კრივი პარკინსონის დაავადების ერთ-ერთი სამკურნალო მეთოდია - ვარჯიში, რომელიც სტრესს ამცირებს და გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ფუნქციას აუმჯობესებს - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიკორონავირუსიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედია

კრივი პარკინსონის დაავადების ერთ-ერთი სამკურნალო მეთოდია - ვარჯიში, რომელიც სტრესს ამცირებს და გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ფუნქციას აუმჯობესებს

აუმჯობესებს გულის მუშაობას

ბოქსი მაღალი ინტენსივობის ინტერვალური ვარჯიშია, ე.წ HIIT, რომლის დროსაც გულის ცემა საგრძნობლად იზრდება.

ამ სახის ვარჯიშები გულის დაავადებების შემცირებულ რისკთან ასოცირდება.

ბოქსით დაკავებულ პირებს აერობული ფიტნესიც უადვილდებათ, ანუ საშუალო ინტენსივობის და დროში ხანგრძლივი ვარჯიშები.

ფაქტობრივად, ერთ-ერთმა კვლევამ პირდაპირ დაადგინა კავშირი გულის ჯანმრთელობის მაჩვენებელსა და ბოქსის ვარჯიშებს შორის.

ხელს უწყობს წონის კლებას

სხვადასხვა ფიზიკურ აქტიობასთან შედარებით, როგორიც არის, მაგალითად სწრაფი სიარული, კრივი ყველაზე მეტად უწყობს ხელს ცხიმის წვას და აუმჯობესებს სხეულის ნივთიერებათა ცვლას.

მაგალითად, 68 კგ ადამიანს ვარჯიშისას შეუძლია, დაახლოებით, 390-558კკლია დაწვას.

აძლიერებს მთელ სხეულს

მხოლოდ ძლიერი მხრები არა, კრივი მთელ სხეულს აძლიერებს.

დარტყმისას ქვედა კიდურები და ძირითადი კუნთები ღებულობენ მონაწილეობას მოძრაობაში.

აუმჯობესებს ბალანსს

ფეხის კოორდინირებული მოძრაობა, რეაქტიული მოძრაობების სტრატეგიის შემუშავება და კუნთების ძალა - ეს ყოველივე ერთობლივად სხეულს ბალანსს ანიჭებს.

უფრო მეტიც, კრივი გამოიყენება, როგორც პარკინსონის დაავადების სამკურნალო მეთოდი.

კვლევები აჩვენებს, რომ კრივის ვარჯიშებს შეუძლია პარკინსონით დაავადებულ ადამიანებში დაცემის რისკი შეამციროს და ბალანსის მაჩვენებელი გააუმჯობესოს.

ამცირებს სტრესს

კრივის ვარჯიშები ბუნერივად ამცირებს სტრესულ ფონს.

კრივით დაკავებული ადამიანები უკეთეს გუნება-განწყობილებაზე არიან, ასევე შფოთვითი აშლილობა და პანიკური შეტევები ნაკლებად აწუხებთ.

ამცირებს არტერიულ წნევას

კრივი და HIIT, ანუ მაღალი ინტენსივობის ინტერვალური ვარჯიში, ამცირებ, როგორც სისტოლურ, ასევე დიასტოლურ არტერიულ წნევას.

ვარჯიშები სისხლძარღვთა სტრესსაც ამცირებს.

რა თქმა უნდა, არტერიული წნევის დარეგულირება ინსულტისა და ინფარქტის განვითარებისგანაც გვიცავს.