რატომ არის სასარგებლო დილის ვარჯიში - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020

კითხვა-პასუხი

რატომ არის სასარგებლო დილის ვარჯიში

რატომ არის სასარგებლო დილის ვარჯიში
დილის ვარჯიში ძალიან სასარგებლოა რიგი მიზეზების გამო:
· ორგანიზმში უნდა დაჩქარდეს ძილის დროს შენელებული პროცესები: სისხლის მიმოქცევა, გულის მუშაობა, გონებრივი აქტივობა.
· გაღვიძებული ორგანიზმის დამუხრუჭება შეიძლება 2 საათს და მეტხანს გაგრძელდეს. აქედან მომდინარეობს ერთმანეთზე გადაჯაჭვული სასიცოცხლო პროცესების თანმიმდევრობის დარღვევა: კვება, ძილი...
· დილით რეგულარული ვარჯიში, ორგანიზმს 15 წუთში გაღვიძებისა და გააქტიურების საშუალებას აძლევს.
· დროულად გამოფხიზელბული ორგანიზმი ნივთიერებათა ცვლის ნორმალიზაციის გარანტიაა. არასწორი რეჟიმის შედეგად ამ პროცესის დარღვევა იწვევს სიმსუქნეს.
· ფიზიკური ვარჯიშის საშუალებით, ორგანიზმის ტონუსის აწევა დადებითად მოქმედებს იმუნური სისტემის
სწორად მუშაობაზე, რაც ორგანიზმის დამცველობით ფუნქციას ზრდის.
· მცირე, მაგრამ დილით სისტემატური ფიზიკური დატვირთვა, ხელს უწყობს ცხიმების უფრო ეფექტურად წვას, რაც სასარგებლოა გახდომისა და სხეულის მასის შ
ესამცირებლად. სახსრების ყოველდღიური გავარჯიშება - ჯანმრთელობა და აქტივობაა მოხუცებულობის დროსაც.
· დილის ვარჯიში აუცილებელია მჯდომარე სამუშაოს მქონე პირებისთვის. ხშირად, ეს მათთვის შეიძლება იყოს ერთადერთი ფიზიკური დატვირთვა მთელი დღის განმავლობაში.
· დილის ვარჯიში ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობის მარტივი და ხელმისაწვდომი გზაა.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა აქვეითებს ყოფილი ონკოლოგიური პაციენტების ნაადრევი სიკვდილის რისკს. ეს დასკვნა კიბოსგან განკურნებული 50-74 წლის 2000 ქალის
ისპანახი საოცარი ბოსტნეულია, აქვეითებს ცხიმიანი და ტკბილი საკვებისადმი ლტოლვას, ასევე ზრდის კუნთების მოცულობასა და ძალას.
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
ცხოვრების ჯანსაღი წესი ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაძლიერების აუცილებელი პირობაა.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად