3 მთავარი ფაქტორი ბავშვის ფიზიკური და ფსიქიკური ჯანმრთელობისთვის - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2019

3 მთავარი ფაქტორი ბავშვის ფიზიკური და ფსიქიკური ჯანმრთელობისთვის

3 მთავარი ფაქტორი ბავშვის ფიზიკური და ფსიქიკური ჯანმრთელობისთვის
გერმანელმა სპეციალისტებმა სკოლამდელი ასაკის ბავშვებთან დღის წესრიგის სამი ძირითადი ასპექტი გააანალიზეს - რეგულარული სრულფასოვანი ძილი, საკვები რაციონი კვების რეჟიმთან ერთად და ტელევიზორთან გატარებული დროის ერთ საათამდე შეზღუდვა. აღნიშნული ასპექტები მათ ბავშვთა ჯანმრთელობის მდგომარეობასთან მიმართებაში შეისწავლეს, კერძოდ, 11 წლისათვის განვითარებულ სიმსუქნესა და საზოგადოდ, ქცევით აქტივობასთან. შესაბამისი ანალიზით გაირკვა, რომ ზემოთ ჩამოთვლილ ფაქტორებს, უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ბავშვის ფიზიკური და ფსიქიკური ჯანმრთელობისთვის.

ის ბავშვები, რომელთა ყოველდღიური ცხოვრება შესაბამისი განრიგითა და დღის წესრიგით მიმდინარეობს, ანუ რომლებსაც აქვთ:

• სრულფასოვანი ძილი,
• ჯანსაღი და დაბალანსებული საკვები რაციონი,
• მოწესრიგებული კვების რეჟიმი (ანუ დღის ერთსა და იმავე დროს იკვებებიან) და ტელევიზორთან არ ატარებენ საათებს, ბევრად უფრო მშვიდნი და გაწონასწორებულნი არიან. რაც მთავარია, სხეულის წონის მომატების ნაკლები რისკი აღენიშნებათ.

თინათინ გოცაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
სიცოცხლისთვის აუცილებელი ვიტამინები
ფასი: 27.9
ხელს უწყობს ძლიერი ორგანიზმის ჩამოყალიბებას.30პასტილი
ფასი: 29.9
მსგავსი სიახლეები
უკვე დადგენილია, რომ ღამის ცვლაში მომუშავე ქალებთან სარძევე ჯირკვლის კიბოს განვითარების რისკი რამდენადმე
22-07-2019
ზაფხული პერიოდია, რომელიც ჩვენს შვილებს კიდევ უფრო მეტად გვაახლოებს.
13-07-2019
მეცნიერთა საეთაშორისო ჯგუფმა დაამტკიცა, რომ დედის რძე მთელი ცხოვრება იცავს ადამიანს
18-06-2019
დიეტოლოგია
დიეტური კვება აუმჯობესებს ნაწლავის პერისტალტიკას და უზრუნველყოფს მის დროულ დაცლას;
წონის კორექციის მსურველებს დიეტოლოგები რამდენიმე რჩევას აძლევენ - არ შეიძლება ისეთი აბებისა თუ
მკვლევარებმა შეადარეს ეფექტი, რომელსაც დაბალი და მაღალი ენერგეტიკული სიმკვრივის პროდუქტები მადასა
კატეგორიის სხვა სტატიები
დადგენილია, რომ ზრდის ჰორმონის გამოყოფას ასტიმულირებს ცილოვანი საკვები და თრგუნავს გლუკოზა.
ამბობენ, რომ ყურადღება თავისთავად ვითარდება, როგორც სპორტსმენის კუნთები ვარჯიშიდან ვარჯიშამდე. მივიღოთ თუ არა მონაწილეობა ამ ვარჯიშში?
დედას უფრო მეტი შანსი აქვს შთამომავლობას გადასცეს გონებრივ შესაძლებლობებზე პასუხისმგებელი გენები.
ფეხის თითებზე სიარული ბავშვების უმეტესობაში უბრალოდ ჩვევაა, ზოგ შემთხვევაში კი ეს გამოწვეულია სხვა მდგომარეობით.
“უცნობი გენეზის ჰიპერსომნია” - ასეთი დიაგნოზი დაუსვეს მედიკოსებმა ურალში მცხოვრებ წლინახევრის ანა მეტელკინას.
ორთოპედების რეკომენდაციით, ბავშვის სპეციალურად დასმა არ არის საჭირო, მას თავად ექნება დაჯდომის მცდელობა. ჩვეულებრივ ეს 6 თვის შემდეგ ხდება.
ზაფხული, სხვა ღირსებებთან ერთად, ხილის, ბოსტნეულისა და ბაღჩეულის მრავალფეროვნებითაც გამოირჩევა.
ჩვენს განწყობას ჩვენივე ტვინის ქიმია განსაზღვრავს. მისმა მცირე ძვრამაც კი შეიძლება დეპრესია გამოიწვიოს.
ბებიაჩემი გამუდმებით ჩამჩიჩინებს, რომ კანი კოსმეტიკით არ უნდა გადავტვირთო, რომ კონსერვანტები ზამთარშიც ეყოფა, ახლა კი დასვენება და ცოცხალი ვიტამინები სჭირდება. მართლა ასეა თუ არა?


ბაღი ნამდვილად ყველა სახლს დაამშვენებს. ბაღიან ეზოში დასვენება, განტვირთვა ძალიან სასიამოვნო და სასარგებლოა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად