ძალიან გთხოვთ მიპასუხოთ.. დიეტების გამო 2 თვეა დამ... | გინეკოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

აპრილი 2021

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - გინეკოლოგია

კატეგორია - გინეკოლოგია

03-08-2012

-ძალიან გთხოვთ მიპასუხოთ.. დიეტების გამო 2 თვეა დამერღვა მენსტრუალური ციკლი.. ვიღებ ვიტამინ E-ს, 200 მილიაგრამიან კაფსულას 1ხელ დღეში,მაინტერესებს დოზის გაზრდა ხო არ არის საჭირო 400 მგ-მდე? ვარ 17 წლის გოგო..

პასუხი
-ხშირი დიეტა და არასრულფასოვანი კვება მენსტრუალური ციკლის დარღვევის ერთ-ერთი ძირითადი გამომწვევი მიზეზი ხდება, დროულად მიმართეთ გინეკოლოგ-ენდოკრინოლოგს, რომელიც დანიშნავს საჭირო კვლევებს და შედეგების მიხედვით შესაბამის მკურნალობას.
არ გირჩევთ თვითმკურნალობას. რაც შეეხება ე ვიტამინს, დოზას ნუ გაზრდით, პრეპარატის ხანგრძლივად გამოყენება დაუშვებელია და ამავე დროს შესაძლოა საკმარისი არ აღმოჩდეს პრობლემის მოსაგვარებლად.
გინეკოლოგთან კონსულტაციაზე ჩაწერისთვის დაგვიკავშირდით 577 12 04 66
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
2020 წელს არაერთი კვლევა ჩატარდა და დადგინდა, რომ ზოგიერთი პრობიოტიკი, სასარგებლო ბაქტერია, ორგანიზმს წონის კლებაში ეხმარება.
მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის რეკომენდაციით, ადამიანმა თევზი კვირაში ორჯერ უნდა მიიღოს.
ონკოლოგებისათვის კარგად არის ცნობილი, რომ იმუნოთერაპიაზე შვეიცარიაში დიდ იმედებს ამყარებენ.
თუ მეხსიერების პრობლემები გაწუხებთ, გამოიყენეთ გინგკო ბილობა თქვენს სასარგებლოდ.
ძილი და მასთან დაკავშირებული პრობლემები მსოფლიო მოსახლეობის ძალიან დიდ ნაწილს აწუხებს.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად