პრინც ჰარის ყოფილი დიეტოლოგის მოსაზრებები სწორი კვების პრინციპებზე  დღესასწაულის დროს - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებისანდომერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

პრინც ჰარის ყოფილი დიეტოლოგის მოსაზრებები სწორი კვების პრინციპებზე  დღესასწაულის დროს

გვირჩევს როგორ ვიკვებოთ სწორად საშობაო დღესასწაულის დროს. ამის შესახებ იტყობინება გამოცემა The Telegraph.

პიკოკის განცხადებით, დღესასწაულებზე ძნელია ჯანსაღი კვების რეჟიმის დაცვა. მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ყველაფერზე ხელი ჩავიქნიოთ. პრინც ჰარის ყოფილ დიეტოლოგს მიაჩნია, რომ მავნე საკვების მიღების შემდეგ, შეძლებისდაგვარად უნდა შევისვენოთ. ამისათვის ის გვთავაზობს მსუბუქ, მეტად ბოსტნეულ და ცილოვან სადილს და ალკოჰოლზე უარის თქმას.

პიკოკი გვირჩევს, ნაბახუსევის სინდრომთან გასამკლავებლად არ დავლიოთ უზმოზე ალკოჰოლი და უფრო სასარგებლო რამ გავაკეთოთ. მაგალითად, არ შევიზღუდოთ თავი და მივირთვათ, თუ ამის სურვილი გვაქვს მაჭკატები, მაგრამ დავაყოლოთ იოგურტი და კენკროვანი ხილი, რათა მივიღოთ ცილა და ანტიოქსიდანტები.

დიეტოლოგის აზრით დღესასწაულებზე შესაძლებელია ინტერვალური შიმშილის პრაქტიკის დანერგვა. მაგალითად კვებისთვის დღე-ღამეში გამოყავით რვა საათი, ხოლო დანარჩენი დრო ნუ მიეკარებით საჭმელს.

პიკოკის აზრით დღესასწაულებზე სჯობს უფრო ხშირად გავიდეთ ქუჩაში. ეს ხელს შეუწყობს ფსიქიკური ჯანმრთელობის და ფიზიკური აქტივობის შენარჩუნებას იმ პერიოდში, როდესაც როგორც წესი, სპორტული დარბაზებისთვის არავის სცალია.