ზაფხულის სიცხესთან გამკლავების 5 საშუალება - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივნისი 2019

ზაფხულის სიცხესთან გამკლავების 5 საშუალება

ზაფხულის სიცხესთან გამკლავების 5 საშუალება
იმისათვის, რომ ზაფხულის ცხელ დღეებში საერთოდ არ დაკარგოთ ენერგია და მიიღოთ მეტი საიმოვნება, გაითვალისწინეთ რამოდენიმე მარტივი რჩევა.
1. თავი მოარიდეთ მზის პირდაპირ სხივებს, რათა მზის დაკვრა არ მიიღოთ. ამისათვის ატარეთ ქუდი ან თავსაფარი.

2. შეეცადეთ სწორად დაიკმაყოფილოთ წყურვილის გრძნობა. ნუ მიეძალებით ტკბილ, ჩაციებულ გაზიან სასმელებს, რადგანაც ეს საზიანოა ორგანიზმისთვის. იმისათვის, რომ წყლის ბალანსი დაიცვათ, გაითვალისწინეთ შემდეგი წესები: სასურველია წყალი დალიოთ მანამ, ვიდრე წყურვილის გრძნობა შეგაწუხებთ. ამიტომ ატარეთ ბოთლით წყალი და არ დაგივწდეთ დროულად შეავსოთ წყლის მარაგი. ფიზიკური დატვირთვისას რეკომენდებულია წყლის
დალევა დატვირთვამდე, დატვირთვის პროცესში და მის შემდეგაც. უპირატესობა მიანიჭეთ ხისტ წყალს, რომელიც მეტი რაოდენობით შეიცავს კალიუმს, მაგნიუმს და სხვა ელექტროლიტებს. რადგანაც ოფლთან ერთად ამ ელემენტების უმრავლესობა ტოვებს ორგანიზმს. ზრდასრული ადამიანი დღეში უნდა სვამდეს 2 ლიტრ წყალს. ეს ის მინიმუმია, რომელიც ორგანიზმს დაკარგული წლისა და მინერალური
ნივთიერებების აღდგენის სასუალებას აძლევს.
არ მიიღოთ ჭარბი რაოდენოით კოფეინის შემცველი სასმელები. ის ისევე, როგორც ალკოჰოლი, გაუწყლოებას აჩქარებს. დაბოლოს, წყალი შეიძლება შეცვალოს წყლისშემცველმა ხილმა და ბოსტნეულმა, მაგალითად კიტრმა, რითაც მიიღებთ ვიტამინებისა და მინერალური ნივთიერებების დამატებით პორციას. გარდა ამისა, არ დაგავიწყდეთ მწვანე, პიტნის ჩაი და ბურახი. გერმანელი სპეციალისტები გვირჩევენ სიცხეში უარი ვთქვათ ცივ ლუდსა და სხვა ალკოჰოლურ სასმელებზეც.

3. ტანსაცმლის სწორად შერჩევა. დროებით უარი თქვით მუქ ფერებზე. უმჯობესია ტანსაცმელი შეკერილი იყოს ნატურალური ქსოვილისაგან, თავისუფალი თარგით და რაც მთავარია იყოს მოხერხებული.
რაც შეეხება ფეხსაცმელს, მართალია ამ სეზონზე მაღალი ქუსლი მოდურია, მაგრამ გირჩევთ დაინდოთ ვენები და ის საღამოსთვის დაიტოვოთ. ყოველდღიურ სატარებლად შეარჩიეთ მსუბუქი და ელეგანტური საბო ან ღია ფეხსაცმელი, რომელიც რომანტიულობის ერთგვარ ელემენტს შემოიტანს თქვენს ჩაცმულობაში.

4. ყურადღება მიაქციეთ რაციონს. დროებით უარი თქვით ცხელ, ცხიმიან და მარილიან საკვებზე. მომაზადეთ მსუბუქი, უცხიმო წვნიანი კერძები. ხორცი, თევზი ზაფხულში სჯობს მოხარშული მიიღოთ, ახალი ბოსტნეულის გარნირით. ერთ-ერთი ვარიანტი შეიძლება იყოს გრილზე მომზადებული კერძები, რადგანაც არ მზადდება ცხიმზე და გემოც სასიამოვნო აქვს. თუ გრილისთვის შევარჩევთ ხორცის ნაკლებად ცხიმიან სახეობას, ზაფხულისთვის გამოგვივა შესანიშნავი კერძი. თავი შეიკავეთ ნამცხვრებისგან და ის ხილით ჩაანაცვლეთ.

5. ცხელ ამინდში უნდა გავითვალისწინოთ თავის მოვლის ელემენტარული წესები: დაღლილობას სწრაფად მოგიხსნით და ტონუსში მოგიყვანთ გრილი შხაპი. თავი შეიკავეთ აბაზანის მიღებისგან, აბანოში ვიზიტისგან, სპორტით ინტენსიური დატვირთვისგან და მძიმე ფიზიკური სამუშაოსგან. განსაკუთრებული ყურადღება მიაქციეთ ქვედა კიდურებს. განსაკუთრებით ცხელ დღეებში, ფეხები ხშირად შუპდება, სივდება. ამ შემთხვევაში გვიშველის კონტრასტული შხაპი. დღის ბოლოს, განსაკუთრებით იგრძნობა დაღლილობა, და კარგი იქნება თუ ფეხებს გავანებივრებთ ზღვის მარილისა და პიტნის 15-20 წუთიანი აბაზანით.
რაც შეეხება კოსმეტიკას: უპირატესობა მიანიჭეთ არამკვეთრ ტონებს და სპეციალურად ზაფხულის კოსმეტიკური ხაზის მწარმოებელთა ნაწარმს. ყოველთვის თან იქონიეთ სველი ხელსახოცები. დეკორატიული კოსმეტიკიდან ჩრდილების ნაცვლად შეიძლება გამოიყენოთ მიკროკრისტალურ ცვილზე დამზადებული ფანქარი, წყალგამძლე ტუში. რაც შეეხება პომადას, შეცვალეთ იგი ტუჩის მბზინავი საცხით.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
თარიღი : 12-07-2018
zura
ეს საეჭვო რჩევები სტატიის ავტორს ეკუთვნის თუ ინტერნეტიდან არის ამოკრეფილი. წყარო მაინც მიუთითეთ.
თარიღი : 18-07-2015
joni
და არავითარ შემთხვევაში არ ჩაჯდეთ ასე ფანტანებში, როგორც ფოტოზეა, განსაკუთრებით გოგონები. ასეთი წყალი არ იფილტრება და არ იქლორება, საშინლად ბინძურია და საბანაოდ გამოუსადეგარი.
რეკომენდებული პროდუქტები
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
მენოპაუზის შემდგომ პერიოდისთვის-56აბი
ფასი: 60.5
მენოპაუზის შემდგომ პერიოდისთვის-60აბი
ფასი: 51.9
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
დიეტოლოგია
ქულების დიეტა "კრემლის დიეტის" სახელითაცაა ცნობილი. ეს არის ნახშირწყლების დაბალი შემცველობის დიეტა,
ყაბაყისა და ცუკინის დიეტის პრინციპი მარტივია - ყოველდღე ჩართეთ მენიუში ამ ბოსტნეულის ნებისმიერი კერძი. ერთ თვეში 5 კილოგრამს დაემშვიდობებით.
ატკინსის დიეტა დაბალნახშირწყლოვან დიეტებს მიეკუთვნება. მას სხვანაირად ცილოვან დიეტასაც უწოდებენ. მისი
კატეგორიის სხვა სტატიები
ქალის ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესება სიცოცხლის ყველა ეტაპზე მნიშვნელოვანია,
ღამის ცვლაში მომუშავე ქალებს შეიძლება მენოპაუზა ნაადრევად (45 წელზე ადრე) დაეწყოთ.
გუშინ მომხდარ აფეთქებასთან დაკავშირებით უნდა დადგინდეს რატომ მოხდა გაზის გაჟონვა, საიდან მოხდა და
მეცნიერულად დადასტურებულია: • ქალის ტვინი მამაკაცისაზე 100 გრამით ნაკლებს იწონის, სამაგიეროდ, მის ნეირონებს შორის იმპულსთა გადაცემა
ქალის რეპროდუქციული აქტიურობის პერიოდი მხოლოდ გარკვეული ხნის განმავლობაში - მოზარდობიდან
ინტიმური ჰიგიენა ერთ-ერთი ისეთი საკითხია, რომელზეც ყურადღების მოდუნება ნამდვილად არ შეიძლება.
განურჩევლად იმისა, სად აპირებთ დასვენებას - ზღვაზე თუ მთაში, აუცილებელია თან გქონდეთ პატარა აფთიაქი პირველი დახმარების მედიკამენტებით.
კოღოს ნაკბენს ახასიათებს ქავილი და ხშირად სწორედ ქავილი ხდება ინფექციების შეჭრის, ნაკბენის გაღიზიანების და დიდხანს მოუშუშებლობის მიზეზი.
ზაფხულის დადგომასთან ერთად მატულობს ნაწლავური ინფექციების სიხშირე. დიარეა - ნაწლავთა გახშირებული
ზოგი სიცხეს ვერ იტანს, ზოგიც - სიცივეს. ალბათ, ბევრს აინტერესებს, რომელი უფრო საშიშია ორგანიზმისთვის.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად