.თუ შეიძლება მითხარით, რამდენი წუთის განმავლობაში ... | მასაჟი - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020
0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - მასაჟი

კატეგორია - მასაჟი

26-05-2012

-გამარჯობა.თუ შეიძლება მითხარით, რამდენი წუთის განმავლობაში უნდა გაკეთდეს თაფლის მასაჟი? სახლის პირობებში ვიკეთებ ჩემით და მაინტერესებს რამდენად სწორად ვაკეთებ. სადღაც წავიკითხე, რომ მასაჟის დროს უნდა გამოიყოს რაღაც სითხე და რამდენად მართალია? გმადლობთ.

პასუხი
-ნაზი მეთოდი : დაიტანეთ ხელისგულზე თაფლი მსუბუქი დარტყმებით შეიზილეთ კანში 5-10 წუთის მანძილზე ;
უხეში მეთოდი: 15 წთ გრძელდება, ასევე დარტყმებით ცელულიტიან კანზე თხლად წაისვით თაფლი, მჭიდროდ მიიჭირეთ ხელისგული და მაშინვე მოიშორეთ. ასე განაგრძეთ, ვიდრე თაფლი არ განაცრისფრდება და ერთ ადგილას არ მოიყრის თავს. თაფლს ამოაქვს ორგანიზმიდან წიდები. პროცედურა საკმაოდ მტკივნეულია.
თაფლიანი კანიდან ხელისგულის "აფხრეწისას" ვაკუუმის ეფექტი იქმნება. მიუჩვევლობის გამო შეიძლება ეს პროცედურა წამებად მოგეჩვენოთ, რამდენიმე პროცედურის შემდეგ კანი მიეჩვევა და ტკივილი ნაკლებად საგრძნობი გახდება. მასაჟი შემდეგ თბილი წყალი გადაივლეთ, ოღონდ უსაპნოდ და წაისვათ დამატენიანებელი კრემი ან რძე.
უხეში მასაჟი გაცილებით მტკივნეულო და უსიამოვნოა და ტოვებს სისხლჩაქცევებს და დალურჯებებს კანზე, მაგრამ ბევრად უფრო ეფექტურია ვიდრე ნაზი მასაჟი, განსაკუთრებით ცელულიტთან ბრძოლაში.
თაფლის მასაჟი უნდა გაიკეთოთ 15 დღის განმავლობაში, თითო დღის გამოტოვებით. (დაიცავით ზომიერება და თავს ძალიანაც ნუ „გაიტყიპავთ“);
თაფლით მასაჟის გასაკეთებლად გამოგადგებათ ნებისმიერი ნატურალური თაფლი – ცაცხვის, ყვავილის თუ სხვა. ოღონდ ყურადღება მიაქციეთ, რომ იგი არ შეიცავდეს უცხო მინარევებს.
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები გამოყოფენ წითელ კომბოსტოს, ჭარხალსა და ისპანახს. წითელი კომბოსტო მეტად სასარგებლოა ტვინის
თუ შეკრულობა (ყაბზობა) გაწუხებთ, რეგულარულად უნდა მიირთვათ ბროკოლი, ვაშლი და ისპანახი.
შვრია აქვეითებს სისხლში ქოლესტერინის დონეს, ანთების მაჩვენებლებს, წონას და აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად