როგორ გავიუმჯობესოთ ძილი - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2019

კითხვა-პასუხი

როგორ გავიუმჯობესოთ ძილი

როგორ გავიუმჯობესოთ ძილი
ძილის მნიშვნელობაზე ბევრი ინფორმაცია ქვეყნდება. ყველამ იცის, რომ ძილი ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საფუძველია. ძილი კურნავს, აჯანსაღებს, ამშვიდებს, განამტკიცებს და არეგულირებს ენერგეტიკულ ბალანსს. ძილი ყველა ასაკის ადამიანისთვის მეტად მნიშვნელოვანია, მათ შორის მოზრდილთათვის, ხარისხიანი ძილი აუმჯობესებს შეგრძნებას, აფერხებს დაბერების პროცესს.

გთავაზობთ ფრანგი სომნოლოგების (ძილის შემსწავლელი სპეციალისტების) რამდენიმე რჩევას სრულფასოვანი ძილისთვის:

• მნიშვნელოვანია საწოლის სიგანე - ერთი ადამიანისათვის ის სულ მცირე 80-90 სანტიმეტრს უნდა შეადგენდეს;
• 18 კვადრატული მეტრის ფართობის ოთახში 2 ადამიანზე მეტს არ უნდა ეძინოს;
• იდეალური ძილის ხანგრძლივობა 8 საათზე ნაკლები არ
უნდა იყოს, ღამის ძილი ბევრად სჯობს დღისას;
• ძილის სრულფასოვნებას აქვეითებს მისი წყვეტილობა, რასაც ხშირად მაღვიძარას ან ტელეფონის ხმა იწვევს;
• ძილის პროცესს არღვევს საკვებისა დ სითხის ჭარბად მიღება დაძინების წინ, განსაკუთრებით მავნებელია ცომეული, ცხიმიანი და მწარე საკვები;
• ძილი სჯობს გრილ ოთახში;
• თუ ჩაძინება გიჭირთ, უმჯობესია ძილის
წინ სუფთა ჰაერზე გაისეირნოთ ან სასიამოვნო ტემპერატურის აბაზანა მიიღოთ.

თინათინ გოცაძე

ტეგები: ძილი უძილობა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
ნერვული სისტემის გაძლიერებისთვის -60აბი
ფასი: 22.9
მსგავსი სიახლეები
რა უპირატესობები აქვს ძილს მარცხენა გვერდზე -
09-04-2019
ამსტერდამის თავისუფალ უნივერსიტეტში უძილობის მასშტაბური კვლევა ჩაატარეს. მეცნიერებმა გააანალიზეს 1,3 მილიონზე
13-03-2019
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
06-03-2019
დიეტოლოგია
მაღალცხიმიანი და დაბალნახშირწყლოვანი დიეტა - LCHF: გახდომა სიამოვნებით - ეს დიეტა წვავს ცხიმებს.
ადამიანების დიდი ნაწილი ყოველდღიურად დიდი რაოდენობით ტკბილ, გაზიან, გამაგრილებელ სასმელს იღებს.
სპეციალისტებმა შეისწავლეს ეფექტი, რომელსაც ორგანიზმზე „დროში შეზღუდული“ კვება ახდენს, რაც იმას
კატეგორიის სხვა სტატიები
ჩაი და ყავა - თბილ პლედში გახვევისას ჩაიდნის გაცხელებას ნუ იჩქარებთ. ჩაი და ყავა შარდმდენი სასმელებია, რომლის
D ვიტამინი სასარგებლოა ჯანმრთელობისთვის, ტანდეგობისა და აქტიური მხცოვანობისთვის, იმდენად რამდენადაც
კვებითი თვალსაზრისით არანაკლებ ფასეულია კვერცხის ნაჭუჭი. გარდა იმისა, რომ ის კალციუმის წყაროა, ორგანიზმიდან
რა უპირატესობები აქვს ძილს მარცხენა გვერდზე -
ტემპერატურის მერყეობა აკაჟებს ორგანიზმს, ასტიმულირებს ორგანიზმში მიმდინარე უამრავ პროცესს და აძლიერებს
ქირურგიული ჩარევის გართულებისა და ლეტალური დასასრულის ყოველი გახმაურებული შემთხვევა
"ჩვენს სანათესაოში თითქმის ყველას ჰქონდა კენჭები, ზოგს - თირკმელში, ზოგს - ნაღვლის ბუშტში.
პაპილომა კანის უჯრედების კეთილთვისებიანი სიმსივნური წანაზარდია.
ანგინა ცხელებით, ინტოქსიკაციითა და ნუშურა ჯირკვლების გამოხატული ანთებით მიმდინარე მწვავე ინფექციური დაავადებაა.
ალბათ ბევრს აინტერესებს, რატომ იღებენ სისხლს ანალიზისთვის მაინცდამაინც უსახელო (მეოთხე) თითიდან?
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად