რა გელით, თუ უმეტესად ავტომანქანით გადაადგილდებით - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020

კითხვა-პასუხი

რა გელით, თუ უმეტესად ავტომანქანით გადაადგილდებით

რა გელით, თუ უმეტესად ავტომანქანით გადაადგილდებით
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას. ადამიანის გულსისხლძარღვთა სისტემა ზიანდება, თუ ის არ გადის დღეში აუცილებელი რაოდენობის ნაბიჯს. მაგალითად, ახალგაზრდებისთვის რეკომენდებულია დღეში მინიმუმ 10000 ნაბიჯის გადადგმა, უფროსი ასაკის ადამიანებისთვის 6000-7000 ნაბიჯის, ხოლო ხანდაზმულებისთვის - 5000 ნაბიჯის. ადამიანის საქმიანობის სფერო ამ ნორმებზე არ მოქმედებს, რადგანაც ფეხით სიარულს სარგებლის თვალსაზრისით ვერაფერი შეედრება.

უპირატესად მანქანით გადაადგილებისას, შეიძლება წარმოიქმნას ისეთი პრობლემები, როგორიცაა: ჭარბი წონა, პრედიაბეტური მდგომარეობა, არტერიული წნევის მომატება და გულის იშემიური დაავადება.

სასარგებლო ნორმად ითვლება
დღეში 10 000 ნაბიჯი (დაახლოებით 90 წუთი სუფთა ჰაერზე სეირნობის ეკვივალენტი). სამი წუთი სეირნობისას ქვეითდება არტერიული წნევა, 5 წუთი აუმჯობესებს განწყობას, 10 - აუმჯობესებს შემოქმედებით აზროვნებას, 15 აქვეითებს სისხლში შარის დონეს. 30 წუთი გვეხმარება წონაში დაკლებაში. 40 წუთი სუფთა ჰაერზე სეირნობა აქვეითებს გულსისხლძარღვთა სისტემის დაავადებათა
განვითარების რისკს, ხოლო 90 წუთიანი გასეირნება დეპრესიული აზრების განდევნასა და ცხოვრებისადმი ინტერესის გაღვიძებაში გვეხმარება.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა აქვეითებს ყოფილი ონკოლოგიური პაციენტების ნაადრევი სიკვდილის რისკს. ეს დასკვნა კიბოსგან განკურნებული 50-74 წლის 2000 ქალის
ისპანახი საოცარი ბოსტნეულია, აქვეითებს ცხიმიანი და ტკბილი საკვებისადმი ლტოლვას, ასევე ზრდის კუნთების მოცულობასა და ძალას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
ცხოვრების ჯანსაღი წესი ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაძლიერების აუცილებელი პირობაა.
ცოცხალი ადამიანი სუნთქავს და არავინ ეჭვობს, რომ ყოველი ხუთი ადამიანიდან ერთი არასწორად სუნთქავს.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად