ვარჯიშები ღაბაბის მოსაშორებლად - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ნოემბერი 2020

ვარჯიშები ღაბაბის მოსაშორებლად

ვარჯიშები ღაბაბის მოსაშორებლად
ღაბაბის პრობლემა სამწუხაროდ ბევრ ქალს აწუხებს. ასაკის მატებასთან ერთად, კანიც ეშვება, ამიტომ აუცილებელია სახის მასაჟი, რომ კუნთები მუდამ ტონუსში იყოს. გთავაზობთ რამდენიმე მარტივ ვარჯიშს, რომელიც დაგეხმარებათ ამ პრობლემის მოგვარებაში. ძალიან მნიშვნელოვანია, ეს ვარჯიშები აკეთოთ რეგულარულად, 1 თვის მანძილზე.

ვარჯიში პირველი:

სკამზე დაჯექით, მოდუნდით, ხელები ძირს დაუშვით. წარმოიდგინეთ, რომ ნიკაპზე მძიმე ტვირთი ჩამოგკიდეს. ნელი მოძრაობით გადასწიეთ თავი უკან, თითქოს ტვირთს ეზიდებოდეთ.

ეს ვარჯიში გააკეთეთ 6-ჯერ.



ვარჯიში მეორე:

ნიკაპის ქვეშ მუშტები ამოიდეთ და მიაწექით. პირი გააღეთ და

შეეცადეთ ხელების ძალას შეეწინააღმდეგოთ.
ვარჯიში გაიმეორეთ
10-ჯერ



ვარჯიში მესამე:

ქვედა ტუჩი ისე დაჭიმეთ, რომ ქვედა კბილები გამოჩნდეს.

გაიმეორეთ 7-ჯერ.



ვარჯიში მეოთხე:

თავი რიგრიგობით გადახარეთ მარჯვენა და მარცხენა მხარეს, თანაც ისე, რომ ნიკაპი მხარს მიებჯინოს.

გაიმეორეთ 5-ჯერ, თითო მხარეს.



ვარჯიში მეხუთე:

თავი უკან გადააგდეთ,
ქვედა ყბა წინ წამოსწიეთ და მაღლა ასწიეთ, თითქოს ქვედა ტუჩი ცხვირის წვერს უნდა მიადოთ.

გააკეთეთ ეს ვარჯიში 5-ჯერ.




გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის მეცნიერების მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად,
Covid-19-პანდემიამ დიდი დარტყმა მიაყენა ყველას სხვადასხვა კუთხითა თუ ასპექტით.
საბედნიეროდ სულ უფრო ხშირად შეხვდებით სპორტულ მოედნებსა თუ გამწავნებულ ადგილებში მორბენალ ადამიანებს.
ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა აქვეითებს ყოფილი ონკოლოგიური პაციენტების ნაადრევი სიკვდილის რისკს. ეს დასკვნა კიბოსგან განკურნებული 50-74 წლის 2000 ქალის
კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების აქტიურად და მყარად „შემობიჯებამ“ ბავშვთა ცხოვრებაში დიდი ზიანი მოუტანა მათ ჯანმრთელობას.
ისპანახი საოცარი ბოსტნეულია, აქვეითებს ცხიმიანი და ტკბილი საკვებისადმი ლტოლვას, ასევე ზრდის კუნთების მოცულობასა და ძალას.
შაქარი და ცხიმები წარმოადგენს ძირითად საწვავს, რომელიც კვებავს სხეულის თითოეულ უჯრედს.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად