რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
აპრილი 2018
კითხვა-პასუხი
ქალებს ლიბიდოს ასამაღლებლად და შარდსასქესო სისტემის დაავადებების პროფილაქტიკისთვის ველოსპორტს ურჩევენ
ქალებს ლიბიდოს ასამაღლებლად და შარდსასქესო სისტემის დაავადებების პროფილაქტიკისთვის ველოსპორტს ურჩევენ
ველოსპორტი ინტიმური ცხოვრების გაუმჯობესების იდეალური საშუალებაა. კალიფორნიის უნივერსიტეტის მეცნიერები ქალებს, ლიბიდოს ასამაღლებლად და შარდსასქესო სისტემის დაავადებების პროფილაქტიკის მიზნით, ველოსპორტს ურჩევენ.

როგორც კვლევამ აჩვენა, ქალებს, რომლებიც რეგულარულად ვარჯიშობენ ველოსიპედზე, მომატებული სექსუალური ლტოლვა აღენიშნებათ.

ეს აჩვენა 3118 ქალზე დაკვირვებამ. მათი ნახევარი რეგულარულად ვარჯიშობდა ველოსიპედით. ექიმებმა მათი ჯანმრთელობის მდგომარეობა შეაფასეს. ყურადღება ექცეოდა ასაკს, გულსისხლძარღვთა სისტემის ზოგად მდგომარეობასა და სხეულის მასის ინდექსს. აღმოჩნდა, რომ ველოსპორტით დაკავებულ ქალებს უფრო იშვიათად აღენიშნებოდათ შარდსასქესო სისტემის ინფექციები და უფრო აქტიური სქესობრივი ცხოვრება ჰქონდათ.

სპეციალისტებმა აღნიშნული ეფექტი შემდეგნაირად ახსნეს:
ცხოვრების უმოძრაო წესისას, მენჯის ორგანოებსა და გენიტალიებში აღინიშნება შეგუბება, რის შედეგადაც პათოგენური ბაქტერიები ადვილად სახლდებიან და მრავლდებიან შარდსასქესო სისტემაში. იგივე მიზეზით ქვეითდება გენიტალიების მგრძნობელობა.

ლალი ჩხიკვაძე
კომენტარი არ გაკეთებულა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
მსგავსი სიახლეები
დიდი ბრიტანეთის დიეტოლოგებმა, კვლევების საფუძველზე, განაცხადეს, რომ არსებობს პროდუქტების ნაკრები, რომელიც
12-04-2018
ბრიტანელი მეცნიერების მტკიცებით, მთელს მსოფლიოში ქალების 43% საერთოდ არ განიცდის ან სუსტი სქესობრივი ლტოლვა აქვს.
06-03-2018
ბრიტანელი მკვლევარის, რობ ხობსონის განმარტებით, სექსუალურ ცხოვრებაზე განსაკუთრებით ცუდად
05-12-2017
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
ვივარჯიშოთ შვილებთან ერთად, ხალისიანად, მხიარულად!
მეიოს კლინიკის სპეციალისტებმა ალცჰაიმერის დაავადების შემსწავლელი ცენტრის მეცნიერებთან ერთად დაადგინეს, რომ დაბერების
საოფისე სამუშაო და მჯდომარე ცხოვრების წესი დიდი დატვირთვაა ორგანიზმისთვის. ეცადეთ დღეში ერთხელ მაინც შეასრულოთ მარტივი ვარჯიშები,
ხანდაზმულმა ადამიანებმა დღეში 4000 ნაბიჯი უნდა გაიარონ. მეცნიერებმა გამოარკვიეს, რომ ფეხით სიარული
დაკარგეთ მხოლოდ 3 წუთი თითოეულ ვარჯიშზე და თქვენ საოცარ ფორმაში იქნებით!
თუ ვარჯიში გეზარებათ, შეგიძლიათ ივარჯიშოთ სკამზე მჯდომარემაც. გთავაზობთ ვარჯიშთა კომპლექსს  მუცლის პრესისთვის.
22 ოქტომბერი 2013
ამჯერად განათლებისა და აღზრდის იმ პრობლემებზე ვისაუბრებთ, რომლებითაც უცხოელი სპეციალისტები
02 სექტემბერი 2010

"სტრესი", "ნევროზი", "დეპრესია" - ამ სიტყვებმა კარგა ხანია დაიმკვიდრა ადგილი ჩვენს ცხოვრებაში.

ვაგინალური სიმშრალე ქალს ინტიმურ პრობლემებს უქმნის. ასეთ დროს ინტიმური კავშირის დამყარება

წანაზარდები, რომელთაგან მრავალი კიბოსწინარე დაავადებად ითვლება, სასქესო ორგანოებზეც გვხვდება. მათი

ამერიკელმა მეცნიერებმა შექმნეს ვირთაგვების ორი ხაზი, რომელთანაც შეიძლება დაბერებადი უჯრედების