3-წუთიანი ვარჯიში ძილის წინ - ლამაზი ფეხებისათვის - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მარტი 2021

კითხვა-პასუხი

3-წუთიანი ვარჯიში ძილის წინ - ლამაზი ფეხებისათვის

3-წუთიანი ვარჯიში ძილის წინ - ლამაზი ფეხებისათვის
როგორც ფიტნეს-ინსტრუქტორები ამბობენ, ვარჯიშის შედეგისთვის მთავარი რეგულარულობაა. გულწრფელნი რომ ვიყოთ, ვარჯიში და თანაც ყოველდღე, არც თუ ისე სასიამოვნო საქმიანობაა.

ტანადობისათვის ამ ბრძოლაში ჩაბმა უფრო გაგიადვილდებათ, თუ გეცოდინებათ, რომ ვარჯიშისთვის სულ ცოტა დრო დაგჭირდებათ. ვარჯიშთა მოკლე კომპლექსი, რომელიც ამერიკელი ვარსკვლავებისთვის შეიმუშავა ცნობილმა ტრენერმა ტრეისი ანდერსონმა, საშუალებას მოგცემთ, მოიშოროთ ცხიმოვანი ქსოვილი ბარძაყებისა და წვივების არეში. ლამაზი ფეხებისათვის ღირს ამ მსხვერპლის გაღება.


მაშ ასე, ვვარჯიშობთ ლამაზი ფეხებისათვის!

1. ვარჯიშის ადგილი - საწოლი
2. ვარჯიშის ხანგრძლივობა - 3 წუთი
3. ვარჯიშის დრო - დილით,
გაღვიძებისთანავე ან საღამოს - დაძინებამდე.
4. რეგულარულობა - ყოველდღე.

1. ვამაგრებთ ბარძაყების წინა კუნთებს

mkurnali.ge

მუშაობს: ბარძაყები, მუხლები და პრესი

mkurnali.ge

ვწევართ ზურგზე. ხელები სხეულის გასწვრივ გვიწყვია. ფეხებს ავწევთ 90 გრადუსიან კუთხემდე, ფეხის წვერები გაჭიმული გვაქვს. ვხრით ხან ერთ, ხან მეორე ფეხს და ვაბრუნებთ საწყის მდგომარეობაში. არ
დაგვავიწყდეს, რომ მუხლები უნდა გვქონდეს ერთად და ვარჯიშის დროს უნდა დავჭიმოთ პრესის კუნთები.

ვიმეორებთ თითოეული ფეხით 10-ჯერ.

ვამოწმებთ, სწორად ვვარჯიშობთ თუ არა - ფეხებში უნდა იგრძნოთ სიმხურვალე.
მნიშვნელოვანია: საწყის მდგომარეობაში მუხლები ყოველთვის უნდა იყოს გამართული.

2. ვამაგრებთ ბარძაყების უკანა კუნთებს

mkurnali.ge

მუშაობს ბარძაყის წინა და უკანა კუნთები, პრესი და მუხლები.

mkurnali.ge

ვარჯიში შედგება ორი ნაწილისგან

პირველი ნაწილი
ვწევართ ზურგზე. ხელები სხეულის გასწვრივ გვიწყვია. ფეხებს ავწევთ 90 გრადუსიან კუთხემდე, ფეხის წვერებს ვხრით მაქსიმალურად ჩვენსკენ. მუხლები მივატყუპოთ. მნიშვნელოვანია, რომ ტერფები ყოველთვის ჩვენსკენ იყოს მაქსიმალურად დაფიქსირებული. ვიწყებთ ფეხების მონაცვლებით მოხრას მუხლებში ისე, რომ ქუსლები ბოლომდე მივიტანოთ დუნდულებამდე.

ვიმეორებთ თითოეული ფეხით 10-ჯერ.

ვამოწმებთ, სწორად ვვარჯიშობთ თუ არა - უნდა იგრძნოთ დაჭიმულობა და მსუბუქი წვა ბარძაყის უკანა კუნთებში.


mkurnali.ge


მეორე ნაწილი
ვწევართ ზურგზე. ფეხები წამოწეულია და ოდნავ მოხრილი. ორივე ფეხის ერთდოულად აქნევით კუდუსუნი უნდა წამოიწიოს იატაკიდან. იჭიმება ფეხების ზედა ნაწილი.

მეორდება 20-ჯერ
ვამოწმებთ სისწორეს: დაჭიმულობის და წვის შეგრძნება ბარძაყის უკანა კუნთებში.

3. ვამაგრებთ ბარძაყის შიდა კუნთებს.

mkurnali.ge

მუშაობს: ფეხების ზედა ნაწილი, დუნდულები და პრესი.
საწყისი მდგომარეობა: ვწევართ ზურგზე. ფეხები ვერტიკალურად გვაქვს. ერთი ფეხი მეორეს წინ არის ისე, რომ ფეხები ერთმანეთს აწვება. ვხრით ორივე ფეხს ისე, რომ გაკეთდეს მარყუჟი.

mkurnali.ge

მნიშვნელოვანია: ფეხების გამუდმებით დაჭიმულია და ერთმანეთს აწვება.

გამეორება 10-ჯერ - მარჯვენა ფეხით ზედა მდგოამარეობაში და 10-ჯერ - მარცხენა ფეხით ზედა მდგომარეობაში.

სისწორის შემოწმება: ვგრძნობთ, როგორ აწვება ფეხები ერთმანეთს და ვაკონტროლებთ მუხლებს.

ბონუსი
ამ ვარჯიშის სასიამოვნო შედეგია ისიც, რომ გაუმჯობესდება კიდურების მდგომარეობა მათში, ვისაც ვარიკოზის გამო ფეხების შეშუპება აწუხებს.

ამ ავტორის სხვა სტატიები
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
თუ ხანშიშესული ადამიანი რეგულარულად ივარჯიშებს (ზომიერ რეჟიმში) მნიშვნელოვნად გაიუმჯობესებს კოგნიტიურ ფუნქციებს.
07-05-2019
სახსრების დაავადებებს საუკუნის ეპიდემიად მოიხსენიებენ.
05-11-2018
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის მეცნიერების მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად,
Covid-19-პანდემიამ დიდი დარტყმა მიაყენა ყველას სხვადასხვა კუთხითა თუ ასპექტით.
საბედნიეროდ სულ უფრო ხშირად შეხვდებით სპორტულ მოედნებსა თუ გამწავნებულ ადგილებში მორბენალ ადამიანებს.
ღაბაბის პრობლემა სამწუხაროდ ბევრ ქალს აწუხებს.
ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა აქვეითებს ყოფილი ონკოლოგიური პაციენტების ნაადრევი სიკვდილის რისკს. ეს დასკვნა კიბოსგან განკურნებული 50-74 წლის 2000 ქალის
კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების აქტიურად და მყარად „შემობიჯებამ“ ბავშვთა ცხოვრებაში დიდი ზიანი მოუტანა მათ ჯანმრთელობას.
უახლესი ლაზერული აპარატით,რომელიც კლინიკა "ახალმა მზერამ" მიიღო გრანტის წესით, შესაძლებელია გლაუკომის სკრინინგი,
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად