ვარ 34 წლის ხანგრძლივად ვსვამდი ფუროსემიდს ფეხებ... | დაავადებათა მკურნალობა - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

თებერვალი 2019

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - დაავადებათა მკურნალობა
25-10-2018

-გამარჯობა ვარ 34 წლის ხანგრძლივად ვსვამდი ფუროსემიდს ფეხები მიშუპდებოდა როცა ვსვამდი მამსუბუქებდა მერე ისე მივეცჰვიე გადავცჰარბე დოზას და ხლა მაქვს თავბრუსხვევები ვმკურნალობ ექიმთან დამინიშნა ფენიბუტი ბეტასერკი ხნდხან ისევ მაქვს თავბრუსხვევა მაინც რა შეილება რომ მივიღო /??

პასუხი
-ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ფუროსემიდი იყოს ქრონიკული ხასიათის თავბრუსხვევის მიზეზი. ექიმის დანიშნულების მიხედვით, თქვენ შემთხვეაში, თავბრუსხვევას უნდა იწვევდეს ვეტიბულური აპარატის პრობლემები. ჩვენ საიტიდან დანიშნულებას ვერ მოგცემთ, მითუმეტეს რომ არ ვიცით თავბრუსხვევის ზუსტი მიზეზი. თავბრუსხვევის მრავალი მიზეზია ცნობილი. ეს შეიძლება იყოს როგორც შინაგანი ორგანოების დაავადებები, ასევე ნერვული სისტემის პათოლოგიები. მაგალითად, ქრონიკულად მიმდინარე თავბრუსხვევა ხშირად ვესტიბულური აპარატის ფუნქციონირების დარღვევას უკავშირდება. ვესტიბულური აპარატი კარიბჭე-ლოკოკინას, ანუ სმენისა და წონასწორობის ორგანოს ნაწილია. თუმცა თავბრუსხვევას სხვა მიზეზებიც შეიძლება ჰქონდეს, მაგალითად თავის ტვინში სისხლის მიმოქცევის მოშლა, მაგალითად, ოსტეოქონდროზის გამო. დაბალი ჰემოგლობინი და სხვა.
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ნაღვლის ბუშტის დაავადებებისას დიეტური კვება მედიკამენტურ მკურნალობასთან ერთად იწყება.
მაღალცხიმიანი და დაბალნახშირწყლოვანი დიეტა - LCHF: გახდომა სიამოვნებით - ეს დიეტა წვავს ცხიმებს.
ამერიკელმა მეცნიერმა და ექიმმა ბროდა ოტო ბარნსმა ენდოკრინოლოგიაში ჩატარებულ საინტერესო კვლევებზე დაყრდნობით აღმოაჩინა, რომ
არიზონის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა გამოავლინეს ადამიანის ორგანიზმის საოცარი თავისებურება: თუ
როგორც გამოცემა Science Advances იუწყება, ნაგოის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა, პროფესორ ტაკაო იასუის
პირველ რიგში აუცილებლად გაითვალისწინეთ, რომ ეს არ არის მხოლოდ კანის დაავადება, ეს არის რეაქცია რამე