებენ.

ექსპერტები ასევე არ გვირჩევენ, ვჭამოთ ხილი ძირითადი კვების შემდეგ. ხილის მიღება სჯობს ძირითად კვებათა შორის შუალედში.

ექსპერტები გვირჩევენ უარი ვთქვათ სადილის შემდეგ ძილის ჩვევაზე. ძილი და სხეულის ჰორიზონტალური მდებარეობა საკვების ნორმალურ გადამუშავებას უშლის ხელს.

ჭამის შემდეგ წყლის დალევას ზოგიერთი ექიმი საზიანოდ მიიჩნევს,
რადგანაც წყალი აქვეითებს კუჭის წვენისა და ფერმენტების კონცენტრაციას. ყავა და ჩაი, თავის მხრივ აფერხებს საკვებიდან რკინის შეწოვას, ამიტომ ამ სასმელებისგან თავის შეკავება სჯობს.
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციის (ჯანმოს) მონაცემებით 12-დან 35 წლამდე ასაკის მილიარდზე მეტ ადამიანს მომავალში
ყველა მწეველი ერთხელ მაინც დაფიქრებულა იმაზე, რატომ უნდა უკუაგდოს მოწევის მავნე ჩვევა,
მსოფლიოს ბევრი ქვეყანა აღნიშნავს, თუ როგორ ღირსეულად დახვდა საქართველო უხილავ მტერს - საუბრობენ ქართველი
COVID-19-ის პანდემიის პარალელურად, მოვიდა რესპირატორული დაავადებების სეზონიც, რომელიც ძალიან სწრაფად ვრცელდება და მის წინააღმდეგ
ხელების ხშირად დაბანა ბაქტერიების ორგანიზმში მოხვედრის შანსებს ამცირებს. CDC-ის ინფორმაციით, ბევრი დაავადება სწორედ ხელების
გაკაჟება - ჯანმრთელობის გაძლიერების გამოცდილი საშუალებაა.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად