სპორტის 4 სახეობა ხანდაზმულებისთვის - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ოქტომბერი 2019

კითხვა-პასუხი

სპორტის 4 სახეობა ხანდაზმულებისთვის

სპორტის 4 სახეობა ხანდაზმულებისთვის
ყველა ექიმი ერთხმად აღნიშნავს, რომ ხანში შესულ ადამიანებს, ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად, სჭირდებათ ვარჯიში. თუმცა, ვიდრე დღის წესრიგში შევიტანთ ფიზიკური აქტივობის ახალ სახეობას, სჯობს ექიმსაც დავეკითხოთ, განსაკუთრებით ისინი, ვისაც ქრონიკული დაავადებები აწუხებს. ექსპერტები სპორტის ამ სახეობებს ურჩევენ ხანდაზმულ ადამიანებს:

1. სკანდინავიური სიარული

ხანგრძლივი სეირნობის მოყვარულთათვის შესანიშნავი ვარიანტია სკანდინავიური სიარული, სპეციალურად შემუშავებული ჯოხებით. ფიზიკური აქტივობის აღნიშნული სახეობა, ამცირებს ტრავმირების რისკს, რადგანაც ჯოხები დამატებით საყრდენს წარმოადგენს და სახსრების დატვირთვას ამსუბუქებს, რაც საკმაოდ მნიშვნელოვანია ხანდაზმული ადამიანებისთვის. სამოყვარულო სპორტის ეს სახეობა ხელს უწყობს კუნთების გამაგრებას, როგორც
სხეულის ქვედა, ისე ზედა ნახევარში. სკანდინავიური სიარული ჯანმრთელობასთან დაკავშირებულ 30-ზე მეტი პრობლემის მოგვარებაში გვეხმარება.

2. ცურვა

ძალიან სასარგებლოა თითოეული ჩვენგანისთვის. სპორტის აღნიშნული სახეობა წარმოადგენს ზოგადგამაჯანსაღებელ დისციპლინას. ცურვა აუმჯობესებს ფილტვების ვენტილაციას, სისხლის ცირკულაციას, სახსრების მოძრაობას და ამაღლებს იმუნიტეტს. ცურვა ხსნის ასევე დაღლილი ფეხების სინდრომს, ხერხემლის დაავადებების
შესანიშნავი პროფილაქტიკაა. ის რეკომენდებულია ტრავმის შემდგომი რეაბილიტაციისას.

3. მაგიდის ჩოგბურთი

ეს ჯანმრთელობისთვის სასარგებლო გართობაა. თამაში აუმჯობესებს მოძრაობის კოორდინაციასა და ყურადღების კონცენტრაციის უნარს. მაგიდის ჩოგბურთი სასარგებლოა თვალებისთვის. მას სამართლიანად მიიჩნევენ სპორტის ყველაზე უასაფრთხო სახეობად. სწორი მიდგომისას, ტრავმირების შანსი მინიმალურია, რადგანაც თამაშის დროს, კუნთებზე დატვირთვა თანაბრადაა გადანაწილებული. ამასთან ძვალ-კუნთოვან სისტემაზე მცირე, მაგრამ რეგულარული დატვირთვა, ხელს უწუყობს ამ უკანასკნელის გაძლიერებას.

4. იოგა

იოგა უფროსი ასაკის ადამიანებისთვის საციცოცხლოდ აუცილებელი ხდება. ასაკთან ერთად, უმოძრაობის გამო, მყესები და კუნთები იჭმუხნება და უფრო შებორკილი ხდება. იოგა, თითქოს სპეციალურადაა გათვლილი ხანდაზმულ ადამიანებზე, რადგანაც პირველ რიგში მიმართულია კუნთის ტონუსის შენარჩუნებისა და სახსრების ფუნქციის გაუმჯობესებისკენ. სისტემატური ვარჯიშისას, წესრიგდება ტვინის ჟანგბადით მომარაგება, არტერიული წნევა, ჰარმონიაში მოდის შინაგანი მდგომარეობა. იოგათი ვარჯიში აუცილებლად გამოცდილი ინსტრუქტორის მეთვალყურეობის ქვეშ უნდა მიმდინარეობდეს, რომელიც ხანდაზმული ადამიანის ორგანიზმის თავისებურებებს კარგად იცნობს.
ლალი ჩხიკვაძე

გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
საშარდე სისტემის ჯანმრთელობისთვის-60 აბი
ფასი: 42.9
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
დიეტოლოგია
გრაცას უნივერსიტეტის (ავსტრია) მეცნიერებმა ჩაატარეს ხანგრძლივი ექსპერიმენტი, რომლითაც დაადგინეს, რომ პერიოდულად შიმშილობა
კუჭის ტკივილს უამრავი მიზეზი აქვს. ზოგჯერ ეს სიმპტომი მეტად სერიოზული დაავადების მანიშნებელია:
პრიმატებზე ჩატარებული ექსპერიმენტები მეტყველებს, რომ ხმელთაშუა ზღვის დიეტა იძლევა საშუალებას, რომ შევინარჩუნოთ
კატეგორიის სხვა სტატიები
თუ წონის დაკლება და მიღწეული შედეგის შენარჩუნება გვინდ,ა მხოლოდ პერიოდულად ვარჯიში საკმარისი არ არის.
ბერლინის თავისუფალი უნივერსიტეტის მეცნიერები სპორტსმენებს ისპანახის მიღებას ურჩევენ. როგორც კვლევებმა აჩვენა,
ნახეთ ვიდეო, ივარჯიშეთ და იყავით მომხიბვლელი.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
სპორტი წონის დაკლებისა და ფორმაში ჩადგომის ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა.
ყველასთვის ცნობილია, რომ ჭარბი წონა ადამიანის ჯანმრთელობისთვის მავნებელია.
ნიუ-იორკის ბევრმა მცხოვრებმა დაიწყო მწნილის წვენის შეძენა. ერთი ქილა მწნილის წვენის ფასი 3-დან 45 დოლარამდეა.
ხველა ოჯახის ექიმთან მიმართვის ერთ-ერთი ყველაზე ხშირი მიზეზია როგორც მოზრდილებში, ასევე ბავშვებში.
მეცნიერულად დადასტურებულია, რომ ნიორი კეთილისმყოფელ გავლენას ახდენს სისხლის შედგენილობაზე, აფერხებს
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად