რჩევები მათთვის, ვინც კომპიუტერსა და სხვა მოწყობილობებზეა დამოკიდებული - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მარტი 2019

კითხვა-პასუხი

რჩევები მათთვის, ვინც კომპიუტერსა და სხვა მოწყობილობებზეა დამოკიდებული

რჩევები მათთვის, ვინც კომპიუტერსა და სხვა მოწყობილობებზეა დამოკიდებული
1) საკვების მიღებისას კონცეტრირდით მხოლოდ ჭამის პროცესზე! ჭამის დროს ბევრი მობილური მოწყობილობით ან ტელევიზორით ერთობა, დროს არ კარგავს სიახლებიის გასაცნობად ან ვირტუალური ურთიერთობებისთვის, რაც ყოვლად დაუშვებელია. ჭამის დროს უნდა კონცენტრირდეთ მხოლოდ საკვების მიღებაზე, იფიქროთ საჭმელზე და ისიამოვნოთ. მხოლოდ ამ გზით შეგერგებათ მიღებული საკვები, სრულფასოვნად მოინელებთ მას და სარგებლობას მოუტანთ ორგანიზმს.

2) კომპიუტერი აზიანებს თქვენს მხედველობას!
არავისთვისაა ახალი, რომ კომპიუტერთან მუშაობა ვნებს მხედველობას. თუ თქვენი საქმიანობიდან გამომდინარე ვერ ამცირებთ კომპიუტერთან ურთიერთობის დროს, მონიტორს მაინც დაშორდით მაქსიმალურად. როდესაც მონიტორთან ახლოს ზიხართ, თქვენი თვალები მუდმივად
დაძაბულია და ერთ წერტილზეა კონცეტრირებული, სწორედ ამის გამო ვნებს კომპიუტერი თქვენს თვალებს. შეეცადეთ, მონიტორთან ჯდომისას ხშირად ახამხამოთ თვალები, პერიოდულად კი მოაცილოთ ისინი კომპიუტერს და მზერა დაშორებულ ობიექტზე გადაიტანოთ.

3) ძილის წინ მაინც დაისვენეთ მობილური მოწყობილობებისაგან!

მობილურ მოწყობილობებზე დამოკიდებულება დღეს ბევრის პრობლემაა. აუცილებლად გამორთეთ ისინი დაძინებამდე სულ მცირე
ერთი საათით ადრე. თუ ამას შეძლებთ, მალევე დარწმუნდებით რა სარგებლობას მოგიტანთ ეს წესი. კომპიუტერის, ტელევიზორისა თუ მობილური მოწყობილობიდან მომავალი მავნე გამოსხივება დამღუპველად მოქმედებს არა მხოლოდ მხედველობაზე, არამედ ტვინზეც. ფსიქიკის დარღვევა და ძილის გაუარესება ცალსახად ამ მავნე გამოსხივების გავლენის შედეგია. თუ დაძლევთ მობილურ მოწყობილობებზე დამოკიდებულების დამღუპველ ჩვევას, მეტი დრო გაგიჩნდებათ დაგეგმვისა და კრეატიული აზროვნებისთვის, თუნდაც ძილის წინ ერთ საათში უამრავ სასიკეთო საქმეს მოასწრებთ, შეძლებთ გააანალიზოთ, გაშიფროთ თავს გადამხდარი და მოემზადოთ მეორე დღისთვის.

თინათინ გოცაძე

გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
მსგავსი სიახლეები
ქალის ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესება სიცოცხლის ყველა ეტაპზე მნიშვნელოვანია,
20-03-2019
კვირაში 5 ულუფაზე მეტი ალკოჰოლური სასმელის მიღება მიზანშეწონილი არ არის. ამასთან, ეს მოცულობა კვირის განმავლობაში
15-03-2019
ცნობილი ექიმი და ბავშვთა ჯანმრთელობის შესახებ 15 წიგნის ავტორი კომოროვსკი წლების განმავლობაში მშობლებს,
09-01-2019
დიეტოლოგია
მწვანე ჩაისა და სტაფილოში არსებულ ნაერთებს ალცჰაიმერის დაავადების განვითარების შეჩერების უნარი გააჩნია.
როდესაც დიეტაზე ხართ, ძირითადად, იცით, რა უნდა აირიდოთ თავიდან, მაგალითად, ტკბილეული, პური, ცხიმიანი
ათენის ნაციონალურ უნივერსიტეტში აცხადებენ, რომ ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად საჭიროა რეგულარულად მივიღოთ
კატეგორიის სხვა სტატიები
ათენის ნაციონალურ უნივერსიტეტში აცხადებენ, რომ ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად საჭიროა რეგულარულად მივიღოთ
ჰიპერმოხმარების გზა აშშ-ში 1930-იან წლებში, პირველი სუპერმარკეტებიდან იწყება. 1937 წელს ოკლაჰომაში, მაღაზიის
მოწევა ჯანმრთელობისთვის მნიშვნელოვანი ზოგიერთი ვიტამინის დეფიციტს იწვევს. სპეციალისტების განმარტებით,
open space ტიპის ოფისები დღეს იშვიათობას აღარ წარმოადგენს. ხელმძღვანელობისთვის მოსახერხებელია, რადგან
თუ ადამიანის მთელი სიცოცხლის განმავლობაში ნაზარდ თმის ღერებს განვალაგებთ
კვირაში 5 ულუფაზე მეტი ალკოჰოლური სასმელის მიღება მიზანშეწონილი არ არის. ამასთან, ეს მოცულობა კვირის განმავლობაში
დაფნის ფოთოლს უძველესი დროიდან იყენებენ ხალხურ მედიცინაში, რადგან მას კულინარიულის გარდა, სამკურნალო დანიშნულებაც აქვს.
გინდათ, თქვენს სამზარეულოში ჭურჭელი ახალივით გამოიყურებოდეს?
არ არსებობს ადამიანი, რომელსაც ერთხელ მაინც არ განუცდია თავის ტკივილი. ეს უკანასკნელი აქვეითებს
გვესაუბრება ექიმ-რეანიმატოლოგი ნინო გრიშაშვილი. - ქალბატონო ნინო, რა არის მოწამვლა, რა ნიშნებით შეიძლება