როგორ შეიძლება გულის მდგომარეობის გაუმჯობესება - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

როგორ შეიძლება გულის მდგომარეობის გაუმჯობესება

ინარჩუნებს და აუმჯობესებს კიდეც გულის კუნთის ელასტიურობას იმ ადამიანებში, ვისაც აღენიშნება გულის უკმარისობის ადრეული ნიშნები.

მეცნიერების ყურადღების ქვეს მოექცა მდგომარეობა, რომელიც ცნობილია გულის უკმარისობის სახელით, თუმცა შენარჩუნებულია განდევნის ფრაქცია. აღნიშნული მდგომარეობა აღენიშნება ა.შ.შ-ს სამ მილიონ მაცხოვრებელს. ის პრაქტიკულად არ იკურნება და ახასიათებს გულის კუნთის მომატებული სიმყოფე და გულშიდა მაღალი წნევა ვარჯიშის დროს. შედეგად ეს იწვევს ადვილად დაღლას, ფილტვებსა და ფეხებში სითხის დაგროვებასა და ქოშინს.

კვლევაში მონაწილეობდა 31 ადამიანი, რომელთაც აღენიშნებოდათ გულის კუნთის გამსხვილება და გულის უკმარისობასთან დაკავშირებული სისხლის ბიომარკერების მომატება. მათ არ ჰქონდათ ქოშინი.

საკონტროლო ჯგუფში შემავალ 11 მოხალისეს დაენიშნა კვირაში სამჯერ იოგა და ძალოვანი ვარჯიში, დანარჩენებს დაენიშნათ ვარჯიშების ინდივიდუალურად შერჩეული რეჟიმი: სიარული, ველოსიპედით სეირნობა ან ცურვა. შემდგომში მონაწილეებმა დაიწყეს ინტენსიური აერობული ინტერვალური ვარჯიში 30 წუთის ხანგრძლივობით, კვირაში 2-ჯერ. პლიუს საშუალო ინტენსივობის 2-3-ჯერ ვარჯიში და კვირაში ერთი-ორი ძალოვანი ვარჯიში.

ერთი წლის შემდეგ, იმ ადამიანებს, ვინც ინტენსიურ ფიზიკურ ვარჯიშებს ასრულებდა აღენიშნებოდა გულის კუნთის და კარდიორესპირატორული მომზადების უკეთესი მაჩვენებელი.