სპორტდარბაზში ერთსადაიმავე დროს უნდა ვიაროთ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ოქტომბერი 2019

კითხვა-პასუხი

სპორტდარბაზში ერთსადაიმავე დროს უნდა ვიაროთ

სპორტდარბაზში ერთსადაიმავე დროს უნდა ვიაროთ
თუ წონის დაკლება და მიღწეული შედეგის შენარჩუნება გვინდ,ა მხოლოდ პერიოდულად ვარჯიში საკმარისი არ არის. ამ საკითხში მნიშვნელოვანია ფიზიკური აქტივობის გრაფიკის შენარჩუნება - საჭიროა ერთსადაიმავე დროს ვარჯიში. მსგავსი პრაქტიკა დროთა განმავლობაში ჩვევაში გადავა.

როგორც კვლევამ აჩვენა, რეგულარული, ერთსადაიმავე დროს ვარჯიში უფრო ხანგრძლივ, დადებით ეფექტს იძლევა, ვიდრე ქაოსური ვარჯიში. თავად ვარჯიშის დრო არ ასრულებს მნიშვნელოვან როლს - ეს შეიძლება იყოს დილას, შუადღეს ან საღამოს. ექსპერტებმა გამოარკვიეს, რომ რეგულარული ვარჯიშის გრაფიკი დაკავშირებული იყო მომატებულ აქტიურობასთან - ადამიანები საშუალოდ კვირაში 350 წუთს ვარჯიშობდნენ.

ვინც არარეგულარულად
დადიოდა სპორტდარბაზში (სხვადასხვა დროს), მაჩვენებელი შეადგენდა 285 წუთს. წონის შესანარჩუნებლად საჭიროა კვირაში მინიმუმ 250 წუთი ვარჯიში. დროთა განმავლობაში ყალიბდება ჩვევა. თუ ადამიანი სამუშაოს შემდეგ მიდის სპორტდარბაზში, სამსახურის დასასრული მისთვის ვარჯიშთან დაიწყებს ასოცირებას.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
საშარდე სისტემის ჯანმრთელობისთვის-60 აბი
ფასი: 42.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
ნერვული სისტემის გაძლიერებისთვის -60აბი
ფასი: 22.9
დიეტოლოგია
თანამედროვე ადამიანის ცხოვრების წესი ჯანმრთელობისთვის უფრო მავნე და საზიანოა. მუდმივი სტრესის, სრულფასოვანი
ამ სიაში აღმოჩნდა დაბალკალორიული ჩინური კომბოსტო, რომელიც მდიდარია კალციუმით, უჯრედისითა და
გახდომისათვის არაა საჭირო შიმშილი. საკმარისია შევარჩიოთ სწორი პროდუქტი. დიეტის გარეშე, სრულფასოვანი კვების
კატეგორიის სხვა სტატიები
ბერლინის თავისუფალი უნივერსიტეტის მეცნიერები სპორტსმენებს ისპანახის მიღებას ურჩევენ. როგორც კვლევებმა აჩვენა,
ნახეთ ვიდეო, ივარჯიშეთ და იყავით მომხიბვლელი.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
სპორტი წონის დაკლებისა და ფორმაში ჩადგომის ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა.
ყველასთვის ცნობილია, რომ ჭარბი წონა ადამიანის ჯანმრთელობისთვის მავნებელია.
ეს არის ათი მიზეზი, რის გამოც წონაში დასაკლებად შრომა ღირს
ხშირად კითხულობენ, ასუქებს თუ არა კარალიოკი ან შეიძლება თუ არა ხურმის ან კარალიოკის ღამით ჭამა.
ხველა ოჯახის ექიმთან მიმართვის ერთ-ერთი ყველაზე ხშირი მიზეზია როგორც მოზრდილებში, ასევე ბავშვებში.
მეცნიერულად დადასტურებულია, რომ ნიორი კეთილისმყოფელ გავლენას ახდენს სისხლის შედგენილობაზე, აფერხებს
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად