.ძალიან მიყვარს ხილი და მივირთმევ დიდი რაოდენობით ... | გასტროენტეროლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2020
0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - გასტროენტეროლოგია
18-10-2012

-გამარჯობათ.ძალიან მიყვარს ხილი და მივირთმევ დიდი რაოდენობით განსაკუთრებით ვაშლს. რის შემდეგაც მაწუხებს შებერილობა და შეკრულობა,რომელი ფერმენტი ან რა უწყობს ხელს ხილის კარგად გადამუშავებას.(ვსვამდი ენზალ დ,ენტენორმს),ფერმენტის შემცველი პრეპარატები ხომ არ იწვევს წონაში მატებას.მადლობთ.

პასუხი
-შეკრულობის მიზეზი ვაშილი არ იქნება. ჩვენ მოგცემთ კვებით რეკომენდაციებთ, რაც ხელს შეუწყობს ნაწლავების მოქმედებას. თუ ამგვარი კევბა არ მოგიწესრიგებთ შეკრულობის პრობლემას, მაშინ აუცილებელი იქნება გასტროენტეროლოგთნ ვიზიტი.
დიეტა და რეჟიმი შეკრულობის დროს
აუცილებელია:
>    სულ ცოტა 1, 5 ლიტრამდე სითხის მიღება, სითხის უდიდესი ნაწილი უნდა იყოს წყალი
>    რეგულარული ვარჯიში ან ფეხით სიარული დღეში 30 წუთის განმავლობაში, სულ მცირე კვირაში 5 დღის განმავლობაში
>    ბოჭკოთი მდიდარი საკვები – ბოსტნეული - ჭარხლის, ისპანახის ფოთლებისაგან მომზადებული საკვები, პარკოსნები, ლობიო, ბარდა, სტაფილო, მწვანილი; ჭვავის პური, კაკალი, თხილი, შვრია, ქერი, ხილი - ვაშლი, შავი ქლიავი, ლეღვი, გარგარი, ატამი, ციტრუსები. გაითვალისწინეთ, რომ კანგაცლილ ხილში ბოჭკოს შემცველობა ნაკლებია
>   საკვებისათვის ხორბლის ქატოს დამატება
უნდა შეიზღუდოს:
>   კოფეინით მდიდარი სასმელი – მუქი ჩაი, ყავა, შოკოლადი
>    ბოჭკოთი ღარიბი საკვები – ბრინჯი, მაკარონი, ვერმიშელი, თეთრი პური, ყველი
>    საფაღარათოების მიღება
ბოჭკოს შემცველობა ზოგიერთ საკვებში:
გამომშრალი ბარდა, 1 ჭიქა (მზა სახით) – 16,3 გრ
ოსპი, 1 ჭიქა (მზა სახით) – 14, 6 გრ
ლობიო, 1 ჭიქა (მზა სახით) – 13,1 გრ
ხორბლის ქატო, 0,5 ჭიქა – 8,4 გრ
შვრია, 1 ჭიქა – 4,0 გრ
სტაფილო, 0,5 ჭიქა (მზა სახით) – 2,3 გრამი
კარტოფილი, გამომცხვარი, კანიანი – 2,5 გრ
კარტოფილი, გამომცხვარი, კანგაცლილი – 1,4 გრ
ვაშლი კანგაუცლელი – 2,7 გრ
მსხალი კანგაუცლელი 0,5 ცალი – 3,1 გრ
მსხალი კანგაცლილი – 0,5 ცალი – 2,5 გრ
შავი ქლიავი – 3 ცალი – 3,0 გრ
თეთრი პური, 1 ნაჭერი – 1,9 გრ
არაქისი, 10 ცალი – 1,4 გრ

გაითვალისწინეთ, რომ ბოჭკოს მიღება რეკომენდებულია დღის განმავლობაში შემდეგი დოზით:            

მამაკაცები- 51 წლის ასაკამდე -38 გრ; ;51 წლის შემდეგ- 30 გრ;
ქალები- 51 წლის ასაკამდე - 25 გრ;  51 წლის შემდეგ- 21 გრ;
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
ბოლო დროს საქართველოში ძალიან მომრავლდა ტკიპები, ბუნებას მონატრებულმა ადამიანებმა
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
Notice: Undefined variable: new_price in /var/www/mkurnali.ge/public_html/modules/mod_rss_center/tmpl/default.php on line 227 Notice: Undefined variable: old_prcie in /var/www/mkurnali.ge/public_html/modules/mod_rss_center/tmpl/default.php on line 235 Notice: Undefined variable: deffered_price in /var/www/mkurnali.ge/public_html/modules/mod_rss_center/tmpl/default.php on line 243
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად