უძილობა - ერთ-ერთ ყველაზე მწვავე სამედიცინო პრობლემა, რა უნდა მოიმოქმედოთ თუ დაძინება გიჭირთ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ნოემბერი 2020

უძილობა - ერთ-ერთ ყველაზე მწვავე სამედიცინო პრობლემა, რა უნდა მოიმოქმედოთ თუ დაძინება გიჭირთ

უძილობა - ერთ-ერთ ყველაზე მწვავე სამედიცინო პრობლემა, რა უნდა მოიმოქმედოთ თუ დაძინება გიჭირთ
ეკრანზე დამოკიდებულება, სტრესული გარემო, დაძაბული სამუშაო გრაფიკი, დიდი რაოდენობით
კოფეინის მიღება, არასრულფასოვანი დასვენება - ეს და კიდევ სხვა არაერთი ფაქტორი მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს ძილის რეჟიმზე. ძილთან დაკავშირებული პრობლემები კი, როგორიცაა უძილობა, ადრე გაღვიძება, ძილში შფოთვა და ხშირად გამოფხიზლება, ფხიზელი და არახარისხიანი ძილი, გაღვიძებისას დაღლილობის შეგრძნება თანამედროვე ტექნოლოგიურ სამყაროში მეტად გავრცელებული საკითხია. ამჟამად უძილობა ერთ-ერთ ყველაზე მწვავე სამედიცინო პრობლემად მოიაზრება მსოფლიო მასშტაბით და ამ საკითხზე არაერთი ქვეყნის მოწინავე სპეციალისტები მუშაობენ.

უძილობა შეიძლება რომელიმე დაავადების თანმდევი მოვლენა იყოს. მეორე მხრივ კი უძილობა შეიძლება
იყოს თავისთავადი პრობლემა, რომელიც ნერვულ აღგზნებასთანაა დაკავშირებული. პირველ შემთხვევაში პრობლემა მთავარი დაავადების მკურნალობისთანაცე გვარდება, მეორე შემთხვევაში კი ჩარევა აუცილებელია.

ძილი დარღვევის დროს მცირდება ორგანიზმში მელატონინის გამოყოფა, რომელიც ადამინიას ორგანიზმის უმნიშვნელოვანესი ჰორმონია. სწორედ ამიტომ იწვევს უძილობა არაერთ პრობლემას.

არსებობს მარტივი ჩვევები, რომლებიც ძილის პრობლემების მოგვარებაში დაგეხმარებათ.
ჯანმრთელი, მაგრამ ადვილად აღგზნებადი ადამიანებისთვის უძილობის მკურნალობის საშუალებაა, უპირველეს ყოვლისა, ძილის მართებული რეჟიმის დაცვა და მარტივი დამამშვიდებელი პროცედურები ძილის წინ.

• უძილობის თავიდან ასაცილებლად აუცილებელია ერთსა და იმავე დროს ადგომა და დაწოლა, ორგანიზმისთვის ბუნებრივი ბიოლოგიური რიტმის დაცვა. ყველაზე უკეთესია ადრე დაწოლა და ადრე ადგომა.
• ნორმალური ძილის აღდგენაში რაციონის ცვლილება და ბიოლოგიურად აქტიური ნივთიერებების მიღება დაგეხმარებათ.
• ნუ დაწვებით და ნუ ეცდებით დაძინებას, თუ არ გეძინებათ. ეცადეთ, არ დაიძინოთ დღისით. არ დაწვეთ დასაძინებლად მეტისმეტად ადრე. დაიცავით კვების რეჟიმი. ნუ შეჭამთ ძილის წინ, 18:00 საათის შემდეგ ნუ მიიღებთ მატონიზებელ სასმელებს.
• კვირაში 2-3-ჯერ გამონახეთ დრო სპორტისთვის.
• თავი არიდეთ ძილის წინ ინტენსიურ დატვირთვას. ძილის წინ ფეხით ან ველოსიპედით გასეირნება ორგანიზმზე მომადუნებელ ეფექტს ახდენს.
• დასაძინებლად ნუ დაწვებით გაღიზიანებული. ეცადეთ, ღამით მოეშვათ. ამისთვის კარგია წყლის პროცედურები, მსუბუქი მასაჟი.
• ძილის წინ გაანიავეთ ოთახი, გამორთეთ ყველა ელექტროხელსაწყო (სხვათა შორის, საძინებელში რეკომენდებული არ არის ტელევიზორის დადგმა), თუ ოთახში ჰაერი მშრალია - დაამონტაჟეთ დამატენიანებელი მოწყობილობა.

თუ ამ ყველაფერმა არ გიშველათ, მაშინ უკვე მედიკამენური ჩარევაა საჭირო. თუმცა აუცილებელია, რომ შეარჩიოთ პრეპარატი, რომელიც მცენარეულია. ამ შემთხვევაში საუკეთესი ვარიანტი მცენარეული საშუალება "ფიტორემია". მას როგორც წესი, ძილის პრობლემების მოსაგვარებლად ნიშნავენ. ამავე დროს ეფექტურია ნევროზის, ქრონიკური სტრესის, პრედმენსტრუალური, კლიმაქტერული სინდრომის, გაღიზიანებული ნაწლავის სინდრომი და ქავილით მიმდინარე დერმატოზების დროს.

აღნიშნული მცენარეული საძილე და დამაშვიდებელი საშუალების შემადგენლობა შემდეგნაირია: მელატონინი, კალიფორნიული ეშოლცია, შვრია, კატაბალახა, პასიფლორა, კურდღლისფრჩხილა და უნაბი.

mkurnali.geკალიფორნიული ეშოლცია ხარობს ამერიკის კონტინენტზე და მას უძველესი დროიდან გამოიყენებდნენ აბორიგენი ინდიელები საძილე, დამამშვიდებელ და სპაზმების მომხსნელ საშუალებად. ის შეიცავს ალკალოიდებს, გლიკოზიდებს, ფლავონოიდებს, ფოტოსტეროლებს, რომლებიც ხელს უწყობენ ძილს და მოდუნებას.

შვრია მატონიზირებელი, ანტიდეპრესანტი, სედატივი, ანტისტრესული აგენტია.
კატაბალახას ფესვი გამოიყენება სედატიურ საშუალებად რომელიც ხელს უწყობს ძილს, ისევე როგორც ნერვული წარმოშობის შფოთვის, დეპრესიის და ინსომნიის საწინააღმდეგოდ.

პასიფლორას საძილე და დამამშვიდებელი ეფექტი 1800 წელს აღმოაჩინეს და იმ დროიდან გამოიყენება ამ დანიშნულებით.
კურდღლისფრჩხილა გამოიყენება როგორც სედატიური საშუალება, ასევე დაძაბულობისა და აღგზნებულობის საწინააღმდეგოდ
უნაბის ნაყოფი შეიცავს ფლავონოიდებს და საპონინებს, რომლებიც გამოიყენება შფოთვის საწინააღმდეგოდ.
ძილით გამოწვეული პრობლემების არსებობისას რეკომენდირებულია დღის განმავლობაში 2 აბი "ფიტორემის" მიღება.

შეიძინეთ პრეპარატი ონლაინ
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
ძილი ადამიანს ეხმარება ცხოვრების უსიამოვნო, დამამცირებელი მოვლენების გადალახვაში. ჯანსაღი ძილის საშუალებით
11-06-2019
დიდი ხანია ცნობილია, რომ ძილის დეფიციტი გულთან დაკავშირებულ სერიოზულ პრობლემებს იწვევს. თუმცა, ბოლო
06-06-2019
ამსტერდამის თავისუფალ უნივერსიტეტში უძილობის მასშტაბური კვლევა ჩაატარეს. მეცნიერებმა გააანალიზეს 1,3 მილიონზე
13-03-2019
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ჰარვარდის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა კვლევების საფუძველზე დაადგინეს, რომ თხილეულის
თვითიზოლაციის პრაქტიკისა და დისტანციური მუშაობის წესზე გადასვლის შედეგად,
დასავლელმა ექსპერტებმა შეადგინეს რეკომენდაციების სია, რომელთა დაცვაც ხელს შეუწყობს ძილის ხარისხის გაუმჯობესებას.
აშშ-ს მკვლევართა ჯგუფმა დაადგინა, რომ ნიგოზის ხშირი მიღება მნიშვენლოვნად ამაღლებს სპერმის ხარისხს.
ექიმები გვირჩევენ გავიღვიძლოთ მხოლოდ დაბალ ხმაზე ჩართული მელოდიური მუსიკის თანხლებით.
ბევრი, საყვარელი მუსიკალური კომპოზიციის მოსმენისას, განიცდის დიდ სიამოვნებას,
შაქარი და ცხიმები წარმოადგენს ძირითად საწვავს, რომელიც კვებავს სხეულის თითოეულ უჯრედს.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად