დიარეის შემდეგ დამეწყო კანის სიმშრალე, თავიდან ყ... | ნივთიერებათა ცვლა - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ნოემბერი 2020
0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - ნივთიერებათა ცვლა
02-05-2011

- გამარჯობათ, დიარეის შემდეგ დამეწყო კანის სიმშრალე, თავიდან ყურადღება არ მივაქციე მაგრამ დროთა განმავლობაში მდგომარეობა გაუარესდა კანი გამომიშრა, დამეჭიმა და მოეშვა. თვალების გარშემო და ხელებზე წვრილი ნაოჭები გამიჩნდა(ცელულიტი დამეწყო), დავლიე რეჰიდრონი ოთხი პაკეტი და რამოდენიმე დღეში მდგომარეობა გაუმჯობესდა – დაჭიმულობა თითქმის აღარ მაქვს და კანი უფრო ელასტიური გახდა. მაინტერესებს გავაგრძელო თუ არა რეჰიდრონის მიღება და შესაძლებელია თუ არა კანის მდგომარეობა სრულად აღდგეს თუმცა ერთი წელია ეს პრობლემა მაწუხებს.
წინასწარ გიხდით მადლობას.

პასუხი

- თუ ფაღარათი შეწყდა, რეჰიდრონის მიღება აღარ არის საჭირო. რეჰიდრონი არის სითხის დანაკარგის შევსების საშუალება და მისი მიღება მაშინ, როცა ადამიანს სითხის დეფიციტი არა აქვს, არ არის რეკომენდებული.

კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
შაქარი და ცხიმები წარმოადგენს ძირითად საწვავს, რომელიც კვებავს სხეულის თითოეულ უჯრედს.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად