თუ უჩივით წონის მატებას, კანის პრობლემებს, ყურადღების დეფიციტს, ეს სტატია წაიკითხეთ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2021

კითხვა-პასუხი

თუ უჩივით წონის მატებას, კანის პრობლემებს, ყურადღების დეფიციტს, ეს სტატია წაიკითხეთ

თუ უჩივით წონის მატებას, კანის პრობლემებს, ყურადღების დეფიციტს, ეს სტატია წაიკითხეთ
დროულად დაძინებას რომ უდიდესი მნიშვნელობა აქვს, ამაზე ბევრი იწერება. ზოგს ჰგონია, რომ დილით, თუნდაც შუადღემდე გამოძინება, აბალანსებს (აკომპენსირებს) ღამით დაგვიანებულ (გადაცილებულ) საათებს. სინამდვილეში ასე არ არის! ადამიანს, რომელსაც 21:00 საათიდან დილის 5:00 საათამდე სძინავს, სრულიად განსხვავებული ძილის სტრუქტურა აქვს, ვიდრე იმას, ვინც ღამის 03:00 საათზე იძინებს და დილით 11:00 იღვიძებს. ძილს სხვა ფუნქციებთან ერთად აღმდგენი ფუნქციაც აქვს, რაც უფრო გვიან ვწვებით დასაძინებლად, მით უფრო ვიკლებთ ორგანიზმისთვის ამ მნიშვნელოვან აღმდგენ პროცესებს, გარდა ამისა, ზიანსაც ვაყენებთ ჯანმრთელობას.

რას იწვევს გვიან დაძინება?
წონის მატებას -
კვლევებით დადასტურებულია, რომ ყოველი დაკარგული საათი ზრდის სხეულის მასის ინდექსს. არ იფიქროთ - დილით გამოძინებით ნორმაში მოიყვანთ სხეულის დარღვეულ პროცესებს.

ცუდ განწყობასა და გაღიზიანებადობას - რაც უფრო ადრე იძინებს ადამიანი, მით უფრო ნაკლებად აგრესიული და ფეთქებადია ის. ნეგატიური ფიქრებისაგან გათავისუფლებისა და სულიერი წონასწორობის აღდგენისათვის დიდი
მნიშვნელობა აქვს დროულად დაძინებას.

ყურადღების დეფიციტს - ძილის დარღვევა, კერძოდ, გვიან დაწოლა, უარყოფითად მოქმედებს მეორე დღეს ყურადღების კონცენტრაციაზე, თუნდაც 8 საათს ან მეტხანს იძინოთ. მეორე დღეს აქტიურობისა და პროდუქტიულობისათვის წინა ღამეს დროულად უნდა დაწვეთ დასაძინებლად.

კანის პრობლემებს - სრულფასოვანი ძილი აღადგენს კანის დაზიანებულ უჯრედებს, შესაბამისად, ის კანის ახალგაზრდობის განმსაზღვრელი ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია. გვიანი ძილის მოყვარულებს მოყვითალო, არაჯანსაღი ფერისა და სტრუქტურის კანი აქვთ.

ჩასახვის პრობლემებს - გვიან დაძინება არღვევს ქალებთან საკვერცხეების ფუნქციას, რითაც მცირდება ჩასახვის შანსი. ზოგიერთი მეცნიერი იმასაც აღნიშნავს, რომ ძილის რეჟიმის დარღვევის გამო მამაკაცებს უქვეითდებათ სპერმატოზოიდების რიცხვი.

თინათინ გოცაძე

ტეგები: ძილი უძილობა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
უკვე დადგენილია, რომ ღამის ცვლაში მომუშავე ქალებთან სარძევე ჯირკვლის კიბოს განვითარების რისკი რამდენადმე
22-07-2019
მხოლოდ 16 წუთითაც კი ძილის დანაკლისი მეორე დღეს შრომის ეფექტურობას მნიშვნელოვნად აქვეითებს. სამხრეთ
12-06-2019
ძილი ადამიანს ეხმარება ცხოვრების უსიამოვნო, დამამცირებელი მოვლენების გადალახვაში. ჯანსაღი ძილის საშუალებით
11-06-2019
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ცვლილებები ხდება არა მხოლოდ პირველ რამდენიმე წელიწადში, არამედ პირველ დღეებში, საათებსა და წუთებშიც კი.
დიდი ბრიტანეთის ჯანდაცვის ნაციონალური სამსახურის სპეციალიტებმა ჩამოთვალეს ის ღონისძიებები,
თამბაქოს მოწევა ადამიანის ორგანიზმის თითქმის ყველა ორგანოს აზიანებს. განსაკუთრებით კი ფილტვებს.
გავრცელებული აზრით, კარაქი ან ზეთი თავიდან აგვიცილებს სწრაფად დათრობის საშიშროებას.
ნიუკასლის უნივერსიტეტის ახალი კვლევა აჩვენებს, რომ 85 წელზე მეტი ასაკის მქონე ადამიანები,
გამოსავალი ნაპოვნია! უსაფრთხო ალტერნატივა მათთვის, ვინც მოწევას თავს ვერ/არ ანებებს.
შაქარი და ცხიმები წარმოადგენს ძირითად საწვავს, რომელიც კვებავს სხეულის თითოეულ უჯრედს.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად