რა გელით, თუ უმეტესად ავტომანქანით გადაადგილდებით - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

რა გელით, თუ უმეტესად ავტომანქანით გადაადგილდებით

რა გელით, თუ უმეტესად ავტომანქანით გადაადგილდებით
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას. ადამიანის გულსისხლძარღვთა სისტემა ზიანდება, თუ ის არ გადის დღეში აუცილებელი რაოდენობის ნაბიჯს. მაგალითად, ახალგაზრდებისთვის რეკომენდებულია დღეში მინიმუმ 10000 ნაბიჯის გადადგმა, უფროსი ასაკის ადამიანებისთვის 6000-7000 ნაბიჯის, ხოლო ხანდაზმულებისთვის - 5000 ნაბიჯის. ადამიანის საქმიანობის სფერო ამ ნორმებზე არ მოქმედებს, რადგანაც ფეხით სიარულს სარგებლის თვალსაზრისით ვერაფერი შეედრება.

უპირატესად მანქანით გადაადგილებისას, შეიძლება წარმოიქმნას ისეთი პრობლემები, როგორიცაა: ჭარბი წონა, პრედიაბეტური მდგომარეობა, არტერიული წნევის მომატება და გულის იშემიური დაავადება.

სასარგებლო ნორმად ითვლება
დღეში 10 000 ნაბიჯი (დაახლოებით 90 წუთი სუფთა ჰაერზე სეირნობის ეკვივალენტი). სამი წუთი სეირნობისას ქვეითდება არტერიული წნევა, 5 წუთი აუმჯობესებს განწყობას, 10 - აუმჯობესებს შემოქმედებით აზროვნებას, 15 აქვეითებს სისხლში შარის დონეს. 30 წუთი გვეხმარება წონაში დაკლებაში. 40 წუთი სუფთა ჰაერზე სეირნობა აქვეითებს გულსისხლძარღვთა სისტემის დაავადებათა
განვითარების რისკს, ხოლო 90 წუთიანი გასეირნება დეპრესიული აზრების განდევნასა და ცხოვრებისადმი ინტერესის გაღვიძებაში გვეხმარება.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ედინბურგის უნივერსიტეტის მკვლევარების განცხადებით, კანის სიჯანსაღისა და ახალგაზრდობის შენარჩუნების
გადაცემაში "თქვენი კლინიკა" მოისმენთ 7 აკრძალვას, რომელთა
მოცხარმა ონკოლოგების ყურადღება მიიპყრო. კვლევამ აჩვენა, რომ ამ კენკრას შეუძლია კიბოს უჯრედებთან ბრძოლა.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ღაბაბის პრობლემა სამწუხაროდ ბევრ ქალს აწუხებს.
ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა აქვეითებს ყოფილი ონკოლოგიური პაციენტების ნაადრევი სიკვდილის რისკს. ეს დასკვნა კიბოსგან განკურნებული 50-74 წლის 2000 ქალის
კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების აქტიურად და მყარად „შემობიჯებამ“ ბავშვთა ცხოვრებაში დიდი ზიანი მოუტანა მათ ჯანმრთელობას.
ისპანახი საოცარი ბოსტნეულია, აქვეითებს ცხიმიანი და ტკბილი საკვებისადმი ლტოლვას, ასევე ზრდის კუნთების მოცულობასა და ძალას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
ექსეტერის უნივერსიტეტში შეადგინეს უკანასკნელი 10 წლის მანძილზე დედამიწის ატმოსფერული დაბინძურების რუქა.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად