როგორ დავიცვათ თავი ნაოჭებისა და დაკიდებული კანისგან - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2020

კითხვა-პასუხი

როგორ დავიცვათ თავი ნაოჭებისა და დაკიდებული კანისგან

როგორ დავიცვათ თავი ნაოჭებისა და დაკიდებული კანისგან
რეგულარულ ვარჯიშს რომ უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ორგანიზმის ჯანმრთელობის, ნერვული სისტემის განმტკიცების, ახალგაზრდობის შენარჩუნებისა და სიცოცხლის გახანგრძლივებისთვის, ყველამ კარგად იცის. ვარჯიშის მოყვარულ ფიზიკურად აქტიურ პირებს ბევრ გამორჩეულ ნიშანთან ერთად კუნთოვანი სისტემა და კანიც უფრო ჯანსაღი აქვთ.

მოგეხსენებათ, სიბერის ერთ-ერთი თვალსაჩინო ნიშანი მოხრილობა და კიდურების კანკალია. ამ სიმპტომებს, ჩვეულებრივ, სიბერის სარკოპენიას მიაწერენ, რომელიც კუნთოვანი მასის დაკარგვის შედეგად ყალიბდება ("სარკოს" ბერძნულად ხორცს ნიშნავს, "პენია" ნაკლებობას). კუნთების აქტივაციის მაკონტროლებელი მოტონეირონების დაღუპვა კუნთოვანი ქსოვილის დეაქტივაციას იწვევს. სარკოპენია პასუხისმგებელია აგრეთვე ნაოჭებსა და დაკიდებულ კანზე. ეს უკანასკნელი
სახის კანქვეშ კუნთოვანი ქსოვილის განლევის შედეგია. გამოკვლევებით დადასტურებულია, რომ სარკოპენია არა მხოლოდ შეფერხებადი, არამედ უკუქცევადი პროცესია. 45-წუთიანი ძალისმიერი ვარჯიში კვირაში სამჯერ, სამი თვის განმავლობაში, კუნთოვან ქსოვილს 32 %-ით ზრდის.

თინათინ გოცაძე
გააკეთეთ კომენტარი
თარიღი : 08-06-2017
ik
me 3 ct da ert tveshi ukve magrad gamagrebuli
თარიღი : 30-03-2017
yes
45 წტ არა ის, 3 წტიც შველის დრეში სცადეტ
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
ღაბაბის პრობლემა სამწუხაროდ ბევრ ქალს აწუხებს.
ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა აქვეითებს ყოფილი ონკოლოგიური პაციენტების ნაადრევი სიკვდილის რისკს. ეს დასკვნა კიბოსგან განკურნებული 50-74 წლის 2000 ქალის
კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების აქტიურად და მყარად „შემობიჯებამ“ ბავშვთა ცხოვრებაში დიდი ზიანი მოუტანა მათ ჯანმრთელობას.
ისპანახი საოცარი ბოსტნეულია, აქვეითებს ცხიმიანი და ტკბილი საკვებისადმი ლტოლვას, ასევე ზრდის კუნთების მოცულობასა და ძალას.
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
ბოლო დროს საქართველოში ძალიან მომრავლდა ტკიპები, ბუნებას მონატრებულმა ადამიანებმა
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად