საფეხმავლო ტურიზმი დასვენების საშუალება - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2021

საფეხმავლო ტურიზმი დასვენების საშუალება

საფეხმავლო ტურიზმი დასვენების საშუალება
ყველა სახის ტურიზმიდან საფეხმავლო ტურიზმი ყველაზე შემეცნებითი და საინტერესოა. ამ დროს ტურისტებს ყველაზე ლამაზ ადგილებში დასვენების საშუალება აქვთ. მაგრამ ბუნების შეუცნობელ ადგილებამდე მისაღწევად ტურისტს ყველა აუცილებელი ნივთის ზურგით ტარება უწევს. საფეხმავლო ტურიზმი დასვენების ყველაზე აქტიური ფორმაა, რომელიც მოიცავს სხვადასხვა სირთულის ადგილებში გადაადგილებას. ეს შეიძლება იყოს ტყე, მინდორი, მთა. ორგანიზმისთვის ასეთი მსვლელობის სარგებელი თვალსაჩინოა.


ეკიპირება

აუცილებელი მოწყობილობა და ეკიპირება, უპირველესად, დამოკიდებულია გასვლის დროზე, სეზონსა და ტურისტული მარშრუტის ადგილზე. ტურისტის ჩანთაში უნდა იყოს საკმარისი ოდენობით კვების პროდუქტი, წყალი და პირველადი მოთხოვნილების საგნები.

ლაშქრობაში
მხოლოდ აუცილებელი ნივთები უნდა წაიღოთ, რომ ზურგჩანთა ზედმეტი საგნებით არ დაიტვირთოს.

ტურისტისთვის აუცილებელი ნივთების სია:

ნ უნდა წაიღოთ აუცილებელი დოკუმენტები - პასპორტი, დაზღვევის პოლისი, ვიზა;
ნ დასასვენებელი ადგილის შერჩევისას მოიძიეთ ინფორმაცია პოტენციურ ბუნებრივ საშიშროებებზე - საშიშ ცხოველებსა და მცენარეებზე, ასევე ადგილობრივი წეს-ჩვეულებების სპეციფიკაზე;
ნ ნაციონალური
ნაკრძალებისა და პარკების უმრავლესობაში გათვალისწინებულია სპეციალური ტურისტული სეზონი - აუცილებელია სეზონის გახსნისა და დახურვის ვადების გაგება. გარდა ამისა, უმჯობესია ნაადრევად გავიგოთ ინფორმაცია ადგილობრივ ოტელებზე, კაფეებსა და რესტორნებზე;
ნ ტანსაცმელი უნდა შეირჩეს კლიმატური პირობების გათვალისწინებით;
ნ საზღვარგარეთ გამგზავრებისას, უმჯობესია, წინასწარ შეისწავლოთ რამდენიმე ფრაზა უცხო ენაზე და თან იქონიოთ ლექსიკონი.

კომპასი ან GPშ. ტექნიკურ პროგრესთან ერთად, კომპასის ნაცვლად წარმატებით გამოიყენება GPშ-ნავიგატორები. ეს ელექტრომოწყობილობა კომპასის კარგი შემცვლელია, მაგრამ მისი მწყობდრიდან გამოსვლის შემთხვევაში (აკუმულატორის დაჯდომა) ტურისტს შეიძლება პრობლემები შეექმნას, რაც კომპასს არ ემუქრება.

ნ მზისგან დამცავი სათვალე;
ნ მზისგან დამცავი კრემი;
ნ ფარანი (მაშუქი);
ნ ასანთი ან სანთებელა;
ნ ქურთუკი;
ნ დანა;
ნ პირველი დახმარების აფთიაქი;
ნ მწერებისგან დამცავი საშუალება;
ნ საძილე ტომარა;
ნ პატარა ზომის ქვაბი (კარდალა);
ნ კარავი.


კვება

საფეხმავლო ტურისას ტურისტი საკმაოდ დიდ ფიზიკურ ძალას ხარჯავს, ამიტომ, ძალების აღსადგენად, მას საკმარისი კალორია სჭირდება. საჭიროა მსუბუქი და კალორიული საკვები, რომლის მომზადებაც ღია ცის ქვეშ ადვილი და მოსახერხებელი იქნება. ეს შეიძლება იყოს სხვადასხვა კონსერვი, ბურღულეული და სწრაფი მომზადების კერძები.


ტანსაცმელი და პირადი ჰიგიენა

ნ იქონიეთ სათანადო რაოდენობით წინდა. მშრალ და სუფთა ფეხზე ნაკლებად ვითარდება კოჟრები და კანის ტრავმები;
ნ თეთრეული უნდა გაირეცხოს საღამოს, რომ დილისთვის მოასწროს გაშრობა;
ნ საჭიროა მოხერხებული შარვალი, პერანგი, მაისურები, ქურთუკი, რომელიც ადვილად გარდაიქმნება ჟილეტად, აუცილებლობის შემთხვევაში - თერმოთეთრეული.
ნ უნდა იქონიოთ თავსაბურავი, რომელიც მზისგან დაიცავს სახის კანს.
ნ საპონი, კბილის პასტა, ჯაგრისი და შამპუნი შეინახეთ სპეციალურ ფუტლარებში;
ნ აუცილებლად იქონიეთ საგზაო აფთიაქი.


საშიშროებები

გაითვალისწინეთ სხვადასხვა სახიფათო სიტუაციაც: კიდურის დაჭიმვა, დაჟეჟილობა, ტრავმა, მწერების ნაკბენი, პროდუქტით ან ველური კენკრით მოწამვლა, მოყინვა, მზის დამწვრობა ან სითბური დარტყმა. დასაშვებია გარეული ცხოველის და ადამიანის თავდასხმაც კი. ამიტომ, სხვადასხვა უსიამოვნების თავიდან ასაცილებლად, საჭიროა სიფრთხილე და უსაფრთხოების წესების დაცვა.

შეარჩიეთ კარგად ცნობილი მარშრუტი, ასევე აუცილებელია საკუთარი და თანმხლები პირების ფიზიკური მომზადების დონის შეფასებაც.
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
2020 წელს არაერთი კვლევა ჩატარდა და დადგინდა, რომ ზოგიერთი პრობიოტიკი, სასარგებლო ბაქტერია, ორგანიზმს წონის კლებაში ეხმარება.
გერმანიის რისკების შემფასებელმა ფედერალურმა ინსტიტუტმა გაანალიზა 36 ვეგანისა და 36 პირის (იღებდნენ შერეულ საკვებს) ძვლების მდგომარეობა.
ბირმინგემის უნივერსიტეტის მეცნიერები, სტრესის გადატანისას, გვირჩევენ კაკაოს დალევას
კატეგორიის სხვა სტატიები
ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციამ ოფიციალურად განაცხადა, რომ კვირაში 55 საათიანმა
ზღვის მარილის გამოყენების ყველაზე იოლი გზა მისი აბაზანის მიღებაა. ის ხსნის კუნთურ დაძაბულობას, ასუფთავებს ფორებს, არბილებს კანს და ამზადებს მას კოსმეტიკური პორცედურებისთვის.
ოთახის მცენარეები ცალსახად სასარგებლოა. განსაკუთრებით დიდი ფოთლებიანი მცენარეები ატენიანებენ ჰაერს.
3 „უცნაური“ მიზეზი, რომელიც მადას აძლიერებს - ესენია:
კოჟრებს ტერფებზე უმეტესად მჭიდრო, მოუხერხებელი ფეხსაცმელი აჩენს, ხელისგულებზე კი არასწორი ფიზიკური დატვირთვა ან უჩვეულო, მძიმე სამუშაო, თითებზე - სიმებიანი ინსტრუმენტი, მხრებზე - მძიმე ჩანთის სახელურის მუდმივი ზეწოლა.
„სმარტფარმთან“ ინეტერვიუში ალერგიულ რინიტზე საუბრობს ბაია ბეზარაშვილი - ალერგოლოგ-იმუნოლოგი, მედიცინის მეცნიერებათა დოქტორი, პროფესორი.
ისრაელში მასობრივი ვაქცინაცია დეკემბრის ბოლოდან დაიწყო. ვნახოთ, რა გვაჩვენა
Los Angeles Lakers-ის ერთ-ერთი მფლობელი, ექიმი პატრიკ სუნ-შიონგი მუშაობს კორონავირუსის საწინააღმდეგო ორალურ ვაქცინაზე,
ზოგიერთი პროდუქტი, რომელზეც არის ობის სოკო, განსაკუთრებით საშიშია.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად