.მეგონა რომ სხეულზე გამიჩნდა ლაქები, ზაფხულის სიცხ... | დერმატოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2020

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - დერმატოლოგია

კატეგორია - დერმატოლოგია

15-08-2019

-გამარჯობა.მეგონა რომ სხეულზე გამიჩნდა ლაქები, ზაფხულის სიცხეების გამო.შემდგომში შევამნიე, რომ ეს ხალის მსგავსი რაღაეები ცოცხლები იყვნენ და ასე ვთქვათ ტკიპებს ჰგავდნენ.გაგებული მავს რომ მსგავსი ტკიპი, პარტნიორისგან გადადის ადამიანზეო.და რომ არსებბობს წამალი, დეოდორანტის ტიპის, რომელსაც მთელ სხეულზე შეისხამ და ისინი მოგშორდებბიან (მოკვდებიან).თუ შეგიძლიათ ამ წამლის სახელი მითხრათ ან მირჩიოთ როგორ მოვიქცე.

პასუხი
-დისტანციურად ჩვენ ვერ დაგინიშნავთ მკურნალობას, რადგან არ ვიცით რეალურად რა სახის პარაზიტებზე საუბრობთ; დერმატოლოგს უნდა მიმართოთ.
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
ბოლო დროს საქართველოში ძალიან მომრავლდა ტკიპები, ბუნებას მონატრებულმა ადამიანებმა
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად